جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

تست تشخیص فرد دروغگو: دروغگو را در 5 ثانیه تشخیص دهید!

تست تشخیص فرد دروغگو
خواندن 4 دقیقه
3.5
(2)

تست تشخیص فرد دروغگو: در این پازل ذهنی، سعی کنید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید. اما به گفته کارشناسان فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند شخص دروغگو را در طول 5 ثانیه تشخیص دهند!

تست تشخیص فرد دروغگو سطح هوش شما را بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید آشکار می سازد. در واقع این تست راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست. در حین حل این گونه تست ها و معماها باید مسئله را با دقت بررسی و با استفاده از مهارت های منطقی به پاسخ برسید. این نوع تست ها از معماهای معمولی جذاب­تر هستند، زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر و خلاقیت حل می شوند. در تست تشخیص فرد دروغگو برای رسیدن به جواب باید کمی متفاوت­تر از معمول فکر کنید. زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. به هر حال، در این تست با شناسایی فرد دروغگو مهارت های هوشی خود را محک بزنید.

بیشتر بخوانید: تست ضریب هوش: فقط یک نابغه می تواند ۱۲ چهره پنهان را در ۱۵ ثانیه پیدا کند!

تصویر؛ در 5 ثانیه فرد دروغگو را تشخیص دهید!

تصویر فوق دو شخص را می نماید که هر دو یک دیگر را بخاطر تخریب نشیمنگاه ملامت می کنند. مرد سمت راست صاحب ماشین آبی و مرد سمت چپ صاحب ماشین قرمز است. در این تست شما باید بر اساس شواهد، عملکرد و موقعیت دو شخص تصمیم بگیرید که چه کسی دروغ می گوید. اما چه کسی دروغ می گوید؟

لازم است قبل از پاسخ دادن به با دقت به تصویر نگاه کنید. زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است.

برای شما: اگر در 7 ثانیه حرف o را پیدا کنید، مهارت شناختی بالایی دارید!

.

.

.

.

.

خواندنی: آیا می توانید خون آشام داخل اتاق را در عرض ۹ ثانیه شناسایی کنید؟

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. اگر موفق شدید فرد دروغگو را در طول 5 ثانیه تشخیص دهید به شما تبریک می گویم. واقعا از مهارت و میزان هوش بالایی برخوردارید! اما اگر تا هنوز موفق نشدید، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا در بخش زیر جواب را برای شما آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: تست سطح دقت: آنچه می بینید سطح دقت شما را نشان می دهد!

جواب

اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم می توان به راحتی علائم و آثار لاستیک ماشین را مشاهده کرد. علائم لاستیک حک شده بر روی زمین با شکل لاستیک ماشین آبی یا همان سمت راست مطابقت دارد.

بنابراین، جواب تست تشخیص فرد دروغگو مرد سمت را است هست. مرد سمت چپ راست می گوید و او دروغگو است.

فرد دروغگو

امیدوارم از انجام این تست لذت برده باشید. همچنین شما می توانید با انجام آزمون تشخیص کودک مقصر نیز مهارت های ذهنی و هوشی خود را بهبود ببخشید.

اگر به دنبال یک تست بینایی هستید، پس تست بینایی پنگوئن متفاوت را انجام دهید تا ثابت سازید که واقعا از تیزبینی عقاب برخوردارید!

همچنین با یک آزمون دقت چطورید؟ ما می دانیم که از انجام آزمون دقت پیدا کردن مبایل روی فرش لذت خواهید برد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست هوش: فقط افراد باهوش می‌توانند ترافیک این خیابان را پایان دهند!

تست بینایی؛ در ۵ ثانیه ماشین پنهان را پیدا کنید و قدرت بینایی تان را محک بزنید!

امضا شما چگونه است و درباره شما چه می گوید؟

بگویید چه چیزی می بینید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

معما و تست هوش: چه کسی دزد است؟ در ۱۵ ثانیه تشخیص دهید!

آزمون ذهن صورت پنهان: در ۷ ثانیه چهره یک زن زیبا را پیدا کنید؟

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان