جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

تست هوش بازی فکری: آیا می توانید خون آشام داخل اتاق را در عرض 9 ثانیه شناسایی کنید؟

تست هوش بازی فکری
خواندن 4 دقیقه
1
(1)

در این پازل تصویری؛ تست هوش بازی فکری، سعی کنید خون آشام داخل اتاق را تشخیص دهید. تنها افرادی می توانند خون آشام را در عرض 9 ثانیه تشخیص دهند که از IQ بالایی برخوردار باشند.

تست هوش بازی فکری

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی صداقت: آنچه اول می بینید آشکار می سازد چقدر صادق هستید!

انواع مختلفی از بازی های فکری وجود دارد که به تست هوش شما بر اساس تصمیمی که برای هر مشکلی می گیرید، کمک می کند. این معمای ذهنی یک تست IQ سرگرم کننده است که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. مهمترین عنصر در این پازل ها اسکن و یافتن سریع مشکل برای رسیدن به پاسخ در زمان تعیین شده است.

از آن جایی که این تست‌های IQ با تفکر خلاق حل می‌شوند، شما باید برای رسیدن به پاسخ فکر کنید، زیرا سرنخ‌ها در جایی از تصویر پنهان است. برای حل این مشکلات باید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی خود استفاده کنید. این بار نیز ما با تست هوش بازی فکری جالب به سراغ شما آمده ایم که در آن باید تشخیص دهید که خون آشام داخل اتاق چه کسی است.

بیشتر بخوانید: رویای پنهان شما درباره عشق چیست؟

به تصویر نگاه کنید و خون آشام را پیدا کنید!

تست هوش بازی فکری

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که خون آشام چه کسی است. در پازل، یک نفر وجود دارد که به نوعی با افراد دیگر متفاوت است. تصویر، گروهی از افراد در داخل اتاق را نشان می دهد. می بینید که تعداد کمی از مردم عادی رفتار می کنند، عده هم در حال صحبت هستند، تعدادی از افراد نیز ترسیده و نگران هستند. و زن و مردی روی مبل نشسته اند. حالا در بین آن ها خون آشام کیست؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت؛ بزرگ ترین نقطه قوت شما در عشق چیست؟

قبل از هر جوابی باید با دقت به تصویر نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. هرچند پاسخ این بازی فکری در آخر متن آورده شده، اما قبل از دیدن پاسخ کمی بیشتر فکر کنید، زیاد دور نروید و تقلب هم نکنید!

پاسخ بازی فکری

اگر با دقت به واکنش‌های مردان و زنان در اتاق نگاه کنید. می‌توانید فردی را که زنده نیست و یک خون آشام است شناسایی کنید. مردی که در سمت راست تصویر می بینید، خون آشام است. اگر او را به درستی نگاه کنید، خواهید دید که هیچ انعکاسی از او در آینه وجود ندارد و همچنین دندان نیش دارد.

بیشتر بخوانید: روانشناسی اعتماد به دوستان: آیا می توانید به دوستان خود اعتماد کنید؟!

تست هوش بازی فکری

بنابراین، پاسخ تست هوش بازی فکری امروز، مرد خون آشام داخل اتاق کسی است که هیچ بازتابی از او روی آینه نیست و دارای دندان نیش است. این بازی فکری یک تست ساده از سطح مشاهده و هوش شما بود. برای حل این معما در زمان تعیین شده، باید به نکات جانبی زیادی فکر کنید.

اگر موفق به حل این معما در عرض 9 ثانیه شده اید، به این معنی است که سطح IQ بالایی دارید. به یاد داشته باشید، این نوع بازی های فکری یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. بنابراین انجام یک تست IQ واقعی راه بهتری برای دانستن سطح هوش شما است.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست هوش بازی فکری  لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان