جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

آزمون تشخیص کودک مقصر: کدام کودک مقصر دردسر ایجاد شده است؟

آزمون تشخیص کودک مقصر
خواندن 3 دقیقه
3.7
(3)

در این معمای ذهنی، آزمون تشخیص کودک مقصر، سعی کنید تشخیص دهید کدام کودک مقصر دردسر است. فقط افرادی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند در طول 9 ثانیه مقصر را تشخیص دهند!

این آزمون ضریب هوشی به ارزیابی ضریب هوشی شما بر اساس تصمیمی که در حین حل معما می گیرید کمک می کند. این آزمون ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای شناخت سطح هوش شماست. برای حل این نوع بازی های فکری باید مسئله را به تفصیل تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلالی خود به سرعت به جواب برسید. بنابراین، ما یک آزمون ضریب هوشی جالبی را برای شما آماده کرده ایم. شما باید تشخیص دهید که کدام بچه در بین سه کودک در تصویر مقصر دردسر است!

آزمون تشخیص کودک مقصر

آیا آماده اید؟ بیایید شروع کنیم.

آزمون تشخیص کودک مقصر

در تصویر بالا، شما باید بر اساس شواهد تشخیص دهید که کدام بچه مقصر دردسر است. همچنین در این معما، مادری ناراحت و خسته روی مبل نشسته است. در حالی که یکی از بچه هایش رنگ را بر تمام بدنش پاشیده است. سه فرزندش با او در اتاق حضور دارند. یکی از آنها مقصر دردسر است. شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال، به واکنش کودکان و شواهد موجود در تصویر دقت کنید. پاسخ به این معما بسیار ساده اما دشوار است!

آزمون تشخیص کودک مقصر؛ جواب

اگر به شواهد و واکنش های هر سه کودک نگاه کنید، می‌توانید مقصر را به راحتی شناسایی کنید. بنابراین، بیایید شناسایی کنیم که مقصر کیست:

  • بچه شماره 1 – پسر در مورد وضعیت مادرش پوزخند می زند و اصلا نگران اتفاقی که افتاده نیست.
  • بچه شماره 2 – دختر در حالی که نگران معلوم می شود به مادرش می نگرد و او را دلداری می دهد. اما آیا متوجه رنگ روی دستش شدید؟
  • بچه شماره 3 – پسر با صدای بلند به وضعیت مادرش می خندد و همچنین اصلا نگران ماجرا نیست.

بنابراین، پاسخ این آزمون ضریب هوشی کودک شماره 2 است. رنگ روی دستان او گواه این است که او همان کسی است که هر چند نگران مادرش است، مقصر ماجرا است.

پاسخ تست

این بازی فکری یک تست ساده برای سنجش هوش و مهارت های بینایی شما بود. اگرچه به هیچ مهارت ریاضی نیاز نداشت، اما حل معما در زمان تعیین شده نیاز به تفکر جانبی داشت. اما اگر پاسخ را در 9 ثانیه فهمیده باشید مطمئنا احساس رضایت خواهید کرد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. امیدواریم از این آزمون لدت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان