جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آزمون ذهن صورت پنهان: در ۷ ثانیه چهره یک زن زیبا را پیدا کنید؟

آزمون ذهن صورت پنهان
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

آزمون ذهن صورت پنهان: فقط افراد با هوش بالا می توانند صورت پنهان یک زن زیبا را پیدا کنند. شما چطور؟ با انجام این آزمون ثابت کنید که یک شخص باهوش هستید!

آیا می دانستید توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب و فریبنده ای هستند که روش درک ما را از مسائل به چالش می کشند؟ اگر به اطراف نگاه کنیم، انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیولوژیکی، فیزیکی و شناختی وجود دارد. این توهمات نوری بخشی جدایی ناپذیر از روانکاوی هستند. زیرا توصیف می کنند که مغز شما چگونه مسایل را درک می کند. مغز انسان می تواند چنین تصاویری را از زوایای مختلف به گونه های متفاوت ببیند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در آزمون ذهن صورت پنهان مشاهده کرد. یک زن زیبا جایی در تصویر پنهان شده است.

بیشتر بخوانید: تست بینایی: آیا می توانید ببر پنهان را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟

آزمون ذهن صورت پنهان: زن زیبا را در 7 ثانیه پیدا کنید!

آزمون ذهن

تصویر فوق یک تصویر سیاه و سفید است که جغدی را در حال پرواز بر فراز جنگلی نشان می دهد.به هر حال شما باید، صورت یک زن زیبا را پیدا کنید، آن هم در 7 ثانیه.

آیا صورت زن را در 7 ثانیه پیدا کردید؟

اگر نمی توانید زن زیبا را پیدا کنید، سعی کنید آن را در درختان جنگل جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: بازی فکری برای تست IQ: آیا می توانید در 17 ثانیه تشخیص دهید کدام دانش آموز تقلب می کند؟

جواب آزمون

اگر به سمت چپ جغد نگاه کنید، می توانید چهره پنهان یک زن را ببینید، درختان موهای زن هستند. حالا با دقت بیشتری به سمت چپ جغد نگاه کنید، می توانید بینی و موهای زن را ببینید. ادعا شده است که افراد با سطح هوش بالا می توانند صورت پنهان زن را در 7 ثانیه پیدا کنند.

صورت پنهان زن زیبا

توهمات نوری بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. همچنین، بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. پس به ما بگویید، آیا توانستید آزمون ذهن صورت پنهان را در 7 ثانیه انجام دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

تست شخصیت: چه چیزی شما را از یافتن عشق پایدار باز می دارد؟

پازل تصویری: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

تست بینایی؛ آیا می توانید در 10 ثانیه Y را پیدا کنید؟

تست IQ: آیا می توانید ساعت تقلبی را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان