جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

سریال های کره ای که در تمام دنیا از جمله کشور ما طرفدار دارند، اما سریال های لی مین هو بازیگر محبوب کره ای به طور ویژه ای هوادا دارند چرا که افراد زیادی در جهان و ایران روی این بازیگر جذاب کره ای کراش زده اند. در واقع سریال های کره ای که این بازیگر در آنها نقش داشته، جزو پربیننده ترین سریال های جهان هستند. لی مین هو یکی از چهره های تاثیرگذار فیلم های کره ای است که با گذشت سال ها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این نوشتار فهرست سریالهای لی مین هو را خواهید یافت. با خبرنامه همراه باشید.

سریال های لی مین هو

فهرست زیر سریال‌های محبوب کره ای هستند که لی مین هو، پسر جذاب کره ای در آنها ایفای نقش کرده است. مروری بر آنها داشته باشید و برای مان بنویسید که کدام یک را دیده اید و کدام یک از نظر شما جذاب تر بوده است!

۱. سریال پسران فراتر از گل Boys Over Flowers (۲۰۰۹)

پسران فراتر از گل سریال تلویزیونی محصول سال ۲۰۰۹ در کره جنوبی و اقتباسی از یک اثر ژاپنی با همین نام است. لی مین هو در این سریال نقش گو جون پیو، پسر ثروتمندی را ایفا می‌کند که عاشق شخصیت گئوم جان دی (کو هی سان) است. این سریال که در ژانر کمدی عاشقانه است، داستان دختری از طبقه کارگر را به تصویر می کشد که به دبیرستان نخبه ها منتقل و درگیر دسیسه‌های ۴ مرد جوان ثروتمند می‌شود. این سریال خیلی زود توانست به موفقیت چشمگیری در بین مخاطبان داخلی و بین المللی دست پیدا کند و هنوز هم به عنوان برترین سریال های “موج کره ای” در نظر گرفته می‌شود. بازی لی در Boys Over Flowers در نقش جون پیو شیطانی و کاریزماتیک، او را به شهرت رساند و نامش را به عنوان یکی از نماد‌های هالیو در کره به تثبیت رساند.

۲. سریال شکارچی شهر City Hunter (۲۰۱۱)

شکارچی شهر یک سریال کره ای محبوب ساخت سال ۲۰۱۱ است که بر اساس مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام تولید شده‌ است. در این سریال لی مین هو، پارک مین یونگ، لی جون هیوک و کیم سانگ جونگ بازی کرده اند. این مجموعه از ۲۵ مه تا ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۱ در ۲۰ قسمت از اس‌بی‌اس تی‌وی پخش شد. این سریال در اروپا هم موفقیت‌آمیز بود و لی مین هو را در اروپا هم محبوب کرد. داستان این مجموعه دربارهٔ پسری به نام لی یون سانگ (لی مین هو) است که پس از تحصیل در دانشگاه اِم‌آی‌تی، برای کار در کاخ آبی به کره می‌آید، اما در واقع قصد دارد انتقام خون پدرش را بگیرد که با دختری آشنا می شود….

۳. سریال وارثان The Heirs (۲۰۱۳)

وارثان محصول سال ۲۰۱۳ با بازی لی مین هو و پارک شین-هه است.  این سریال از شبکهٔ اس‌بی‌ای کره از ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳ در ۲۰ قسمت پخش شد. این سریال در مورد کیم تان (لی مین هو) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او همیشه به خاطر اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران مورد تحقیر قرار گرفته و سعی دارد مادر واقعی‌اش را از دیگران مخفی کند.او و برادرش باید بر سر قدرت با هم رقابت کنند، اما کیم تان چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام یو راچل که کیم تان دوستش ندارد نامزد کند. کیم تان عاشق دختر فقیری به نام چا ایون سانگ (پارک شین-هه) است.

۴. گانگام بلوز Gangnam Blues (۲۰۱۵)

این فیلم اکشن، محصول سال ۲۰۱۵ کره به نویسندگی و کارگردانی یو‌ها و با بازی لی مین-هو و کیم ره-وون است. فیلم گانگنام بلوز ، ۲۰۱۵ در دهه ۱۹۷۰ میلادی روایت می شود و در مورد دو دوست دوران کودکی (با ایفای نقش لی مین هو و کیم رائه وون) است که مانند برادران واقعی در یتیم خانه بزرگ شده‌ا‌ند. آن‌ها پس از خروج از یتیم خانه با جمع کردن کاغذ و بطری‌های خالی امرار معاش می‌کنند تا اینکه هر دو به یک گروه گانگستری پیوسته و درگیر مبارزه‌ای برای منافع سیاسی می‌شوند و…

۵. سریال پادشاه ابدی The King: Eternal Monarch (۲۰۲۰)

این سریال ۱۶ قسمتی که لی مین هو را به عنوان امپراطور امروزی پادشاهی کره نشان می‌دهد، توسط نویسنده وارثان، کیم یون سوک نوشته شده و بازیگران سرشناس کره‌ای از جمله کیم گو یون، وو دو هوان و جونگ یون در آن ایفای نقش کرده اند. این داستان درباره دو دنیای موازی با هم است که طی اتفاقی، دری میان این دو دنیا، باز می شود و نظم دو دنیا را از بین می برد. لی گون (لی مین هو) پادشاه جوان دنیای مدرن امپراطوری کره هست که در کودکی، پدر خود را بر اثر یک توطئه از دست داده است. او که از ماجرای دنیای دیگر باخبر می شود با ورود به دنیای جمهوری کره، جانگ تائه یول (Kim Go Eun)، کاراگاه بخش جنایی، را ملاقات می کند تا اینکه…

۶. سریال شکارچیان جایزه Bounty Hunters (۲۰۱۶)

سریال شکارچیان جایزه کمدی اکشن محصول چین، هنگ کنگ و کره جنوبی است که بیش از ۳۱ میلیون دلار فروخت. لی در نقش لی سان، استاد رزمی، در کنار والاس چانگ، تیفانی تانگ و لوئیس فن ایفای نقش می‌کند. این سریال به غیر از موفقیت تجاری اش، با رتبه اول جدول باکس آفیس، Bounty Hunters نشان داد که لی می‌تواند در بسیاری از نقش‌ها و ژانر‌های مختلف فوق العاده عمل کند. در این سریال لی شان و آیو ماموران پیشین اینترپُل هستند که حالا تبدیل به شکارچیان جایزه بگیر شده اند و برای پول فراریان را تعقیب می کنند. وقتی که برای آن‌ها پاپوش درست می‌کنند و به عنوان بمب‌گذرهای یک هتل معرفی می‌شوند، از یک شکارچی جایزه بگیر افسانه‌ای می خواهند که بمب‌گذار واقعی را پیدا کند…

۷. سریال پاچینکو Pachinko (۲۰۲۲)

این درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوگونادا و جاستین چون است. این سریال با ایفای نقش یون یو-جونگ، لی مین هو، کیم مین-ها و جین‌ها، بر اساس رمانی به همین نام اثر مین جین لی ساخته شده است. پاچینکو در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ از اپل تی‌وی پلاس پخش و در ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ برای فصل دوم تمدید شد. این سریال بر پایه کتاب پرفروش نیویورک تایمز، امید‌ها و رؤیا‌های یک خانواده مهاجر کره‌ای را در چهار نسل به تصویر می‌کشد، خانواده ای که در تلاشی شکست‌ ناپذیر برای بقا و رشد، وطن شان را ترک می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان