جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

فقط افرادی با تیزبینی عقاب می توانند پنگوئن متفاوت را پیدا کنند! شما چطور؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی پنگوئن متفاوت
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

به تست بینایی پنگوئن متفاوت از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این تست شما باید پنگوئن متفاوت را در طول 10 ثانیه پیدا کنید. این تست یک سرگرمی و فرصتی است تا مهارت های بینایی خود را محک بزنید.

بیشتر بخوانید: اگر در 7 ثانیه حرف o را پیدا کنید، مهارت شناختی بالایی دارید!

تست بینایی پنگوئن متفاوت: این تست در نوع خود یک توهم نوری است. توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا معماهای تصویری ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کنند، سرعت ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. شما همچنین می توانید با انجام تست ضریب هوش از ضریب هوشی خود آگاه شوید.

این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

بیشتر بخوانید: آیا می توانید خون آشام داخل اتاق را در عرض ۹ ثانیه شناسایی کنید؟

حرف بس است، اکنون دست به کار شوید و در طول 10 ثانیه پنگوئن متفاوت را پیدا کنید.

تست بینایی پنگوئن متفاوت؛ تصویر

تست بینایی پنگوئن متفاوت

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید پنگوئن متفاوت را در زمان تعیین شده پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گویم، شما از مهارت های بینایی عالی برخوردارید. اما اگر تاکنون پنگوئن متفاوت را پیدا نتوانستید، نگران نباشید زیرا پاسخ در بخش زیر وجود دارد.

جواب

تست و آزمون ها با مهارت های بینایی، دقت و تیزهوشی حل می شوند. بنابراین، با هر بار انجام این تست ها، مهارت های خود را بهبود خواهید بخشید.

بیشتر بخوانید: تست سطح دقت: آنچه می بینید سطح دقت شما را نشان می دهد!

این تصویر از 5 ردیف و 8 ستون پر از پنگوئن تشکیل شده است که در مجموع 30 پنگوئن وجود دارد. پنگوئن متفاوت در ردیف چهارم و ستون هشتم قرار دارد. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

لذت بردید؟ این تست فقط یک راه سرگرم کننده و ساده برای بهبود مهارت‌های بینایی شما بود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط

تست هوش: فقط افراد باهوش می‌توانند ترافیک این خیابان را پایان دهند!

تست بینایی؛ در ۵ ثانیه ماشین پنهان را پیدا کنید و قدرت بینایی تان را محک بزنید!

معما و تست هوش: چه کسی دزد است؟ در ۱۵ ثانیه تشخیص دهید!

امضا شما چگونه است و درباره شما چه می گوید؟

تست بینایی: آیا می توانید ببر پنهان را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان