تست بینایی؛ در 5 ثانیه ماشین پنهان را پیدا کنید و قدرت بینایی تان را محک بزنید!

تست بینایی ماشین پنهان

در تست بینایی ماشین پنهان، جایی در تصویر ‌ میان اسپینرها ماشینی وجود دارد که شما باید آن را پیدا کنید. اما فقط افرادی با بینایی عالی می‌توانند آن را در عرض 5 ثانیه پیدا کنند. شما چطور، آیا از بینایی عالی برخوردارید؟ اکنون با انجام تست بینایی ماشین پنهان مهارت‌‌های بینایی خود را محک بزنید!

بیشتر بخوانید: پازل تصویری: آیا می‌توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

توهمات نوری از جمله ترندهای محبوب اینترنت است. کارشناسان می‌گویند: «به نظر می‌رسد این ترند هرگز قدیمی‌نمی‌شود…» این تصاویر فریب دهنده یک طلسم جادویی ایجاد می‌کنند که بینندگان را در سراسر جهان مسحور کرده است. محبوبیت توهمات نوری به شدت رو به افزایش است.

دلیل افزایش محبوبیت توهمات نوری در این است که آن­ها ذهن ما را فریب می‌دهند تا آنچه را که می‌بینیم واقعی تصور کنیم. در واقع چیزی را که می‌بینیم کاملا با واقعیت متفاوت است. تست بینایی ماشین پنهان نیز یکی از این تصاویر شگفت انگیز است که برای محک زدن بینایی شما طراحی شده است. منتظر چه هستید پس بیایید شروع کنیم!

بیشتر بخوانید: تست بینایی؛ آیا می‌توانید در 10 ثانیه Y را پیدا کنید؟

تست بینایی ماشین پنهان؛ به تصویر زیر نگاه کنید

تست بینایی ماشین پنهان

این تصویر که توسط برایت ساید منتشر شده است، ستون‌‌ها و ردیف‌‌هایی از فیجت اسپینرهای قرمز را نشان می‌دهد. اما جایی در تصویر ماشینی وجود دارد که شما باید آن را پیدا کنید. کارشناسان ادعا کرده اند که فقط افراد‌ با بینایی عالی می‌توانند ماشین را در طول 5 ثانیه یا کمتر پیدا کنند.

زمان شما از حالا شروع می‌شود.

آیا می‌دانستید:

فیجت اسپینر اولین بار در سال 1997 توسط کاترین هتینگر، مهندس شیمی ‌ساکن اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا اختراع شد.

بیشتر بخوانید: پازل حیوانات: فقط یک نابغه می‌تواند خرگوش را پیدا کند! شما چطور؟

دوباره به تست بینایی ماشین پنهان برگردیم.

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید ماشین را پیدا کنید؟

نه؟

شاید بیشتر شما تا کنون ماشین را پیدا کرده باشید. اما اگر چنین نیست و هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

جواب

تست ماشین پنهان

در تست بینایی ماشین پنهان 16 ردیف و 20 ستون پر از اسپینر وجود دارد. به هر حال، ماشین در ردیف دهم، ستون سوم از سمت چپ قرار دارد.

تست‌‌های توهم نوری به بهبود مهارت‌‌های بینایی شما کمک می‌کند. امیدواریم از این تست بینایی به همان اندازه که ما از اشتراک گذاری آن لذت بردیم، لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می‌توانید از طریق شبکه‌‌‌های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی‌خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌‌‌ها، پازل‌‌‌ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید این تست‌‌‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! در این­جا چند آزمون و چالش دیگر وجود دارد که مطمئنن دوست خواهید داشت:

معما و تست هوش: چه کسی دزد است؟ در ۱۵ ثانیه تشخیص دهید!

تست دقت: آزمون بینایی چهره پنهان

امضا شما چگونه است و درباره شما چه می‌گوید؟

تست بینایی: آیا می‌توانید ببر پنهان را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تشخیص کودک مقصر: کدام کودک مقصر دردسر ایجاد شده است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *