جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر؛ جواب پیروزفر به هانده ارچل چه بود؟

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر؛ جواب پیروزفر به هانده ارچل چه بود؟
خواندن 3 دقیقه
3.6
(185)

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر؟! چه حرفها که در دنیای بازیگرها و هنر به گوش می رسد و راست یا دروغ بودن خیلی از آنها هم معلوم نمی شود! شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه بعد از ایفای نقش پارسا پیروز فر در فیلم مست عشق هانده ارچل حسابی در دام عشق این بازیگر زیبای ایرانی گرفتار شده است و حتی از خواستگاری کرده است!

خواستگاری هانده ارچل

خواستگاری هانده ارچل از پیروزفر

هانده ارچل بازیگر زیبا و خوش چهره ترک است که با بازی با سریال عشق حرف حالیش نیست به شهرت رسید. هانده ارچل به تازگی با پارسا پیروزفر و شهاب حسینی در فیلم پر سر و صدای مست عشق هم بازی بوده است. چنانچه رسانه های ترکی ادعا کرده اند هانده ارچل از پارسا پیروزفر خواستگاری کرده است و پارسا پیروزفر هم که ظاهرا نمی خواهد هرگز دم به تله دهد، پاسخ منفی به هانده ارچل داده است!‌ بله!

از آنجایی که پارسا پیروزفر تا کنون با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده است و ظاهرا قرار هم نیست مصاحبه ای داشته باشد، تایید یا تکذیب اطلاعاتی که در مورد او به گوش مان می رسد بسیار سخت است. در واقع هر خبری که در رابطه با ازدواج و روابط احتمالی این بازگیر بسیار محبوب و بی حاشیه می شنویم، در حد حرف است و تاییدی بر نیست.

خبرها و شایعاتی که اخیرا شنیده ایم به این مضمون است که بعد از بازی پارسا پیروز فر در فیلم مست عشق (مولوی) که در خاک ترکیه فیلمبرداری و تولید آن صورت گرفت، حس عاشقانه ای از سوی هانده آرچل نسبت به پارسا پیروزفر به وجود آمده است که پیروزفر مثل همیشه این عشق و خواستگاری را رد کرده است.

بیوگرافی کوتاهی از هانده ارچل، بازیگر مست عشق

هانده ارچل متولد نوامبر ۱۹۹۳بازیگر و مدل ترکیه ای است. این بازگیر که بیشتر با ایفی نقش در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد، حالا به دلیل اینکه با پارسا پیروزفر در فیلم مست عشق ایفای نقش داشته در ایران نیز به شهرت رسیده است.

فعالیت هنری هانده ارچل

هانده ارچل در سال ۲۰۱۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب شناخته شد. از نقش‌های مهم او می‌توان به نقش سلین در سریال تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش مژده در مجموعهٔ تلویزیونی حلقه در مقابل سرکان چای‌اوغلو، نقش عزیزه در سریال تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی، نقش هازال در سریال تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان و نقش ادا در سریال تلویزیونی تو در خانه‌ام را بزن در مقابل کرم بورسین اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 185

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان