جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
76 بازدید

تست ضریب هوش: فقط یک نابغه می تواند 12 چهره پنهان را در 15 ثانیه پیدا کند!

تست ضریب هوش: فقط یک نابغه می تواند 12 چهره پنهان را در 15 ثانیه پیدا کند!
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

تست ضریب هوش: بخش تفریح و سرگرمی تست هوش جذاب دیگری را برای شما عزیزان آماده کرده است. در این تصویر قدیمی سعی کنید هوش خود را با پیدا کردن 12 چهره پنهان محک بزنید. اما کارشناسان می گویند فقط یک نابغه می تواند تمام چهره های پنهان را در طول 15 ثانیه تشخیص دهد!

بیشتر بخوانید: تست سطح دقت: آنچه می بینید سطح دقت شما را نشان می دهد!

اگر از علاقه­مندان توهمات نوری هستید، پس این تست ضریب هوش قدیمی برای شما است. توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

یکی از این تصاویر، در تست ضریب هوش امروز است که در آن شما باید 12 چهره پنهان را درون دسته گلی شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: تست هوش: فقط افراد باهوش می‌توانند ترافیک این خیابان را پایان دهند!

تست ضریب هوش تصویر

تست ضریب هوشی

تصویر فوق در دهه 1880 به عنوان یک پازل سرگرم کننده برای کودکان ایجاد شده است. در تصویر، مجموعا 12 چهره پنهان وجود دارد. هر چند چهره­ی را مشاهده کنید، میزان ضریب هوشی شما را نشان می دهد:

  • اگر توانستید بیشتر از 10 چهره را تشخیص دهید، پس ضریب هوشی بالایی دارید.
  • اگر 8 چهره را پیدا کنید، ضریب هوش متوسط دارید.
  • اگر فقط چهار یا پنج چهره را پیدا کردید، پس از ضریب هوش ضعیفی برخوردارید.

این توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوش شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن میزان ضریب هوش شماست.

بیشتر بخوانید: تست بینایی؛ در ۵ ثانیه ماشین پنهان را پیدا کنید و قدرت بینایی تان را محک بزنید!

اکنون بیایید چهره ها را پیدا کنیم. برای راحتی شما، ما همه آن­ها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

تست هوشی

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد. تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آیا می توانید خون آشام داخل اتاق را در عرض ۹ ثانیه شناسایی کنید؟

بگویید چه چیزی می بینید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

معما و تست هوش: چه کسی دزد است؟ در ۱۵ ثانیه تشخیص دهید!

تست دقت: آزمون بینایی چهره پنهان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان