11 نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

توسطفرشته فرهنگ

خرداد ۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱, ۱۴۰۱ ,
یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد روغن نارگیل به جای روان کننده داشتن رابطه جنسی روزانه انتظارات زنان در رابطه جنسی میل جنسی متولدین هر ماه

مردان کارهای گیج کننده ایی می‌کنند. با این که خیلی خوب رفتار می‌کنند، اما نمی توان فهمید که آن ها از شما چه می‌خواهند. آیا آن ها به دنبال یک رابطه جدی و رسمی هستند؟ آیا فقط می‌خواهند یک شب با شما باشند. ما گاهی از رفتار برخی از مردان، به خصوص آن هایی که سیگنال‌های متفاوتی را برای ما ارسال می‌کنند، شگفت‌زده می شویم. این مقاله به نشانه هایی پرداخته که نشان می‌دهد یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می‌خواهد.

مطلب مرتبط: نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

نشانه هایی که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می‌خواهد

او از صحبت های متعهدانه برای یک رابطه جدی دوری می‌کند

وقتی مردها می خواهند با کسی رابطه متعهدانه ایی داشته باشند، حتما به آن اشاره می‌کنند. ممکن است از شما بپرسد که در مورد بودن با او در یک رابطه جدی چه احساسی دارید. یا به طور اتفاقی از افکار خود صحبت می‌کند تا از احساس شما نسبت به حضور در یک رابطه متعهد باخبر شود. همچنین ممکن است به صورت مستقیم از شما بپرسد که در مورد روابط طولانی مدت چه احساسی دارید. مردی که فقط به دنبال آرامش و ارضاع نیاز خود است، علاقه‌ای به صحبت در مورد یک رابطه طولانی‌مدت ندارد. زیرا او چنین چیزی را نمی‌خواهد. در چنین رابطه ایی احساس شما مهم نیست زیرا او فقط به یک چیز علاقه دارد.

مطلب مرتبط: ۸ مهمترین اشتباهات روابط زناشویی مربوط به اختلال غفلت عاطفی دوران کودکی

در حال حاضر او آماده یک رابطه متعهدانه نیست

مردی که به یک رابطه جنسی علاقه دارد ممکن است برای وارد نشدن به یک رابطه متعهدانه بهانه های مختلفی بیابد. حتما شنیده اید که او دوست دارد وقت بیشتری را صرف شناختن شما نماید. اما از نظر جنسی جذب شما شده است. شاید شنیده اید که حتی اگر رابطه متعهدانه ایی بین شما نیست، نمی‌تواند به جذابیت بدن شما بی توجه داشته باشد. به هر حال، او از داشتن رابطه با شما اجتناب می کند، اما علاقه زیادی به داشتن رابطه جنسی با شما دارد.

مطلب مرتبط: ۷ بهترین راه برای ایجاد شادی بیشتر در روابط زناشویی

همیشه در مورد موضوعات جنسی صحبت می کند

اگر مردی فقط به یک شب با شما بودن علاقه دارد، نمی خواهد درباره علایق شما صحبت کند. او به دنبال فرصتی است که که با شما رابطه داشته باشد، اما نه یک رابطه متعهدانه. در عوض، حتما اشاره های او را در مورد رابطه جنسی متوجه شده اید که به دنبال سنجیدن واکنش شما می‌باشد.

مطلب مرتبط: تمام آن چیزی که درباره نیمفومانیا یا تمایل جنسی شدید در زنان باید بدانید!

یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد  چون بدون هیچ صمیمیت واقعی با شما رفتار می‌کند

صمیمیت این نیست که با هم رابطه داشته باشید. بلکه صمیمیت واقعی شامل گفتگوهای عمیق و استفاده از ارتباطات موثر است. لمس فیزیکی غیرجنسی مانند گرفتن دست و در آغوش گرفتن یکدیگر نیز صمیمیت محسوب می شود. گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم شکل دیگری از صمیمیت است. همه این اقدامات به پیوند طولانی تر بین شما دو نفر کمک می کند. آن مردی که به رابطه جنسی با شما علاقه دارد به این موارد هیچ اشتیاقی نشان نخواهد داد. در عوض، او یک هدف دارد و آن چیزی است که روی آن تمرکز می کند.

مطلب مرتبط: ۷ راهبرد روانشناختی برای تقویت روابط عاشقانه

شما زمان با کیفیت را با هم نمی گذرانید

وقتی مردی به یک رابطه جدی علاقه مند است، از شما نمی خواهد که فقط برای خوشگذرانی با او باشید. در عوض، او تلاش می کند تا زمانی بهتر و با کیفیت تر را با شما بگذراند. او قرارهایی را برنامه ریزی می کند که به آشنایی بیشتر با شما می انجامد‌. اگر او چنین کارهایی نمی‌کند، یک نشانه قطعی است که او فقط به نیاز خود فکر می‌کند.

مطلب مرتبط: راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی: نکات مهم برای پرشور ماندن زندگی زناشویی

بمباران عشق

بمباران عشق زمانی است که یک فرد در اوایل رابطه به شما توجه زیادی دارد و هر روز شما را با هدیه ایی غافلگیر می‌کند. این یکی از رایج ترین نشانه های مردی است که به رابطه جنسی به شما فکر می‌کند. این مرد در قرار ملاقات، مردی کامل و ایده ال خواهد بود. او از قدرت چاپلوسی برای نزدیک شدن به شما استفاده خواهد کرد. با چیزهای شیرین و رفتاری کاملا صمیمی با شما رفتار خواهد کرد. همه مردان این کارها را تا زمانی انجام می دهند که دختر مورد نظر خود را تحت تاثیر قرار دهند. اما مردانی که فقط خواهان رابطه هستند سعی می کنند با عجله کار را انجام دهند تا بتوانند زودتر شما را پای تخت خواب بکشنانند.

مطلب مرتبط: اشتباهات زنان در رابطه زناشویی: ۶ اشتباه که روابط زناشویی را با خطر مواجه می کند

او برای عبور از مشکلات خود به شما پناه می‌آورند

این مورد بزرگترین نشانه است تا بدانید مردی شما را برای رابطه جنسی می‌خواهد. یعنی مردانی که نمی‌خواهند در یک رابطه متعهدانه قرار بگیرند. و فقط برای فرار از مشکلات خود به دنبال آغوش شما خواهند بود. خوشبختانه، آن ها معمولا با گفتن این که به دنبال یک رابطه متعهدانه نیستند، همه چیز را روشن می‌کنند.

مطلب مرتبط: زوج موفق و خوشبخت: پنج اصل که شما را تبدیل به یک زوج موفق و خوشبخت می کند

یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد  وقتی فقط از ظاهر شما تعریف می کند

برای مردم طبیعی است که دیگران را جذاب ببینند. با این حال، مردی که فقط می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد، بیش از هر چیز روی ظاهر شما تمرکز می کند. او به جای هوش یا استعداد حرفه ایی شما، از بدن، موهای شما یا لب های شما تعریف می کند. توجه به چیزی که او روی آن تمرکز می کند، همان چیزهایی است که در ذهنش می‌گذرد.

مطلب مرتبط: خستگی در روابط زناشویی: چرا رابطه زناشویی شما خسته کننده است؟

خیره شدن به اندام شما

دقت کنید وقتی مردی به شما نگاه می‌کند، به کجای بدن شما خیره می‌شود. این عمل او، افکار او را منعکس می‌کند. اگر او تمام وقت خود را صرف نگاه کردن به چشمان شما کند، نشانه ظریفی از علاقه او به شناختن شما است و به آنچه می گویید گوش می دهد. از سوی دیگر، اگر او به یکی از اندام شما خیره می‌شود. این بزرگ‌ترین نشانه از علاقه او به تخت خواب و رابطه جنسی با شما است.

مطلب مرتبط: اختلاف در زندگی مشترک: چگونگی حل اختلافات در روابط عاشقانه

پس از رابطه بلافاصله شما را ترک می‌کند

اگر شما دو نفر قبلا با هم رابطه داشتید. و او به محض این که کار را تمام می‌کرد، آنجا را ترک کرده. نشانه خوبی است که بدانید او فقط به همین رابطه جنسی با شما فکر می‌کرده. برخی از مردان بهانه های پیش پا افتاده ایی برای جلوگیری از درگیری با شما پیدا می‌کند. او ممکن است یک یا دو بار دلیل موجهی برای رفتنش داشته باشد. اما اگر هر بار که شما دو نفر با هم رابطه دارید این اتفاق می‌افتد، نشانه آن است که او فقط رابطه می‌خواهد.

مطلب مرتبط: عدم رضایت در زندگی: ۵ نشانه روانشناختی موثر در عدم رضایت از زندگی

او از مهارت های عالی خود در رابطه جنسی دفاع می‌کند

وقتی چند روزی را صرف صحبت کردن یا پیامک می کنید با طرف مقابل می‌کنید. او پس از چند روز از مهارت عالی خود در اتاق خواب خواهد گفت. او سعی می کند علاقه شما را به رابطه جنسی با خود برانگیزد. اگر دیدید که دوست شما به چیزی بیش مزایا یک رابطه سالم علاقه مند است، از آن فرد دور شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 60

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *