جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

بر کسی پوشیده نیست که چاقی یا اضافه وزن تاثیر منفی بر اوضاع سلامتی دارد. در حالی که صحبت‌های زیادی در مورد پذیرش شکل بدن می‌شنویم، باز هم نمی‌توانیم انکار کنیم که چاقی برای سلامتی خطر دارد. نه اینکه باید نگران ظاهرتان باشید، بلکه باید از این جنبه که بر سلامتی‌تان تاثیر می‌گذارد به موضوع چاقی نگاه کنید. یکی از بزرگترین تاثیراتی که چاقی بر سلامتی می‌گذارد، عدم تعادل هورمونی است که ممکن است منجر به چندین مشکل سلامتی شود و یکی از آنها کاهش میل جنسی است. بله، چاقی بر میل جنسی تأثیر می‌گذارد و ما در این نوشتار به تاثیر چاقی بر میل جنسی پرداخته‌ایم.

آیا چاقی بر میل جنسی تأثیر می‌گذارد؟

آیا چاقی بر میل جنسی تأثیر می‌گذارد؟

چاقی یک عامل خطر برای بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله سلامت جنسی است. یک مطالعه منتشر شده در RBGO Gynecology and Obstetrics نشان داد که زنان چاق مقاربت لذت بخش کمتر، ارگاسم کمتر و برانگیختگی کمتری را تجربه می‌کنند. به طور خلاصه، گزارش شده است که آنها از رابطه جنسی خود رضایت کمتری دارند.

تاثیر چاقی بر میل جنسی و به طور کلی زندگی جنسی به شرح زیر است:

چاقی میل جنسی را کم می‌کند

اگر این روزها کمبود میل جنسی را تجربه کرده اید، می‌تواند به دلیل وزن شما باشد. این تاثیر به دلیل افزایش سطح چربی در بدن است که باعث افزایش گلوبولین متصل به هورمون جنسی می‌شود. این روند بر سطوح تستوسترون در بدن تأثیر می‌گذارد و میل جنسی را کاهش می‌دهد. شاید بد نباشد اهمیت تستوسترون بر زندگی جنسی و جسمی مردان را بدانید!

احتمال رسیدن به ارگاسم را کاهش می‌دهد

احتمال رسیدن به ارگاسم را کاهش می‌دهد

چاقی یا اضافه وزن می‌تواند بر جریان خون تأثیر بگذارد، به همین دلیل ممکن است در رسیدن به ارگاسم مشکل داشته باشید. در واقع اضافه وزن و چاقی جریان خون در اندام تناسلی را کاهش می‌دهد؛ همین باعث باریک شدن رگ‌های خونی می‌شود و در نتیجه بر زندگی جنسی شما تأثیر می‌گذارد. مطالعه ای در Frontiers نشان داد که چاقی بر سطح هورمون‌های جنسی تأثیر می‌گذارد و منجر به کاهش ارگاسم یا میل جنسی می‌شود. از فواید ارگاسم برای زنان و مردان خبر دارید؟

تاثیر چاقی بر میل جنسی: استقامت بدن را کاهش می‌دهد

استقامت برای یک تجربه جنسی خوب ضروری است و فقدان آن می‌تواند زندگی جنسی را مختل کند. اکثر افرادی که چاق یا دارای اضافه وزن هستند نسبت به دیگران استقامت کمتری دارند. استقامت در بدن افراد چاق کاهش می‌یابد و احساس خستگی می‌کنند. تنگی نفس و بی حالی دو مورد از علائمی است که نشان می‌دهد استقامت شما در حال کاهش است.

چاقی باعث ناتوانی در لذت بردن از پوزیشن‌های جنسی می‌شود

صمیمیت کلید داشتن یک رابطه جنسی قوی است. برخی از افراد چاق یا دارای اضافه وزن ممکن است نتوانند از پوزیشن‌های جنسی متفاوتی که زندگی جنسی را هیجان انگیز می‌کند لذت ببرند. این امر باعث می‌شود میل جنسی شما کاهش یابد.

اگر شما یا همسرتان اضافه وزن دارید، چطور باید احتمال ارگاسم را افزایش دهید؟

اگر شما یا همسرتان اضافه وزن دارید، چطور باید احتمال ارگاسم را افزایش دهید؟

تاثیر چاقی بر میل جنسی را با هم دیدیم. واقعیت این است که چاقی می‌تواند زندگی جنسی را مختل کند. با این حال راه‌هایی برای بهود زندگی جنسی و رسیدن به ارگاسم وجود دارد. برای این منظور می‌توانید راهکارهای زیر را امتحان کنید:

  • پوزیشن جنسی پیدا کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و راحتی بدهد و خودتان را دست کم نگیرید.
  • پیش نوازش برای رسیدن به ارگاسم حیاتی است زیرا میل جنسی را افزایش می‌دهد و به شما لذت می‌بخشد.
  • نقاط لذت خود را بشناسید و آنها را با شریک زندگی‌تان به اشتراک بگذارید.
  • در میان گذاشتن نیازها و مشکلات‌تان با همسرتان مهم است. بنابراین، خجالتی نباشید و موقعیت را کنترل کنید!
  • زندگی جنسی‌تان را با چند اسباب بازی جنسی بهبود بدهید. اسباب بازی‌های جنسی می‌توانند به شما کمک کنند از زندگی جنسی خود لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان