جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.5
(6)

اشتباهات بخش جدایی ناپذیر رفتارهای زن و مرد است. تکرار اشتباهات زنان در رابطه زناشویی و بالعکس، می تواند ازدواج را به فروپاشی خود نزدیک کند. زنان نقش سازنده و مهمی در رابطه زناشویی دارند، اما شاید خود متوجه این مسئله نباشند. لذا ممکن است اشتباهاتی بکنند که رابطه زناشویی اشان را تضعیف کند. به اشتباهات مردان در رابطه زناشویی در یک مقاله پرداخته شد. در این مقاله به شش اشتباه رایج زنان پرداخته شده است. اشتباهات زنان در رابطه زناشویی می تواند یک زندگی را از حالت تعادل خارج کند.

1.انتظارات نامشخص

معمولا مردان نمی دانند که همسرانشان چه می خواهند یا چه انتظاری دارند. این می تواند منجر به انواع مشکلات در مورد مسئولیت های خانگی و مالی و یا هر جنبه دیگری از ازدواج شود. مردان گاهی اوقات ممکن است از شکایت ها یا مشکلات در حال وقوع، بی خبر باشند. زیرا نمی دانستند از آنها چه انتظاری می رود.

برای مردان نیز مهم است که انتظارات شما را بدانند. برای روشن نگه داشتن همه چیز، انتظارات خود را از قبل مشخص کنید. اگر می خواهید او در یک زمان خاص خانه باشد، به او اطلاع دهید! این گونه او می تواند زمان خود را تنظیم کند. انتظار نداشته باشید که او بتواند ذهن شما را بخواند.

مطلب مرتبط: زوج موفق و خوشبخت: پنج اصل که شما را تبدیل به یک زوج موفق و خوشبخت می کند

2.اشتباهات زنان در رابطه زناشویی؛ فراموش کردن محبت

قرار است که مردان «سرسخت» باشند. لذا بعید نیست که زنان فراموش کنند که مردان هم مانند دیگران خواهان محبت، تمجید و تایید هستند. گفتن کلمات محبت آمیز به فرزندان برای زنان آسان است، اما از انجام این کار برای همسر خود غافل می شوند.

چیزهایی مانند تماس چشمی، کلمات تشویق کننده و تماس فیزیکی (غیر جنسی) برای مرد مهم است، حتی اگر این را نگوید. او را در آغوش بگیرید یا از او برای کمکش در خانه تشکر کنید. تمجید و محبت به او کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کند. به او یادآوری می کند که تلاش های او نادیده گرفته نمی شود.

مطلب مرتبط: خستگی در روابط زناشویی: چرا رابطه زناشویی شما خسته کننده است؟

3.انتخاب تُن صدا

همانطور که همه ما تجربه کرده‌ایم، لحن صدا بسیار تاثیرگذار است. گاهی زنان فراموش می‌کنند که صدای خود را کنترل کنند. لحن عصبانی می تواند موانعی برای ارتباط ایجاد کند. اگر مشکلی در رابطه زناشویی خود دارید، تلاش کنید در این زمینه کار کنید.

سعی کنید این کار را سازنده انجام دهید، آرام و یکنواخت صدای خود را حفظ کنید. اگر فقط در مورد روز خود صحبت می کنید، به یاد داشته باشید که با چه کسی صحبت می کنید. از همسرتان به عنوان کیسه بوکس کلامی استفاده نکنید.

مطلب مرتبط:اختلاف در زندگی مشترک: چگونگی حل اختلافات در روابط عاشقانه

4.اشتباهات زنان در رابطه زناشویی؛ سازگاری بیش از حد

ازدواج های قوی مستلزم سازش فراوان است. اما در این میان چیزی به نام سازگاری بیش از حد وجود ندارد. اگر در هر مرحله ازارتباط خود، خواسته ها و نیازهای خود را به خاطر همسرتان قربانی می کنید، در خطر هستید. چنین وضعیتی در درازمدت ناراضی کننده است.

برخی از زنان تمایل دارند ازدواج خود را تماماً بر اساس علایق، سرگرمی ها و اهداف شوهرشان بسازند. آنان جایی را برای خودشان باقی نمی گذارند. در نهایت، این می تواند به رنجش منجر شود و مانع از ایجاد هویت های جداگانه و برابر در ازدواج شود.

برای جلوگیری از این امر، در مورد خواسته ها و علایق خود با صدای بلند صحبت کنید. برای رسیدن به اهداف، تلاش گروهی (در کنار همسر) را در دستور کار قرار دهید و هر کدام از دیگری حمایت کنید. کار با هم برای انجام مسئولیت های روزانه به هر دوی شما این امکان را می دهد که به دنبال علایق خود باشید.

مطلب مرتبط: عدم رضایت در زندگی: ۵ نشانه روانشناختی موثر در عدم رضایت از زندگی

5.برداشتن موانع ارتباطی

مردان و زنان سبک‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط دارند. باید بدانید که تکرار تکنیک‌های ارتباطی ضعیف به مرور زمان اوضاع را بدتر می‌کند. اگر تکرار کردن رفتارهای گذشته و صحبت ها به مشاجره تبدیل می شود، زمان آن رسیده است که خود را دوباره ارزیابی کنید. شما باید با هم کار کنید تا راه های موثری برای صحبت کردن با یکدیگر پیدا کنید. تمام موانع ارتباطی برای ارتباط سالم را از میان بردارید. از آنجایی که زنان معمولاً فعال‌تر ارتباط برقرار می‌کنند، شاید لازم باشد اولین حرکت به عهده زنان باشد.

مطلب مرتبط: احساس تنهایی بعد ازدواج: ۶ علت مهم احساس تنهایی در زندگی مشترک

6.اشتباهات زنان در رابطه زناشویی؛اهمیت به رابطه جنسی

بزرگترین اشتباهی که زنان در ازدواج مرتکب می شوند این است که اهمیت رابطه جنسی را دست کم می گیرند. به دلیل استرس، خستگی، تصور ضعف بدنی یا دلایل بی‌شمار دیگر، برخی از زنان به رابطه جنسی اهمیت نمی دهند. رابطه جنسی راه اصلی است برای احساس ارتباط بیشتر با شریک زندگی. یک زندگی جنسی خوب مزایای بی شماری دارد، از افزایش ارتباط و رفاه عاطفی گرفته تا ارتقای سلامت جسمانی.

بنابراین راه هایی برای احساس اعتماد به نفس و جذابیت پیدا کنید. علاوه بر این، مردان اغلب شکایت دارند که بار شروع فعالیت جنسی بر دوش آنهاست. آن‌ها هم می‌خواهند گاهی زنان در این زمینه پیش قدم باشند. اولویت دادن به زندگی جنسی در ازدواج برای همه مفید خواهد بود و هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، رابطه بهتری خواهید داشت.

اگرچه همه ما ممکن است دچار اشتباه شویم. اجتناب از این دام های بزرگ نه تنها می تواند شما را از درد و رنج نجات دهد، بلکه پایه های ازدواج شما را مستحکم تر می کند. آیا راه هایی برای غلبه بر این اشتباهات رایج پیدا کرده اید؟ توصیه های ازدواج را که خانم ها می توانند استفاده کنند را به ما اطلاع دهید!

برای داشتن یک زندگی بهتر و سالم تر به بخش زناشویی وب سایت خبرنامه مراجعه کرده و از دیگر مقالات این بخش نیز استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان