جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی: نکات مهم برای پرشور ماندن زندگی زناشویی

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی
خواندن 9 دقیقه
1
(1)

آنچه که همواره زوجین را به یکدیگر وابسته و نزدیک می سازد، رابطه جنسی است. در واقع رابطه جنسی تنها چیزی است که شما و همسرتان را از هم اتاقی بودن باز می دارد. این مهم ترین و حیاتی ترین بخش ازدواج است. رابطه جنسی باعث می شود شما و شریک زندگی تان با هم دوست باشید و بدین ترتیب سطح ارتباط را بالا ببرید. اما ممکن است پس از ازدواج حفظ یک رابطه جنسی سالم  یا زنده نگه داشتن آن مشکل باشد. اما برای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی راهکارهای متعددی موجود است. این مقاله به بررسی این موارد خواهد پرداخت.

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی زوجین بدون فرزند

برای اینکه بتوانید صمیمانه با شریک زندگی خود صحبت کنید، باید یک ارتباط منحصر به فرد ایجاد کنید. کیفیت ارتباط جنسی می تواند، سطح ارتباط شما را با شریک زندگی اتان افزایش دهد. گفتگوهای صریح و صادقانه باعث ایجاد اشتیاق در رابطه شما می شود. رابطه جنسی منحصر به فرد، نشاط، اشتیاق و حس عاشقانه ای را بین زن و مرد ایجاد می کند. حسی که شما نمی توانید به هیچ وجه غیر از رابطه جنسی ایجاد کنید. تمایلات جنسی همیشه پرشور است و زنده نگه داشتن آن به تلاش زوجین بستگی دارد. مهم نیست که چند بار در هفته رابطه جنسی دارید. آنچه مهم است کیفیت آن است. اگر اینطور نباشد، ازدواج واقعاً خوشایند نیست. برخی از راهکارهای زنده نگه داشتن تماسلات جنسی عبارتند از:

پیشنهاد می شود بخوانید: رابطه جنسی: تعداد دفعات مناسب برای رابطه جنسی در زوجین

یک محیط راحت ایجاد کنید

در حالی که روی مبل یا در اتاق خواب خود نشسته اید، در مورد رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید. مکالمات در مورد تمایلات جنسی باید خصوصی باشد و باعث حواس پرتی نشود. در این مرحله، انتظارات و خواسته های جنسی باید به طور آشکار مورد بحث قرار گیرد.

پیشنهاد می شود بخوانید: درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان (اختلال نعوظ)

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی؛ زمان مناسبی را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید، شما در حال تلاش برای گفتگوی معنادار در مورد یک موضوع حساس هستید. از آنجایی که رابطه جنسی فقط یک مسئله بین شما و شریک زندگیتان است، شما نباید احساس خستگی یا استرس کنید. سعی کنید در زمانی که فقط مال شماست صحبت کنید.

پیشنهاد می شود بخوانید: ویژگی افراد دوست داشتنی: با این ۴ ویژگی همه آدمها عاشقتان می‌شوند!

از منابع قابل اعتماد در مورد آنچه برای همه صدق می کند بیاموزید

صرف نظر از یک کتاب خوب نوشته شده یا یک مشاور ایده آل مشابه، به دست آوردن اطلاعات از منابع خارجی می تواند بسیار مفید باشد. خواندن کتاب می تواند به اندازه مشاوره مفید باشد، مخصوصا برای زوج های خجالتی.

پیشنهاد می شود بخوانید: ۱۰ ویژگی زنان خطرناک برای ازدواج و دوستی که اصلا نباید نزدیکشان شوید

با ملاحظه باشید

متکبرانه صحبت کردن یا عدم همدردی شما، شریک زندگیتان را از صداقت در گفتگو باز می دارد. به همین دلیل، درک و حساس بودن در مورد این مسائل مهم است.

دارای ذهن باز و متفکر و در عین حال قاطع باشید

وقتی شروع به صحبت با شریک زندگی خود در مورد رابطه جنسی می کنید، ممکن است از نظرات و پیشنهاداتی که در مقابل دریافت می کنید شگفت زده شوید. گاهی اوقات ممکن است ایده های شریک زندگی شما غریبه یا کمی ناراحت کننده به نظر برسد. اما این می تواند تجربه مثبتی برای هر دوی شما باشد که با حس عشق و ماجراجویی وارد این موقعیت شوید. از سوی دیگر، اگر پیشنهادی به سادگی از خط قرمز عبور کرد، با خیال راحت پاسخ منفی دهید. هدف در این مرحله این است که اطمینان حاصل شود که هر دو نفر راضی و مایل هستند. ناراحتی در یک طرف می تواند منجر به ناتوانی در رابطه جنسی شود.

پیشنهاد می شود بخوانید: مشکلات جنسی در مردان: ۶ مشکل مهم جنسی که ممکن است هر مردی با آن مواجه شود!

توجه به یکدیگر از راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی

هر فردی شایسته احترام است. در ازدواج، خشونت فیزیکی هرگز قابل قبول نیست. نشان دادن احترام متقابل و گوش دادن در این مرحله بسیار مهم است.

عشقت را نشان بده

مهمترین عامل اشتیاق در رابطه جنسی عشق است. نزدیک بودن فیزیکی به شریک زندگی تان می تواند رابطه شما را عالی کند. صحبت کردن در حالی که دستانش را گرفته اید و به چشمان او نگاه می کنید، محیطی امن ایجاد می کند.

پیشنهاد می شود بخوانید: عوارض رابطه جنسی بیش از اندازه برای زنان

صحبت درباره ایده ها و احساسات

شریک زندگی شما ممکن است ایده های جالبی داشته باشد، اما هیچ انسانی قادر به خواندن ذهن نیست. به همین دلیل است که باید به او بگویید نه اینکه منتظر بمانید تا نیازهای شما را بفهمد. شما باید در مورد احساسات خود صادق باشید. اگر مشکل ارگاسم وجود دارد، باید این موضوع را به اشتراک بگذارید و راه حل هایی ارائه دهید.

یکدیگر را ببخشید

یک ازدواج خوب پیوند بین دو بخشنده خوب است. همه ما اشتباه می کنیم. گاهی این اشتباهات می تواند بزرگترین مانع ازدواج و روابط جنسی باشد. اگر چیزهایی هست که می توانید ببخشید، یا اگر هنوز نبخشیده اید، باید در مورد آن صحبت کنید. احساس نفرت یا خشم در طول رابطه جنسی احساسات منفی هستند که نباید باشند.

پیشنهاد می شود بخوانید: بی میلی جنسی مردان: ۶ عامل که سبب کاهش میل جنسی مردان می شود

قدردانی از دیگر راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی

اگر کاری برای شما انجام داده است، باید از آن قدردانی کنید و البته باید به زبان باشد. مهم است که آگاهانه انتخاب کنید تا مزاحمت های جزئی را کنار بگذارید. انرژی ذهنی بیشتری را صرف فکر کردن به همه چیزهایی کنید که در مورد شریک زندگی خود دوست دارید.

وفادار باشید

خیانت سریعترین راه برای از بین بردن ازدواج است. لازم است با پرهیز از لغزش به سوی خیانت از ازدواج خود محافظت کنید. رابطه جنسی به پرشورترین وجه در اعتماد کردن زوجین به یکدیگر است.

پیشنهاد می شود بخوانید: بی میلی جنسی: پنج علت که زنان از رابطه جنسی گریزان اند

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی برای زوج های دارای فرزند:

برای هم وقت بگذارید

شما یک تقویم برای خانواده خود دارید. بنابراین تمام فعالیت های فرزندان، تولدهای مهم و سایر قرارهای ملاقات را فراموش نمی کنید. آخرین باری که چیزی در این تقویم برای خود و شریک زندگیتان دیدید کی بود؟

رابطه شما به اندازه تمرین فوتبال فرزندتان مهم است. مطمئن شوید که زمانی را هم برای هم در نظر گرفته اید. همانند روزهایی که به تازگی با هم آشنا شده بودید.

راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی؛ به عشق و شریک زندگی خود اعتماد داشته باشید

بدن ما با افزایش سن تغییر می کند. در نتیجه، شریک زندگی شما ممکن است مانند گذشته جذاب نباشد. در این مرحله می توانید با هم راه حل هایی پیدا کنید و فعالیت هایی مانند ورزش را با هم شروع کنید. جدای از این، اگر همسرتان زایمان کرده او را بیشتر نوازش کنید تا از تمایلات جنسی خود بیگانه نشود. با او صحبت کنید و به او نشان دهید که مثل قبل دوستش دارید.

پیشنهاد می شود بخوانید: چرا زنان رابطه جنسی را در شب و مردان رابطه را هنگام صبح دوست دارند؟

پیش بازی را دوباره کشف کنید

ممکن است زوج‌ها به دلیل وجود بچه‌های اطرافشان و کارهای زیادی که باید به آنها رسیدگی شود، وقت کافی برای خود در اتاق خواب‌هایشان پیدا نکنند. اما مطمئن شوید که برای پیش بازی وقت می گذارید. ارسال پیام های عاشقانه و هیجان انگیز به یکدیگر یا انجام چنین بازی هایی در طول روز باعث تقویت تمایلات جنسی در ازدواج می شود.

مردان باهوش همواره تلاش می کنند زنان خود را هیجانی نگه دارند. زنان نیز تلاش می کند با جلوه گری، شوهران خود را مجذوب خود کرده و قلب او را تصاحب کنند.

پیشنهاد می شود بخوانید: فواید رابطه جنسی برای سلامتی: ۲۸ مزیتی که رابطه زناشویی برای مردان و زنان دارد

خلاق بودن

بعد از بچه دار شدن، تمایلات جنسی مثل گذشته خودجوش نیست. خطر قطع شدن بیشتر است. به جای اینکه منتظر بمانید تا همه شرایط درست باشند، می توانید در مورد مکان و زمان انجام آن خلاق باشید. رابطه جنسی می تواند در زمان ها و مکان های خلاقانه مرتبط و عاشقانه باشد.

پیشنهاد می شود بخوانید: روانشناسی عشق: ۷ عامل که باعث میشود کسی عاشق تان شود

همیشه برای رابطه جنسی انرژی داشته باشید!

بعد از اینکه بچه‌ها بالاخره به رختخواب می‌روند، به شدت احساس خستگی می‌کنید و آخرین چیزی که به ذهنتان می‌رسد رابطه جنسی است. در این مرحله، بسیار مهم است که جنسیت را یک فعالیت خسته کننده نبینیم و تلاش کنیم تا برای یکدیگر وقت بگذاریم.

پس از بچه دار شدن، زندگی همه زوج ها تغییر می کند. با این حال، نباید اجازه دهید کیفیت زندگی جنسی شما کاهش یابد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید صمیمیت، جرقه و اشتیاق را در داخل و خارج از اتاق خواب ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، صمیمیت بخش مهمی از ازدواج شما است. رابطه جنسی با همسرتان تنها چیزی است که با دیگران به اشتراک نمی گذارید. این یک راه عالی برای ایجاد صمیمیت و جرقه دوستی بیشتر در ازدواج شما است. با نادیده گرفتن زندگی جنسی خود در واقع، شریک زندگی خود را نادیده می گیرید.

بخش سلامت خبرنامه همواره تلاش دارد، مقالات علمی -ترجمه شده از جدیدترین یافته های روانشناسی، پزشکی و…- را در حوزه سلامت، زندگی زناشویی، درمان های گیاهی و … را برای خوانندگان خود تهیه کند. متاسفانه سخن گفتن دریاره بسیاری از موضوعات، به خصوص مسائل سلامت جنسی در جامعه ما، نوعی مسئله غیرطبیعی تلقی می شود. بسیاری آشنایی چندانی از سلامت جنسی نداشته و این موضوع می تواند بر سلامت جامعه نیز تاثیر منفی بگذارد. لذا خبرنامه با کمک متخصصین حوزه بهداشت و سلامت، تلاش دارد، اطلاعات درست و کافی در حوزه های مختلف را در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان