جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
2.7
(19)

همیشه وقتی صحبت از خوشتیپ بودن و جذابیت می شود، فکرها به سمت زنان جذاب کشیده می شود. با این حال، ما نمی توانیم این واقعیت را که مردان خوشتیپ و جذاب نیز کم نیستند، انکار کنیم. یک واقعیت جالب دیگر این است که مردان جذاب و خوشتیپ معمولا همیشه توسط زنان، مورد توجه قرار می گیرند. حتما بارها در مورد مردان و زنان در سراسر جهان شنیده اید که به طرز خیره کننده ای جذاب هستند. ما در این مطلب به معرفی 10 مرد خوشتیپ و جذاب جهان پرداخته ایم، بنابراین با ما همراه باشید. وقتی در مورد جذاب ترین مردان جهان صحبت می کنیم، باید توجه داشت که فقط زیبایی صورت آن ها کافی نیست. در انتخاب مردان خوشتیپ 2022 جهان نیز نه فقط زیبایی صورت بلکه جذابیت شخصیت آن ها نیز مد نظر گرفته شده است.

10 خوش تیپ ترین مردان جهان در سال 2022

البته در انتخاب خوشتیپ ترین مردان به چند مورد دیگر نیز توجه می شود مانند فیزیک بدنی، شهرت، شغل موفق، حس شوخ طبعی، ذات متواضع، کارهای بشردوستانه و غیره.

کیم تهیونگ (V)

مردان خوشتیپ 2022 جهان

کیم تهیونگ خواننده، ترانه سرا و بازیگر سرشناس کره جنوبی است. بسیاری ها او را با نام هنری اش “V” می شناسند. “وی”خواننده گروه پسر محبوب کره جنوبی BTS است. سال گذشته، توسط دو نشریه به عنوان “زیباترین مرد جهان در سال 2021” انتخاب شد.

خبرگزاری آسیای جنوبی آسیا نیوز اینترنشنال V را به عنوان “خوش تیپ ترین مرد جهان” در 29 سپتامبر 2021 معرفی کرد. این خواننده 26 ساله در 30 سپتامبر 2021 در نظرسنجی نشریه مشهور بریتانیایی Nubia Magazine دوباره عنوان “خوش تیپ ترین مرد جهان 2021″ را به خود اختصاص داد.

کیم در 30 دسامبر 1995 در سئو ناحیه دایگو، کره جنوبی به دنیا آمد. اولین آهنگ او “No More Dream” در سال 2013  منتشر شد. حساب اینستاگرام او حدود 34.7 میلیون دنبال کننده دارد. کیم تهیونگ (V) خوش تیپ ترین پسر کره محسوب می شود. در سال 2022 نیز عنوان خوشتیپ ترین مرد جهان را دارا است.

مردان خوشتیپ 2022 جهان؛ پل راد

پل راد خوشتیپ

پل استیون راد یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است. سال گذشته، مجله People عنوان “سکسی ترین مرد زنده” سال 2021 را به پل راد داد. او علاوه بر بازیگر و کمدین، فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز هست. این بازیگر 52 ساله در بین طرفدارانش، چه در سنین رشد و چه در کودکان نوپا، به دلیل مهارت های بازیگری بی عیب و نقص خود شناخته شده است. جالب ترین نکته در مورد او این است که بر خلاف بسیاری از همسالانش، او هیچ افتی در زندگی حرفه ای اش نداشته است. این بازیگر پرآوازه به دلیل ذات متواضع و نجیب خود نیز علاقه مندان زیادی دارد.

مطمئنا در مورد سن او اشتباه حدس زده اید. هرچند او پا به میان سالی گذاشته اما او جذاب تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به همین دلیل است که پل راد در لیست خوش تیپ ترین بازیگران جهان قرار دارد.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون بازیگر هالیوود یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است. رابرت داگلاس توماس پتینسون در 13 مه 1986 در لندن (بریتانیا) به دنیا آمد. این بازیگر همه کاره به دلیل شخصیت ادوارد کالن که در مجموعه فیلم‌ های حماسه گرگ و میش به تصویر کشیده بود، محبوب است. قد او 1.85 متر است. او همچنین از نواختن گیتار و پیانو لذت می برد.

با بررسی نسبت طلایی زیبایی صورت، ساختار صورت پتینسون 92.15 درصد دقیق است. این عدد به وضوح ثابت می کند که چرا رابرت پتینسون یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان است. نام رابرت پتینسون همچنین در فهرست 100 سلبریتی فوربس و همچنین در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفته است. مجله People از او به عنوان یکی از جذاب ترین مردان در سال های 2008 و 2009 یاد کرد. او نه تنها یک بازیگر شگفت انگیز است، بلکه در کارهای خیریه مختلفی مانند کمپین “برو” شرکت می کند. مجسمه های مومی او حتی در موزه مادام توسو در لندن و همچنین نیویورک وجود دارد. رابرت پتینسون به خاطر بازی هایش جوایز متعددی از جمله حلقه منتقدان فیلم لندن را دریافت کرده است.

رتیک روشن

رتیک روشن مردان خوشتیپ 2022

رتیک روشن بازیگر معروف هندی است که به خاطر مهارت های فوق العاده در رقص نیز شهرت دارد. او در 10 ژانویه 1974 در بمبئی (مهاراشترا) هند به دنیا آمد. او در سال 2000 با سوزان خان ازدواج کرد و در سال 2014 از هم جدا شد. قد او 1.8 متر است. در طول دهه 1980، رتیک به عنوان یک بازیگر کودک در تعدادی از فیلم ها دیده شد. در حال حاضر او یکی از بازیگران معروف هند است. اولین فیلم او “Kaho Naa Pyar Hai” بود که عنوان فیلم پرفروش را به خود اختصاص داد. کوی میل گایا، کریش، کریش 3، جنگ، سوپر 30 چند فیلم محبوب او هستند.

رتیک روشن را به دلیل اندام مردانه و چشمان زیبای سبز فندقی اش خدای یونانی می نامند. این مرد خوش تیپ به دلیل ظاهر خیره کننده و رنگ چشم منحصر به فردش طرفداران زیادی دارد. او برنده جوایز زیادی دارد. مجلات و وب سایت های برتر مانند People، Vogue، Eastern Eyes، Glamour UK از رتیک به عنوان جذاب ترین مرد جهان یاد کرده اند. رتیک روشن، پسر بازیگر بالیوودی راکش روشن، نیز کارهای خیرخواهانه زیادی انجام می دهد.

مردان خوشتیپ 2022 جهان؛ دیوید بکهام

دیوید بکهام مرد جذاب جهان

دیوید بکهام یکی از برترین بازیکنان فوتبال جهان است. دیوید بکهام در 2 می 1975 در لندن بریتانیا به دنیا آمد. قد او 1.8 متر است. او در سال 1999 با ستاره پاپ ویکتوریا بکهام ازدواج کرد و این زوج چهار فرزند دارند. در حال حاضر، دیوید بکهام رئیس و مالک مشترک اینتر میامی CF و همچنین مالک مشترک سالفورد سیتی است.

او در منچستریونایتد، آث میلان، پرستون نورث اند، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و تیم های ملی انگلیس بازی کرده است. این بازیکن 46 ساله فوتبال در سال 2013 بازنشسته شد و بزرگترین دستاورد او کسب 19 جام مهم در 20 سال زندگی حرفه ای اش می باشد.

مجله Top People’s از او به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان یاد کرده است. بکهام همچنین در تعدادی از کارهای بشردوستانه مشارکت داشته است. از زمانی که برای منچستریونایتد بازی می کرد، از یونیسف حمایت می کرد. او همچنین سفیر حسن نیت یونیسف خدمت کرده است.

ادریس البا

ادریس البا خوشتیپ ترین مرد

ادریس البا در 6 سپتامبر 1972 در لندن بریتانیا به دنیا آمد. قد او 1.89 متر است. او بازیگر، نویسنده و تهیه کننده انگلیسی می باشد. نه فقط این، بلکه ادریس البا یک خواننده، ترانه سرا، رپر و همچنین دی جی شگفت انگیز می باشد.

ادریس البا همچنین در سال 2018 به مجله محبوب People’s Sexiest Man Alive راه یافته است. حتی سایر مجلات معروف مد نیز ادریس البا را به دلیل چهره جذاب، شخصیت مغناطیسی و همچنین اندام مردانه اش در لیست خوش تیپ ترین مردان جهان قرار داده اند.

عمر برکان الغالا

عمر برکان الگالا

عمر برکان الگالا معروف به عمر برکان مدل، بازیگر و همچنین عکاس عراقی است. او در 23 سپتامبر 1989 در بغداد، عراق به دنیا آمد. دارای ظاهری بسیار جذاب است که می تواند دختران را دیوانه کند. صفحه اینستاگرام او 1.3 میلیون دنبال کننده دارد.

به گزارش اینترنشنال پرس، عمر برکان الگالا خوش تیپ ترین عرب است. زنان خاورمیانه او را خوش تیپ‌ ترین مرد می ‌خوانند. به لطف چهره جذاب و چشمان فندقی رنگش که به سادگی می تواند شما و (به خصوص خانم ها) را شگفت زده کند. با همه این نکات مثبت، چطور او در لیست خوش تیپ ترین مردان جهان در سال 2022 قرار نگیرد.

تام کروز

مرد جذاب تام کروز

تام کروز بازیگر و تهیه کننده سرشناس آمریکایی است. توماس کروز ماپوتر چهارم در سیراکیوز، نیویورک، ایالات متحده در 3 جولای 1962 به دنیا آمد. ماموریت: غیرممکن – سقوط، چشمان کاملا بسته، چند مرد خوب، لبه فردا، آخرین سامورایی تعدادی از فیلم های محبوب او هستند.

تام کروز نه تنها به خاطر بازی های بی عیب و نقصش بلکه به خاطر ظاهر درخشان و شخصیت دلنشینش از مردم سراسر جهان تمجیدهای زیادی دریافت می کند. او همچنین برای مدل های مختلف به خصوص مدل مو محبوب است. کروز سه بار برنده جوایز گلدن گلوب و سه بار دیگر نیز نامزد دریافت جوایز اسکار شده است. او جز یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان محسوب می شود.

کریس ایوانز

کریس ایوانز 2

کریستوفر رابرت ایوانز معروف به کریس ایوانز بازیگر مشهور آمریکایی است که در 13 ژوئن 1981 در بوستون، ماساچوست در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او یکی از بهترین بازیگرانی است که شخصیت کاپیتان آمریکا را در مجموعه ای از فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU) ایفا می کرد. او به دلیل بازی فوق العاده اش در سریال مارول به یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان تبدیل شد.

این بازیگر 39 ساله در فهرست مجلات مد متعدد در لیست خوش تیپ ترین مردان جهان در سال 2021 قرار گرفته است. و البته، او دارای تمام ویژگی هایی است که می تواند هر زن را به سمت خود جذب کند. مانند چشمان آبی، جذابیت پسرانه، نگاهی دلپذیر و مواردی دیگر.

مردان خوشتیپ 2022 جهان؛ نوآ میلز

خوشتیپ ترین مرد

نوآ میلز یک مدل و بازیگر کانادایی است. او در 26 آوریل 1983 در تورنتو، کانادا به دنیا آمد. نوآ میلز به لطف چشمان فندقی رنگ، سینه پهن و قد زیبای 1.88 متری بسیار جذاب به نظر می رسد. او در سال 2014 توسط Vogue.com به عنوان یکی از 10 مدل مرد برتر تمام دوران شناخته شده بود. نوآ میلز توسط Models.com به عنوان «یکی از نام‌های پرطرفدار در صنعت مد» شناخته می شود.

لینک های مرتبط

افزایش قدرت باروری زنان و مردان با ۱۵ روش طبیعی

روتین صبحگاهی مردان موفق؛ ۶ کاری که مردان باید هر روز صبح انجام دهند

مردان عاشق یا کنترل گر؛ ۱۸ نشانه که یک مرد مراقبت شما است

چرا مردان راهنمایی نمی خواهند؟

خطر وان آب گرم برای مردان؛ برای داشتن اسپرم سالم از حمام و سونا دوری کنید

۱۸ کشور که جذاب‌ترین مردان دنیا را دارند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان