جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

فصل دوم سریال وندزدی (Wendsday) در راه است، خبری خوب برای هواداران جنا اورتگا

فصل دوم سریال وندزدی (Wendsday) در راه است، خبری خوب برای هواداران جنا اورتگا
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

طرفداران سریال وندزدی و هواداران جنا اورتگا آماده باشید: فصل دوم وندزدی در راه است! سریال معمایی نتفلیکس با بازی جنا اورتگا در نقش یک جامعه‌شناس نوظهور و نوازنده ویولن‌سل، ساخته تیم برتون است که با فصل دوم به شبکه پخش کننده بازمی‌گردد. در این نوشتار هر چه که در مورد فصل دوم سریال وندزدی می دانیم را خواهید دید. با خبرنامه همراه باشید.

آیا بازیگران وندزدی برای فصل 2 هم بازخواهند گشت؟

بله، بازیگرانی که از فصل اول جان سالم به در بردند عبارتند از: هانتر دوهان (تایلر گالپین)، پرسی هاینس وایت (خاویر تورپ)، اما مایرز (انید سینکلر)، جوی ساندی (بیانکا بارکلی)، کاترین زتا جونز (مورتیشیا آدامز)، لوئیس گوزمان (گومز آدامز)، و فرد آرمیسن (عمو فستر)، همه باید برگردند!

در این میان، سرنوشت کسانی که آخرین بار جان خود را از دست دادند کمتر مشخص است. این نقش ها عبارتند از دکتر والری کینبات از Riki Lindhome، درمانگر به دستور دادگاه وندزدی، که توسط هاید مورد ضرب و شتم قرار گرفت. بعید است که او برای فصل 2 بازگردد، اگرچه، هیچ چیز در Nevermore غیرممکن نیست.

لاریسا ویمز، مدیر مدرسه گوندولین کریستی، که توسط لورل گیتس کریستینا ریچی کشته شد، هم است. کریستی در صحبت با Digital Spy در سال 2022 در مورد شخصیت خود گفت: ” من احساس می‌کنم لاریسا ویمز واقعاً برای مرگ آماده نیست.» با این حال، این امکان نیز وجود دارد که او برای قسمت بعدی برنگردد.

و در مورد خود گیتس؟ بازگشت او محتمل ترین به نظر می رسد. بله، او توسط گروهی از زنبورها شکست خورد، اما مرگ او هرگز تایید نشد. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که او در بیمارستان بستری شده و سپس به جرم قتل زندانی شود. هنگامی که Entertainment Tonight در مورد آینده‌ این نقش در وندزدی پرسید، ریچی پاسخ داد: «فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم که بگویم. از سمت من حضور در سریال مشکلی ندارد. این نقش خیلی سرگرم کننده بود! بازی در نقش یک شرور همیشه بسیار سرگرم کننده است.”

چه کسی برای فصل دوم به گروه بازیگران وندزدی می‌پیوندد؟

به طرز هیجان انگیزی، مقداری خون جدید نیز وجود خواهد داشت: هر دو تاندیو نیوتن و استیو بوشمی به گروه بازیگران پیوستند. در حالی که جزئیات مرتبط با شخصیت‌ها کمیاب است، منابع قابل اعتماد گفته اند که دومی نقش مدیر جدید Nevermore را بر عهده خواهد گرفت. بازیگران همچنین تایید کردند که فصل 2 وندزدی (Wendsday) یک عضو جدید از خانواده آدامز را به نمایش می‌گذارد – هر چند کسی حدس نمی‌زند که این عضو جدید چه کسی خواهد بود. جنا اورتگا گفت که دوست دارد عمه زاده ای، عموزاده ای چیزی باشد، در حالی که دوهان و ساندی گفتند که دوست دارند مادربزرگ وندزدی را ببینند.

خلاصه داستان فصل دوم وندزدی (Wendsday)

خلاصه داستان فصل 2 خیلی مشخص نیست، اگرچه جنا اورتگا فاش کرده است که فصل بعدی “اپیزودیک‌تر” خواهد بود و هر قسمت تقریباً مانند یک فیلم مستقل عمل می‌کند و همچنین کمی بیشتر به سمت ژانر وحشت متمایل می‌شود. او در فوریه 2024 به Vanity Fair گفت: “ما قطعاً در حال گسترش دنیای ماوراء طبیعی هستیم.” در فصل اول، ما اپیزودهایی داشتیم که واقعاً از نظر بصری متمایز بودند – مانند اپیزود رقص، که اپیزود واقعاً بزرگی برای مردم بود. هر قسمت [از فصل 2] که تا به حال خوانده ام همینطور است. در واقع هر قسمت به تنهایی به عنوان یک قطعه یا صحنه بسیار به یاد ماندنی متمایز خواهد بود، که فکر می‌کنم این چیزی است که من برایش حسابی هیجان‌زده‌ هستم، زیرا به‌نظرم انجام آن برای هشت قسمت، واقعاً باورنکردنی و واقعاً خوش شانس است.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان