جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
110714 بازدید

تصاویری از چهره و استایل جذاب یون هوا 16 سال بعد از سریال امپراتور بادها

تصاویری از چهره و استایل جذاب یون هوا 16 سال بعد از سریال امپراتور بادها
خواندن 3 دقیقه
4.1
(88)

لی سی یونگ (Lee Si young) بازیگر کره ای است که در سال ۱۹۸۲ در شهرستان چئونگ وون، استان چانگ چئونگ شمالی به دنیا آمد، خانواده او در سن 9 سالگی به سئول نقل مکان کردند. لی در رشته طراحی مد در دانشگاه زنان دانگدوک تحصیل کرد و بعداً نام خود را به لی سی یونگ تغییر داد. برای مخاطبان ایرانی این بازیگر زیبای کره ای بیشتر به دلیل ایفای نقش یون هوا، ندیمه و معشوقه شاهزاده یوجین در سریال امپراتور بادها شناخته شده است. در این مطلب برخی از جدیدترین عکس های یون هوا بعد از ۱۶ سال را مشاهده می کنید:

یون هوا بعد از ۱۵ سال

یون هوا یا بی در زمینه موسیقی هم فعالیت داشته است

لی هرگز به طور رسمی به عنوان یک خواننده شروع به کار نکرد، اما در چندین موسیقی متن فیلم های خودش مشارکت داشته است. او همچنین در سال 2009 در یک آهنگ در EP Fascination حضور داشت. و پس از خواندن دو آهنگ در پنجمین آلبوم خانواده هانی در سال 2010، پارک میونگ هو، عضو گروه، لی را به خاطر استعدادش در خوانندگی تحسین کرد.

در سال 2012، او و جی پارک در Music and Lyrics ظاهر شدند، یک برنامه رئالیتی شو در MBC Music که در آن یک بازیگر و یک خواننده مرد به ترتیب به عنوان ترانه سرا و آهنگساز با هم جفت می شوند تا آهنگی بسازند و جلسات و روند ترانه سرایی خود را نشان دهند. آهنگی که آنها ساختند، Polaris، توسط گروه Tiny-G ضبط شد.

لی سی یونگ بوکسور بوده است!

لی جدا از حرفه بازیگری یک بوکسور آماتور بود. او علیرغم اینکه در اواخر دهه 20 سالگی خود به این ورزش پرداخته و با حریفانی که بسیار با تجربه تر و جوان تر هستند مبارزه کرد، تنها در سه سال، با کسب تعدادی از عناوین آماتور خود را در این ورزش تثبیت کرد.

زندگی شخصی یون هوا یا لی سی یونگ

در جولای 2017، لی از طریق رسانه های اجتماعی اعلام کرد که در ماه سپتامبر ازدواج خواهد کرد و در هفته 14 بارداری قرار. او در 7 ژانویه 2018 اولین فرزند خود را که یک پسر بود به دنیا آورد. همسر او چو سئونگ هیو نام دارد.

اگر به موضوعات روانشناسی علاقمندید، خواندن این مطالب خالی از لطف نیست:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 88

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان