جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

بازی ذهن؛ آیا می توانید با جابجایی یک چوب کبریت بزرگترین عدد ممکن را تشکیل دهید؟

بازی هوش
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بازی ذهن: خوانندگان عزیز به یک بازی ذهنی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این بازی ذهنی شما باید با جا به جایی یک چوب کبریت بزرگترین عدد ممکن را بسازید. اما آیا شما می توانید این پازل را در 10 ثانیه یا کمتر از آن حل کنید ؟

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ آیا در تست هماهنگی مغز و چشم موفق می شوید؟

 این بازی ذهنی برای کسانی است که از حل پازل ها و بازی های تحلیلی لذت می برند. بازی های ذهنی عمدتا نسخه پیچیده تری از معماها و پازل ها هستند. چون این بازی ها با تفکر و خلاقیت حل می شوند. باید در حین حل این موارد، کمی متفاوت و خارج از چارچوب فکر کنید. برای رسیدن به جواب باید خلاقیت به خرج دهید، چون مانند آزمون های بینایی پاسخ حل شده در تصویر پنهان نیست.

اما ناگفته نماند، علاوه بر جنبه سرگرمی این بازی ذهنی، آنها واقعا تاثیری عالی بر روی ذهن شما دارد. خصوصا در سنین رشد ذهن.

در این بازی ذهنی، باید 1 چوب کبریت را از هر عددی که بالاترین عدد سه رقمی ممکن را ایجاد می کند، جا به جا کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ معمای کودکان چالشی برای بزرگسالان! آیا می توانید این معما را حل کنید؟

بازی ذهن؛ اکنون به تصویر ذیل نگاه کنید، یادتان باشد فقط 10 ثانیه زمان دارید!

سرنخ:

بزرگترین عدد ممکن یک عدد سه رقمی است.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ کدام زرافه با بقیه متفاوت است؟

.

برزگترین عدد ممکن با 9 شروع می شود.

جواب: بزرگترین عدد ممکنی که می توانید بسازید 909 است.

استفاده از تفکر و خلاقیت به شما کمک می کند تا در چالش ها و امور روزانه و زندگی خود فراست بیشتری کسب کنید. همیشه این نکته را به یادداشته باشید، زندگی آسان و عادلانه نیست، دشوار و بی رحم است. با انجام این بازی های ذهنی جذاب خود را برای چالش های واقعی پیشرو آماده سازید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان