جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
3.9
(8)

23 بهترین مدل مو دخترانه که می‌توانید برای سال جدید انتخاب کنید

انواع زیادی از مدل‌های مو و بهترین مدل مو دخترانه وجود دارد. دختران می خواهند تنوع بیشتری در مدل مو داشته باشند. بنابراین استایلیست ها سبک های مختلفی را برای هر سلیقه ای ارائه کرده اند. از زمانی که کودک شروع به رشد می‌کند، مادران آماده هستند تا پیچیده ترین مدل‌ها و مدل‌های مو را برای دختران خود درست کنند. هنگامی که این دختربچه کوچک، بزرگتر می شوند، خودش مدل موهای خود را به تنهایی انتخاب می‌کند. گاهی اوقات ممکن است ایده های آن ها کمی نامرتب به نظر برسد. اما آیا دوران کودکی بهترین زمان برای آزمایش نیست؟. دختران جوان‌تر موهای ظریف‌تری دارند، بنابراین تنوع مدل‌ها کمی محدود است.

با این حال، انتخاب‌های زیادی وجود دارد که حتی بهترین و ضعیف ترین موها نیز نادیده گرفته نمی‌شوند. هر چه دختران زودتر مراقبت صحیح از موهای خود را شروع کنند. در آینده برای آن ها راحت تر خواهد بود تا از مدل موهای متنوع استفاده کنند. یادگیری نحوه انتخاب مدل موی مناسب، مهارتی است که هر دختری به آن نیاز دارد. دخترها دوست دارند مدل موی مادرشان را کپی کنند و مادران هم از آن استقبال می‌کنند. با این حال، برخی از مدل‌های مو وجود دارد که برای خانم‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسد و در دختران بسیار وحشتناک است. هر دختری سزاوار این شانس است که بهترین مدل مو را داشته باشد، بنابراین مرور برخی از انتخاب‌ها ضروری است.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین مدل مو برای موهای نازک در سال ۲۰۲۲

انتخاب مدل موی مناسب برای دختران

امروزه با تعداد زیادی مدل موی دخترانه برای انتخاب رو به رو هستید که تنها مشکل آن انتخاب یکی از آن هاست. برای این که به شما کمک کنیم بهترین مدل را برای ظاهری که می خواهید پیدا کنید، لیستی مفید از 23 سبک عالی را برای امتحان امسال گردآوری کرده ایم. با این مدل موهای زیبا و دخترانه در سال جدید زیباتر به نظر خواهید رسید.

مدل موی بلند

بهترین مدل مو دخترانه

باید دختران جوان را تشویق کنید تا موهای خود را بلند بگذارند. موی بلند معمولا از روی شانه ها می گذرد و به صورت دم اسبی، پایین یا بالا بسته می‌شود. چه موهای صاف دارید یا موج دار یا ترکیبی از هر دو: آن را لایه لایه کنید، چتری قیچی کنید. این مدل مو با هر رنگ و بافت مویی عالی به نظر می رسد.

موهای با طول متوسط

موهای با طول متوسط

موهای با طول متوسط ​​به طول شانه یا کمی پایین تر از آن است. این مدل مو می تواند هر رنگ یا بافت و هر ضخامتی داشته باشد. سبک های رایج این مدل شامل بستن مو در قسمت مرکزی. یا رها کردن آن دور گردن یا بر روی یکی از شانه ها با چتری یا بدون چتری است.

مطلب مرتبط: ۲۰ مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

کوتاه کردن مو

کوتاه کردن مو

مدل موی کوتاه، از مدل موی باب گرفته تا پیکسی همه چیز را در بر می گیرد. پیکسی ها را می توان کوتاه یا چند اینچ بلند گذاشت، در حالی که باب ها معمولا خط فک را در نظر می‌گیرد. خانم‌هایی که موهای کوتاه دارند دوست دارند با اضافه کردن لایه‌های رنگی بین موها یا فر کردن آن جذاب تر به نظر برسند.

مدل موی دخترانه 9-10 ساله

مدل موی دخترانه 9-10 ساله

مدل موی کلاسیک دختران جوان از موهای بلند و چتری تشکیل شده است. از آن جایی که کودکان 9 و 10 ساله معمولا موهای خود را صاف نمی کنند. این مدل به جز زمانی که درخواست بافتن آن را می کنند، بسیار کم است.

مدل موی آندروژن

مدل موی آندروژن

مهم نیست که خود را چگونه می‌بینید، یکی از مدل موها که به بهترین نحو ویژگی‌های شما را تکمیل می‌کند، مدل موی کوتاه است. این مدل مو از کناره های سر جدا شده و طول آن تقریبا یک تا دو اینچ است. و حداقل بافت مواج آن به عقب شانه می شود.

موهای آفریقایی آمریکایی سیاه و معمولا خشک و ضخیم هستند. موی مشکی یکی از مدل موهای زیباست که سن را خیلی کمتر نشان می‌دهد. این موهای طبیعی در صورت بافته شدن نیز زیبا به نظر می‌رسد. و ظاهری فوق العاده جذاب را به نمایش می‌گذارد. شاید دوست داشته باشید موج های آن را صاف کنید. اما موی مشکی موج دار یا صاف هر دو زیبا هستند.

مطلب مرتبط: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

کوتاه کردن مو برای پیشانی بزرگ

کوتاه کردن مو برای پیشانی بزرگ

وقتی می‌خواهید پیشانی پهن را بپوشانید، هر نوع چتری بهترین دوست شما خواهد بود. برای موهای نازک، چتری تکه تکه چشمگیر نیست. اما به عنوان استتار عمل می کند، در حالی که روی موهای ضخیم، چتری صاف هر اینچ از پیشانی را می پوشاند.

مدل موی شانزده ساله شیرین

مدل موی شانزده ساله شیرین

نوجوان بودن سزاوار یک مدل موی خاص است. یک باب کوتاه نامتقارن بسیار پیچیده شما را خیلی جوانتر از آن چه هستید نشان می‌دهد. چتری های بغل، جز این مدل موی زیباست که ظاهر شما را متفاوت جلوه می‌دهد

مدل موی دخترانه نوجوان یا خرگوشی

مدل موی دخترانه نوجوان یا خرگوشی

از دیگر مدل‌های موی دختران نوجوان می‌توان به موهای بلندی که به صورت موخوره قیچی می‌شوند، اشاره کرد. نوجوانی زمانی است که با موهای خود خیلی بازیگوش به نظر می‌آیید. پس این مدل مو که به مدل موی خرگوشی نیز معرف است را امتحان کنید. مدل موی قیطان، شامل موهای مواج و ساده نیز می‌شود.

 از بهترین مدل مو دخترانه مدل موی بوهمی

مدل موی بوهمی

مدل‌ موی بوهو یا بوهمی یکی از انواع مدل‌های بومی منطقه غربی چک است. این مدل مو با بافتی زیبا از کنارهای گوش، پشت سر بسته می‌شود. مدل موی بوهمی که گاهی بین لایه های بافت گل هم استفاده می‌کنند، به یک هدبند نیز معروف است.  این مدل مو همچنین معمولا شامل موهای موج دار هستند. پایین انداختن تمام موها یا بالا بستن آن ها، هر دو سبک محبوب هستند.

 مدل پاپیونی

 مدل پاپیونی

یکی از راه های منحصر به فرد برای نمایش جذابت مو کمانه های مو است. گیره‌ها را فراموش کنید، آموزش‌های زیادی برای تشکیل کمان با مو وجود دارد. مدل موی پاپیونی خود را بالا یا پایین و با چتری یا بدون چتری درست کنید تا ظاهری خاص داشته باشید.

مطلب مرتبط: دنیای مدلینگ: ۱۲ مدل موفق که ثابت کردند غیرعادی بودن یک امتیاز است

 مدل موی کاسه ای

 مدل موی کاسه ای

مدل موی کاسه ای، در حالی که به عنوان مدل موی مردانه محبوب است، در واقع برای دختران جوان نیز معروف است. این سبک نام مدل مو از شکل وارونه یک کاسه و حتی برش تمام دور سر گرفته است. موها را می توان صاف و صاف یا تکه تکه کرد و با انگشتان مرتب کرد.

از بهترین مدل مو دخترانه قیطان

قیطان

قیطان کناری و پایین گوش یکی دیگر از سبک های شیک برای دختران جوان است. شانه کردن موها و بافتن آن روی شانه، این مدل مو را تشکیل می‌دهد. مقداری از مو روی پیشانی، استایل را از رسمی بودن بیش از حد دور می‌کند.

 Buzz Cut یا مدل موی تراشیده شده

 Buzz Cut یا مدل موی تراشیده شده

خانم‌هایی که به دنبال مدل‌های موی متفاوت تری هستند، به‌ویژه از مدل موهای تیغ زده استفاده می‌کنند. طول موها در این مدل در سرتاسر سر، چند سانتی متر است که واقعا توجه را به شکل سر جلب می کند. این مدل مو نیز بدیهی است که به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد.

 مدل موی دختر گاوچران

 مدل موی دختر گاوچران

فرقی نمی‌کند به یک مهمانی هالووین بروید، مدل موی دختر گاوچرانی شامل قیطان یا خرگوشی و کلاه گاوچرانی جذاب است. قیطان را با روبان محکم کنید تا ظاهر روستایی را حفظ کنید یا اگر موهای ضخیم تری دارید آن را شل به یک طرف شانه ببافید.

 از بهترین مدل مو دخترانه موهای نیمه تراشیده

موهای نیمه تراشیده

تراشیدن نیمی از سر یکی دیگر از راه‌های متفاوت جلوه دادن مدل مو است. ابتدا موها را در مرکز سر تقسیم کنید، سپس یک طرف را برای اصلاح از خط مو تا پشت گردن انتخاب کنید. این مدل مو ظاهری زنانه-راک جذاب را به نمایش می گذارد.

 موهای لخت یا مواج دخترانه

 موهای لخت یا مواج دخترانه

بافت موهایتان را دوست دارید و می خواهید آن را به نمایش بگذارید؟ فرهای طبیعی مو را با شل کردن آن‌ها، حفظ کنید. در هر صورت، می توانید انتهای آن را با بلوند رنگ کنید تا تضاد زیبایی در برابر موهای مشکی داشته باشید.

 ایمو مو

بهترین مدل مو دخترانه

مدل موهای ایمویی با رنگ های بیرونی، لایه ها، بافت سنگین ناشی از تحریک و چتری های کناری شناخته می شوند. در حالی که بسیاری از خانم ها رنگ های تیره را انتخاب می کنند، شما می توانید مدل موهای ایمو را با رنگ های آبی و صورتی ملایم تر کنید.

مطلب مرتبط: محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال ۲۰۲۲

 از بهترین مدل مو دخترانه مدل موی آندرکات

مدل موی آندرکات

آندرکات برای اضافه کردن لبه‌های خشن به مدل مو مورد علاقه است. همچنین موهای گردن را از بین می برد که اگر در مناطق گرم تری زندگی می کنید عالی است. آندرکات تقریبا با هر مدل مویی سازگاری دارد. اما برای کوتاه کردن مو به در مدل موی آندرکات باید موی بالای سر بلند باشد. و می‌تواند جزییات غیرمنتظره و در عین حال زیبایی ایجاد کند.

 موهای تیره

 موهای تیره

برای از بین بردن زیبایی موهای سبزه (مشکی و قهوه ای) رنگ پوست خاصی لازم نیست. یکی از نکات مهم در مورد این رنگ این است که چگونه رنگ چشم را برجسته می کند. برای داشتن ظاهری زیبا، بسته به فرم صورت خود، موهای خود را کوتاه یا بلند کنید.

مدل مو برای مدرسه

مدل مو برای مدرسه

در مدرسه، فرزندتان می‌تواند موهایش را دم اسبی یا ساده ببافند تا در باشگاه یا تعطیلات دست گیرشان نباشد. با اجازه دادن به او در مورد اکستنشن های رنگارنگ یا بستن موی به روش های مختلف به او کمک کنید تا خودش را پیدا کند.

از بهترین مدل مو دخترانه موهاک دخترانه

موهاک دخترانه

چه کسی می گوید دختران نمی توانند مدل موی موهاک را انتخاب کنند؟. با انتخاب مدل موی موهاک با رنگ های ملایم مانند آبی و بنفش یا صورتی، و تجربه آرایش دراماتیک. شما ثابت می‌کنید که این سبک مدل مو فقط برای مردان نیست.

مطلب مرتبط: کدام مدل مو برای فرم صورت شما مناسب است؟

مدل موی اسکرانچی

مدل موی اسکرانچی

اسکرانچی ها همیشه برای هر ظاهر غیر رسمی بهترین هستند. انواع مختلفی از اسکرانچی ها مانند ابریشم، لاغر، مخملی، نخی و غیره وجود دارد. اگر شما زنی هستید که نمی خواهید زمان زیادی را برای حالت دادن به موها صرف کنید، مدل موی اسکرانچی بهترین گزینه برای شماست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان