جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
73 بازدید

خوش لباس ترین بازیگران زن ایرانی در سال ۱۴۰۲؛ لباس پریناز ایزدیار معرکه است!

خوش لباس ترین بازیگران ایرانی سال ۱۴۰۲
خواندن 1 دقیقه
3.7
(3)

دو روز بیشتر به پایان سال ۱۴۰۲ باقی نمانده است. این سال هم با اتفاقات خوب و بد زیادی همراه بود. به خصوص در دنیای سینما بازیگران زیادی از دنیا رفتند، عده ای به شهرت رسیدند و جایزه گرفتند و برخی هم تازه وارد این دنیای پرماجرا شدند. حالا جدای از هر حرف و داستانی دیگر جالب است بدانید که در این روزهای پایانی سال خوش لباس ترین بازیگران زن ایرانی در سال ۱۴۰۲ نیز معرفی شده است.

معرفی خوش لباس ترین بازیگران ایرانی سال ۱۴۰۲

هرچند امسال جشنواره و مراسم های آنچنانی در حوزه سینما برگزار نشده است و بیشتر این بازیگران در برخی اکران فیلم‌ها حضور داشته اند، اما استایل کژوال و ساده تعدادی از آن نیز معرکه بود. اگر به تصاویر زیر نگاه کنید به حرف ما ایمان می آورید. حالا بیایید تا با هم خوش لباس ترین بازیگران ایرانی سال ۱۴۰۲ را بشناسیم.

رعنا آزادی ور

هدی زین العابدین

پردیس پورعابدینی

پریناز ایزدیار

نازنین بیاتی

پردیس احمدیه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان