جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1539 بازدید

37 نشانه قطعی که مردتان می خواهد با شما ازدواج کند

آنچه که در این مطلب میخوانید
37 نشانه قطعی مردی که می‌خواهد با شما ازدواج کند
37 نشانه قطعی که مردتان می خواهد با شما ازدواج کند
خواندن 11 دقیقه
3.1
(49)

تبریک می‌گوییم! اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به این معناست که در یک رابطه شاد قرار دارید و همه چیز عالی پیش می‌رود، اما هنوز مطمئن نیستید که او قصد ازدواج دارد یا نه! مشکلی نیست ما خیال‌تان را راحت می‌کنیم چرا که در این نوشتار 37 نشانه مردی که قصد ازدواج دارد را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با خبرنامه همراه باشید!

چقدر طول می‌کشد تا یک مرد به این نتیجه برسد که می‌خواهد با شما ازدواج کند؟

هیچ کس نمی تواند دقیق به شما بگوید که چقدر طول می‌کشد تا یک مرد به این نتیجه برسد  که قصد ازدواج با شما دارد. طبق تحقیقاتی که از 2000 نفر طی یک نظرسنجی انجام شد، مشخص شد که به طور متوسط 6 ماه یا 172 روز طول می‌کشد تا یک فرد از ازدواج با طرف مقابلش مطمئن شود.

واقعیت این است که این موضوع خیلی فردی است و اگرچه پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما نشانه‌هایی وجود دارد که کمک‌تان می‌کند قصد او را از رابطه بفهمید.

37 نشانه قطعی مردی که می‌خواهد با شما ازدواج کند

نکات مهم ازدواج رابطه پایدار دلیل ازدواج نکردن پسرها نشانه مردی که قصد ازدواج دارد

آیا به دنبال نشانه‌هایی هستید که از قصد و نیت مردتان مطمئن شوید؟ نشانه‌های زیر را در او جستجو کنید:

او آینده را با شما برنامه ریزی می‌کند

این نشانه بسیار واضحی است که او خود را برای مدت طولانی در کنار شما می‌بیند. اگر او در مورد اهداف ۵ ساله با شما صحبت می‌کند، مطمئناً در مورد برداشتن گام بعدی جدی است. مردها در مورد برنامه‌های آینده صحبت نمی‌کنند مگر اینکه در مورد رابطه جدی باشند.

همیشه شماره یکِ او هستید

اگر او شما را به همه مناسبت‌ها، رویدادهای اجتماعی، مراسم خانوادگی یا حتی رویدادهای کاری بیاورد، کاملاً واضح است که می‌خواهد همه افراد زندگی‌اش را ملاقات کنید. او همچنین می‌خواهد که آنها شما را ملاقات کنند، زیرا شما فردی هستید که دوست دارد و به او افتخار می‌کند.

مثلا اگر او شما را به عروسی خواهرش دعوت و با افتخار به همه معرفی می‌کند، به این معناست که می‌خواهد با شما ازدواج کند.

همیشه سر وقت سر قرار می‌رسد

خوش قول بودن و سر وقت رسیدن نشانه احترام او به شماست. حتی بیشتر از آن، او قدرتان را می‌داند و شما را بسیار دوست دارد و برای هر دقیقه ای که با هم سپری می‌کنید سپاسگزار است. آیا داشتن مردی که همیشه وقت شناس است عالی نیست؟

زیاد به شما پیام می‌دهد

برخی از نشانه ‌های مردی که می‌خواهد با شما ازدواج کند چندان واضح نیستند و حتی می‌توانند گیج کننده باشند. اگر او مدام به شما یادآوری می‌کند که وقتی با هم نیستید چقدر دلش برای‌تان تنگ شده، به این معناست که شما مدام در فکر و خیال او هستید.

شما، و فقط شما

او متوجه زنان دیگر نیست. اصلا هیچ کس را جز شما نمی‌بیند. چشم‌های او فقط شما را می‌بیند و بس!

زودرنج شده است

اگر متوجه شدید که او بیشتر از قبل زودرنج شده و جنبه لطیف و آسیب پذیر خود را بیشتر نشان می‌دهد، نشانه واضحی است که او به شما اعتماد دارد و یک دوست و معشوقه طولانی مدت در شما می‌بیند.

در ناراحتی و شادی همراه‌تان است

هیچ رابطه‌ای کامل نیست،  اما اگر متوجه شده‌اید که در سرد و گرم کنارتان است، معلوم می‌شود که قصد ازدواج دارد. در واقع این یک نشانه مردی است که قصد ازدواج دارد.

گاهی در مورد زندگی مشترک صحبت می‌کند

سوالات مهم قبل از ازدواج ترفندهای روانشناسی برای جذب یک دختر نشانه مردی که قصد ازدواج دارد

اگر قبلاً با شما در مورد ازدواج صحبت کرده باشد قطعاً خودش را در رابطه ازدواج با شما می‌بیند. شاید این فقط یک فکر گذرا بوده باشد، اما اگر به ذهنش نمی‌رسید هرگز به آن اشاره نمی کرد!

او همه چیز شما را می‌داند

او از شما سیر نمی شود! وقتی مردی شما را می‌خواهد، نمی تواند آن را پنهان کند. او کاملا شما را می‌شناسد!

موضوعات خانوادگی‌اش را با شما به اشتراک می‌گذارد

همه ما چیزهایی را پنهان می‌کنیم. اما اگر مردتان چیزهای بسیار شخصی و خانوادگی را با شما به اشتراک می‌گذارد، به این دلیل است که دوست دارد شما آنها را بدانید. این نشان می‌دهد که آماده است به شما متعهد شود.

در مورد مسائل کسب و کاری هم به شما اعتماد می‌کند

برخی از مردان در مورد شغل‌شان و اتفاقات محل کارشان بسیار مرموز هستند. اگر مردتان چیزهایی را که در محل کارتان اتفاق می‌افتد با شما به اشتراک می‌گذارد، به شما اعتماد دارد و می‌خواهد نظر شما را بشنود. این هم یک نشانه مردی که قصد ازدواج دارد.

با دوستان متاهل او رفت و آمد می‌کنید

اگر شما هم تمایلی به تبدیل شدن به یکی از آنها نداشته باشید، بودن در کنار افراد متاهل می‌تواند ناخوشایند باشد!‌ به همین سادگی!

بنابراین، اگر به معاشرت با دوستان متاهلش ادامه دهید، نشانه خوبی است که او برای ازدواج آماده است! نشانه‌های واضح زیادی وجود دارد که او می‌خواهد با شما ازدواج کند و این مورد مطمئنا یکی از آنهاست.

سر به هواست

شاید فکر کردید که دستپاچه بودن او چیز مهمی نیست، اما در واقع ممکن است یکی از نشانه‌هایی باشد که او می‌خواهد با شما ازدواج کند!

گاهی به شما نکاتی را یادآور می‌شود

اگر او به شما نکاتی مانند «دنبال یه لباس خوب باش» یا «برنامه ت رو خیلی شلوغ نکن» می‌گوید، به این معنی است که او برای شما دو نفر برنامه‌ریزی کرده است. او باید خیلی خجالتی باشد که نتواند آشکارا موضوع را مطرح کند، اما در ذهنش کاملا مطمئن است.

او به علائق و موضوعات زندگی شما اهمیت می‌دهد

اگر او در مورد کار، دوستان یا سرگرمی‌های شما می‌پرسد، به این معناست که شما برای او مهم هستید و او می‌خواهد بداند در دنیای شما چه اتفاقی می‌افتد.

مدل جدیدی صحبت می‌کند

اگر گفتن «اگر» را متوقف کرده و به جای آن از «وقتی» استفاده می‌کند، به وضوح در ذهن خود تصمیم گرفته است که ازدواج به زودی اتفاق می‌افتد. این یک نشانه مردی که قصد ازدواج دارد است!

تو تنها کسی هستی

دلیل ازدواج نکردن پسرها نشانه مردی که قصد ازدواج دارد

با دقت گوش کنید! ما نمی دانیم چقدر طول می‌کشد تا یک مرد بداند که می‌خواهد با شما ازدواج کند، اما یک چیز را می‌دانیم: اگر او مدام بگوید: “تو تنها کسی هستی که…” واقعا شما را همسر خود می‌بیند!

از شما نظر می‌خواهد

تصمیمات مهمی باید گرفته شود و او با چه کسی صحبت می‌کند؟ شما.

اکنون، او دیگر چیزها را در ذهن خود مدیریت نمی‌کند، بلکه آنها را با شما به اشتراک می‌گذارد. شما شخص مورد علاقه او هستید.

در مورد ازدواج شوخی می‌کند

یکی از واضح ترین نشانه‌های مردی که قصد ازدواج دارد این است که در مورد ازدواج زیاد شوخی می‌کند. بله!

گردش و سفرهای کوتاه با شما ترتیب می‌دهد

اگر تعطیلات را با هم می‌گذرانید، رابطه شما بالغ شده است و احتمالاً اگر از تعطیلات با هم لذت می‌برید و او آرزو دارد بیشتر می‌ماندید، خودش را در رابطه ازدواج با شما می‌بیند.

به فکر تعطیلات سال آینده هم است!

اگر بعد از پایان تعطیلات باز هم به فکر تعطیلات سال آینده است که خوب، تبریک می‌گوییم او همه روزهای و آینده‌اش را با شما می‌بیند.

همین حالا هم با شما مثل یک شوهر رفتار می‌کند

اگر او مانند یک شوهر با شما رفتار می‌کند: از شما مشاوره می‌خواهد، در مواقع سخت به شما کمک می‌کند، به شما احترام می‌گذارد و برای شما ارزش قائل است، و از نشان دادن رفتارش با شما در ملاء عام نمی‌ترسد، به این معنا که او در حال حاضر همسرش را در شما می‌بیند.

او به ازدواج اعتقاد دارد

بعضی از مردان اعتقادی به ازدواج ندارند اما کسانی که به ازدواج اعتقاد دارند، در موردش صحبت خواهند کرد. او می‌خواهد شما بدانید که به ازدواج اعتقاد دارد و این نشانه مهمی است که او می‌خواهد در آینده (یا خیلی زود) با شما ازدواج کند.

وقتی با شماست، بسیار راحت است

راههای تسخیر قلب همسر نشانه مردی که قصد ازدواج دارد

خیلی خیلی راحت ممکن است به این معنی باشد که آن روزهای عاشقانه اولیه کمرنگ شده‌اند، اما صمیمی و راحت بودن و احساس راحتی با کسی که دوستش دارید اهمیت زیادی دارد.

در همه چیز شما را در نظر می‌گیرد

او شما را جزئی از خانواده خود می‌داند، شما را به حساب می‌آورد، شما را به رویدادهای خانوادگی دعوت می‌کند، و همان کارهایی را برای شما انجام می‌دهد که برای خانواده‌اش انجام می‌دهد، و اگر همین حالا هم احساس می‌کنید عضوی از خانواده او هستید، احتمالاً حس‌تان درست است!

او در مورد آینده صحبت می‌کند، و شما هم بخشی از حرف‌هایش هستید

اگر او در مورد تغییر شغل، خرید خانه یا نقل مکان به کشور دیگری صحبت می‌کند، شما را نیز بخشی از برنامه خود می‌بیند و در موردش صحبت می‌کند.

ما…

در میان چندین نشانه مردی که قصد ازدواج دارد این یکی جذاب‌ترین است! او به جای «من» از «ما» استفاده می‌کند. در واقع او این ایده را پذیرفته است که شما دو نفر اکنون یکی هستید.

او در مورد بچه‌ها صحبت می‌کند

اگر او در مورد بچه‌ها صحبت می‌کند، یا می‌بینید که به خانواده‌های دیگری که بچه دارند، نگاه می‌کند و در مورد آن‌ها نظر می‌دهد، احتمالاً به این دلیل است که در ذهن او نیز بچه و ازدواج وجود دارد.

در مورد عروسی‌ها و اماکن عروسی صحبت می‌کند

یکی از موارد رایجی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید در نظر بگیرید محل برگزاری است. اگر او به هتل‌ها یا مکان‌های دیگر فکر می‌کند، به زودی از شما خواهد خواست که با او ازدواج کنید.

پس انداز می‌کند

او تا به امروز زندگی بی دغدغه ای داشته است، اما ناگهان برای چیزی پس انداز می‌کند و در مورد آن بسیار مرموز است. شاید به فکر عروسی باشد؟ یا ممکن است در مورد پول محتاط تر شده باشد زیرا برای آینده پس انداز می‌کند.

در مورد تربیت فرزندان صحبت می‌کند

برای او مهم است که بداند شما در مورد بچه‌ها چه طرز فکری دارید. چون شما را بخش مهمی از زندگی مشترک خود می‌بیند.

در مواقع اضطراری یا مهم اول با شما تماس می‌گیرد

او می‌تواند همیشه روی شما حساب باز کند. شما دو نفر چنان ارتباط محکمی ایجاد کرده اید که در مواقع ضروری، ابتدا به شما فکر می‌کند. شما مخاطب مواقع اضطراری او هستید، نه مادر یا خواهرش!

در کنار او احساس راحتی می‌کنید

راههای تسخیر قلب همسر نشانه مردی که قصد ازدواج دارد

در کنار او می‌توانید خودتان باشید، بدون هیچ فیلتر و پنهان‌کاری. هر دوی شما ناامنی‌های خود را آشکارا نشان می‌دهید. نکته مهمی که در مورد هر رابطه‌ای باید در نظر گرفت این است که آیا می‌توانم وقتی با او هستم، خودم باشم؟ اگر هر دوی شما به راحتی خودتان هستید، روزهای خوشی‌تان در راهند!

او یک حساب پس انداز (با شما) باز می‌کند

اگر او با شما در مورد برنامه‌های پس اندازش صحبت می‌کند، شما را در آینده خود می‌بیند و می‌بیند که آینده تان را با او در شریک می‌شوید. این نشانه مردی است که قصد ازدواج دارد!

کارت اعتباری‌اش را به شما می‌دهد

او آنقدر به شما اعتماد دارد که به شما اجازه می‌دهد کارتش را داشته باشید. او تقریباً پول خود را متعلق به شما می‌داند. اگر او کارت اعتباری خود را به راحتی در اختیارتان بگذارد، درست مثل این است که شما ازدواج کرده اید. او با شما احساس امنیت و آرامش می‌کند.

او در مورد سایز انگشترتان می‌پرسد

شاید او به دنبال تاکتیک‌هایی برای دانستن اندازه حلقه شما باشد؛ احتمالا قرار است که رابطه شما به سطح دیگری برسد.

کنار ویترین طلافروشی می‌ایستد

او قبلاً خرید ذهنی را آغاز کرده است و در حال برنامه ریزی جزئیات است، از جواهرات گرفته تا لباس عروسی، و از شما می‌خواهد که در مورد حلقه‌ها و طلاها نظر بدهید تا بتواند سلیقه شما را بشناسد.

بسیار مرموز شده است

او به طور مخفیانه برنامه ریزی می‌کند. احتمالاً به این دلیل که می‌خواهد شما را غافلگیر کند، و شما مدام در این فکر هستید که او چه می‌کند، کجا می‌رود و در حال انجام چه کاری‌ست. احتمالا مشغول برنامه‌ریزی برای کارهای قبل از صحبت‌های رسمی باشد.

کلام پایانی

نشانه‌های زیادی وجود دارد که او می‌خواهد با شما ازدواج کند، اما این که چه زمانی برای اون مناسب محسوب می‌شود، هنوز یک راز است.

همانطور که گفتیم، هیچ کس نمی داند که چقدر طول می‌کشد تا یک مرد به این نتیجه برسد که می‌خواهد با شما ازدواج کند، اما وقتی مردی شما را بخواهد، برای به دست آوردن‌تان و برای همیشه داشتن‌تان دست به هر کاری می‌زند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 49

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان