جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.3
(60)

در زندگی همه ما چیزهای زیادی وجود دارد که در یک برهه زمانی خاص مجبوریم از آنها چشم بپوشیم یا کنارشان بگذاریم و بعد به شدت پشیمان می‌شویم. این موضوع به ویژه در مورد رابطه‌ها به وفور یافت می‌شود: کنار گذاشتن و بعد تلاش برای بازگرداندن عشق گذشته به رابطه‌تان!

وقتی فرد به شدت به شما علاقه دارد و مدام می‌خواهد در کنارتان باشد، احتمال اینکه او را نادیده بگیرید و کنارش بگذارید بسیار زیاد است. اما بعد از مدتی از کرده خود پشیمان می‌شوید و دوست دارید رابطه تان را برگردانید.

در این نوشتار چند راهکار در اختیار شما قرار می‌دهیم که به کمک آنها می‌توانید عشق گذشته‌تان را برگردانید و باز هم یک رابطه پر از شور و حال بین خودتان و او ایجاد کنید. این راهکارها هم برای برگرداندن عشق اثرگذار هستند و هم باعث می‌شوند او به فکر شما بیفتد و دلتنگ‌تان شود.

به او اجازه دهید بداند جدایی خیلی هم اثر منفی روی شما ندارد!

داشتن زندگی شاد و سالم رهایی از منفی بافی آرامش زندگی بازگرداندن عشق گذشته

 

او را از این تصور که هر رفتاری داشته باشد باز هم شما هستید و در رابطه می‌مانید، دور نگه دارید. باید به او بگویید و به او بفهمانید که آماده هستید ترکش کنید و زندگی شما به او بستگی ندارد که به هر شرایطی تن بدهید و بمانید و رابطه را حفظ کنید.

با این حال، ابتدا با او صحبت کنید و بفهمید که او چه در سر دارد و رابطه شما را در چه سطحی می‌بیند.

تلاش شما نباید بی نتیجه بماند

اگر فکر می‌کنید که او شما را بدیهی و همیشه حاضر می‌داند، وقت آن است که به او بفهمانید که چنین چیزی واقعیت ندارد! در بسیاری از موارد، مردم متوجه نمی‌شوند که کارها و رفتارشان چه پیام‌هایی می‌تواند در خود داشته باشد. برای اینکه او متوجه این موضوع شود، ارتباطات خود را به حداقل برسانید و فاصله ایجاد کنید.

این کار به او فرصت می‌دهد تا در مورد شما فکر کند و افکارش را روی هم بگذارد. به پیامک های او پاسخ ندهید و از تماس تلفنی با او دست بردارید زیرا این کار قطعا توجه او را جلب خواهد کرد.

اولویت شمایید!!

تغذیه سالم بازگرداندن عشق گذشته

این خودخواهانه نیست که ابتدا به خودتان فکر کنید و خودتان را اولویت بدانید. شما باید اول مراقب خودت باشید چون فقط در این صورت می‌توانید از دیگران مراقبت کنید.

اگر احساس می‌کنید که او با همان شدتی که شما عاشق هستید، به‌ شما عشق نمی‌دهد، بهتر است خیلی به او فکر نکنید و همه عشق و علاقه‌تان را به خودتان بدهید. از انجام این همه کار دست بردارید تا او هم شما را آنطور که دوستش دارید دوست داشته باشد.

او تنها فرد روی کره زمین نیست!

به او بفهمانید که او تنها گزینه در زندگی شما نیست و دنیای شما حول محور او نمی چرخد. شاید شما با او در رابطه باشید اما نسبت به او تعهدی ندارید. در مورد احساسات خود صحبت کنید و به او بفهمانید که به هیچ وجه به او وابسته نیستید.

مشغول جوانب مختلف زندگی‌تان باشید

برای اینکه او بفهمد که تمام دنیای شما نیست، باید در وهله اول از دادن این تصور به او دست بردارید و کاری نکنید که فکر کند اول و آخر زندگی شماست. وقتی این تصور را به او ندهید، ممکن است فکر کند که او را ترک خواهید کرد و برای رابطه‌تان تلاش بیشتری به خرج خواهد داد.

بنابراین، سرگرمی‌های خود را دنبال کنید، در فعالیت هایی که دوست دارید شرکت کنید و خود را راضی نگه دارید. قرار نیست همه زندگی و زمان‌تان به او اختصاص پیدا کند. اگر کسی واقعا شما را دوست داشته باشد، در میان شلوغی‌های زندگی‌اش حتما زمانی را به شما اختصاص خواهد داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 60

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان