جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
4.1
(10)

شاید هنگام ازدواج به تنها چیزی که فکر نکنید نشانه‌های زودیاک طرف مقابل‌تان باشد، اما روز تولد مرد مورد علاقه شما به طور قابل توجهی بر شخصیت، علایق و ویژگی‌های منحصر به فرد او تأثیر می‌گذارد. واقعیت این است که خیلی‌ها برخی تصمیم‌های زندگی‌شان را بر اساس نشان‌های زودیاک می‌گیرند. با این حال در بحث ازدواج هرگز نباید تنها بر اساس علامت زودیاک مرد مورد علاقه‌تان تصمیم بگیرید. اما اطلاع از ویژگی‌های متولد هر ماه و در واقع طالع‌ بینی ماه‌های مختلف و ازدواج بر اساس ماه تولد جذابیت خاص خود را دارد.

براساس علم طالع بینی یا علامت زودیاک با چه کسی باید ازدواج کنید؟

اگر قصد دارید به درخواست ازدواج تان جواب مثبت بدهید، حتما این مطلب را بخوانید تا بفهمید چقدر با علامت زودیاک او سازگار هستید.

قوچ (21 مارس – 19 آوریل)

فال هفتگی نشان های زودیاک ازدواج بر اساس ماه تولد

افراد متولد ماه حمل افرادی صادق هستند و خود و آزادی عمل‌شان را در اولویت قرار می‌دهند. آن‌ها با سایر نشانه‌های آتش، مانند قوس، که رفتار غیرقابل پیش بینی آن‌ها را به خوبی درک می‌کنند و پا به پای‌شان تن به ماجراجویی می‌دهند، سازگاری بیشتری دارید.

همچنین مرد متولد قوچ می‌تواند با زن جوزایی مهربان که از قضا فرد اجتماعی هم است، زندگی شادی داشته باشد. یک جوزایی نه تنها به آرامش شما کمک می‌کند بلکه پای ثابت ماجراجویی عاشقانه‌تان خواهد بود.

ثور (20 آوریل – 20 مه)

متولدین ثور افرادی اهل عمل، عاشق پیشه و فداکار هستند. اگر می‌خواهید همسرتان مردی فداکار و سر به زیر باشد، حتما به مرد متولد این ماه جواب مثبت بدهید. از طرفی ثورها می‌توانند با متولدین سنبله و جدی یا نشانه‌های آب مانند عقرب و سرطان هم بیشترین سازگاری را داشته باشند.

زن متولد ثور همچنین باید با ماهی ها ازدواج کند، زیرا مرد ماهی با خلاقیت ذاتی و استعداد فوق العاده‌‌اش همان نیمه گمشده‌ای است که می‌تواند زن ثور را کامل کند.

ازدواج بر اساس ماه تولد، جوزا (21 مه تا 20 ژوئن)

به عنوان یک زن جوزا، به مردی با عقل و هوش بالا نیاز دارید که در حین گوش دادن به مشکلات شما را مجذوب خود کند. معشوق و همسر شما می‌تواند مرد بازیگوش حمل یا لئویی باشد که همواره شما را سرگرم نگه می‌دارد.

با این حال اگر به دنبال یک رابطه قوی هستید، باید بگوییم که بهتر است با یک مرد متولد دلو ازدواج کنید زیرا رابطه منطقی و دوستانه‌ای خواهید ساخت.

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

زن متولد سرطان هم خواهان توجه است و هم خواهان محبت، بنابراین بیشتر تمایل دارد تا با مردی ازدواج کند که بتواند هر دو را به او ببخشد. شما بهتر است یک مرد متولد ثور که خانواده محور و با اخلاق مهربانی است را انتخاب کنید.

همچنین یک مرد متولد جدی که بیشتر اهل عمل و فردی دوست داشتنی است یا یک سنبله ریزبین هم بیشترین سازگاری را با شما دارند. با هر کدام از متولدین این ماه ها ازدواج کنید زندگی عاشقانه‌ای خواهید داشت.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

فال هفتگی نشان های زودیاک

به عنوان یک نشانه قوی و با ارتباط محکم، باید با مردی ازدواج کنید که همدل با شما حرکت کند. لئوی دیگری را پیدا کنید و با هم یک زوج قدرتمند باشید. متولد برج حمل دوست داشتنی و خون گرم است، بنابراین می‌تواند زندگی عاشقانه شما را پرشور نگه دارد. همچنین یک مرد جوزایی بازیگوش و شوخ طبع می‌تواند لذت بی پایان را در زندگی زناشویی شما تضمین کند.

دوشیزه یا سنبله (23 اوت تا 22 سپتامبر)

سنبله یک علامت زودیاک است که به مردی جاه طلب و زیاده خواه نیاز دارد. در واقع شما به مردی با انگیزه نیاز دارید که باعث جهت دادن به زندگی‌تان می‌شود. سرطان قابل اعتماد یا جدی باهوش و قابل اعتماد می‌تواند رابطه عاشقانه مستحکمی بسازد. اگرچه مرد عقرب یا ماهی را هم انتخاب کنید، زندگی پرشوری خواهید داشت.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

به عنوان یک زن متولد ترازو که فردی اجتماعی و برون‌گرا هستید، به شوهری نیاز دارید که به گسترده تر شدن حلقه گروه های اجتماعی شما ادامه دهد و زندگی پر جنب و جوشی داشته باشید.

زندگی با یک مرد متولد ترازو واقعا یک مسابقه واقعی و هیجان انگیز است. شما همچنین می‌توانید با یک مرد جوزا ازدواج کنید و با او یک پیوند سرشار از اعتماد و امنیت داشته باشید. هرچند یک مرد لئو هم زندگی عاشقانه‌ای برایتان خواهد ساخت.

ازدواج بر اساس ماه تولد، عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

به عنوان یک عقرب مرموز و عجیب، تنها یک عقرب دیگر می‌تواند بهترین همتای عشق شما باشد. در واقع شما همسری بیش از حد احساسی نمی‌خواهید. بنابراین بهترین نشانه های زودیاک شما که بیشترین سازگاری را با آن‌ها دارید، سنبله و ثور است.

کماندار یا قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

فال هفتگی نشان های زودیاک

شما خواهان مردی نیستید که شما را تحت فشار قرار دهد. اگر نمی‌خواهید زندگی پر تنشی داشته باشید، پس بهتر است از متولدین سرطان و سنبله دوری کنید. در واقع شما با یک جوزایی، مرد متولد حمل و دلو سازگاری بیشتری دارید.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

زن متولد جدی به دنبال شریک زندگی می‌گردد که ارزش سختکوشی او را درک کند. بنابراین احتمالاً مردی را انتخاب خواهد کرد که کمی بزرگتر از خودش باشد. نشانه های زمین و آب مانند برج ثور، سرطان یا سنبله قدرت و امنیت مورد نیاز زن جدی را فراهم می‌کند.

دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه)

دلو فردی خود دوست است که از خودش بودن خوشحال است و در عین حال به دنبال ماجراجویی است. فراموش نکنید که یک مرد جوزا همیشه گوش شنوا برای شنیدن ایده‌ها و افکار شما دارد، در حالی که یک مرد لئو به شما یک زندگی عاشقانه پر از اتفاقات غیرقابل پیش بینی هدیه خواهد کرد.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

شما به یک معشوق واقع بین اما وفادار نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است یک سنبله یا ثور را انتخاب کنید. از طرفی همنوع‌تان (ماهی) باعث می‌شود احساس و پیوندی قوی و ابدی با هم ببندید. شما با عقرب و جدی هم سازگاری خوبی دارید.

کلام پایانی

اطلاع از نشان زودیاک می‌تواند ارتباط عشقی قدرتمندی بین شما و نیمه دیگرتان ایجاد کند. بنابراین شاید بد نباشد به نشانه های زودیاک معشوقه و همسر آینده‌تان دقت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان