جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.6
(137)

زنان به این نکته که مردان کارهایی انجام می‌دهند که آن‌ها هرگز دلیلش را نمی‌فهمند، پی برده‌اند. این رفتارها همیشه مانند یک راز باقی مانده و هیچ پاسخی هم برای آنها وجود ندارد. با این حال، اگر شما هم از انجام کارهای عجیب مردان متحیر و شاکی هستید، می‌توانید برای تغییر رفتارشان تلاش کنید.

در برخی موارد، علی‌رغم این که چقدر یکدیگر را دوست دارید، این کارها و رفتارها از سوی مرد زندگی‌تان می‌تواند باعث بروز اختلاف بین‌تان شود. فراموش نکنید که زن و مرد همیشه یکدیگر را اشتباه درک می‌کنند و این خیلی عجیب نیست. با این حال بهتر است زمان بیشتری را برای شناختن یکدیگر صرف کنید.

تنها مردان نیستند که کارهای عجیبی انجام می‌دهند که دیگران از درک آن‌ها عاجز هستند؛ زنان هم رفتارهایی دارند که مردان حتی با فکر کردن به آن‌ها دیوانه می‌شوند.

ما در این مطلب فهرستی از کارهایی را آماده کرده ایم که مردان انجام می‌دهند اما زنان دلیل آن را نمی‌فهمند.

مردان از گفتگو در مورد احساسات اجتناب می‌کنند

مرد مورد علاقه زنان ۱۲ کار عجیب مردان که برای زنان قابل درک نیست

بسیاری از مردم از این کلیشه که مردان در مورد احساسات صحبت نمی‌کنند، آگاه هستند. با این حال، بسیاری از زنان فکر می‌کنند مردی که در مورد احساساتش صحبت می‌کند جذاب تر از مردی است که احساساتش را پنهان می‌کند. علی‌رغم این که زنان عاشق ابراز علاقه از سوی مردان هستند اما آنها هرگز زبان به ابراز محبت باز نمی‌کنند.

مردان اغلب می‌خواهند عشق‌شان را بدون به زبان آوردن هر گونه کلامی نشان دهند. در حالی که زنان عاشق شنیدن جملات عاشقانه از زبان مرد مورد علاقه‌شان هستند.

مردان اما ترجیح می‌دهند نگرانی ها، ترس ها و سایر احساسات‌شان را در درون خود نگه دارند.

وقتی به دنبال وسیله ای می‌گردند، هرگز آن را پیدا نمی‌کنند

حتما تا کنون بارها دیده اید که شریک زندگی‌تان به دنبال وسیله ای می‌گردد از شما میپرسد که کجا گذاشته اید و با آدرسی که به او می‌دهید باز هم نمی‌تواند آن را پیدا کند. به نظر می‌رسد چشمان مردان در پیدا کردن وسایل مورد نیازشان خیلی ضعیف است.

مردان اغلب جزئیات را فراموش می کنند یا به اندازه زنان به جزئیات اهمیت نمی‌دهند

شنیده اید که بهترین رازداران دنیا مردان هستند؟ بله! همین طور است. اما در واقع آن‌ها اصلا به حرفتان گوش نمی‌دهند که بخواهند به دیگران بگویند! وقتی کسی با مردان در مورد زندگی خصوصی‌اش صحبت کند، آن‌ها اصلا به جزئیات فکر نمی‌کنند و به خاطر نمی‌سپارند.

این را می‌توانید آخر مکالمه تان متوجه شوید. آن وقتی که اصلا از شما در مورد موضوع صحبت سوالی نمی‌پرسند، زیرا قبل از پایان مکالمه همه حرف های شما را فراموش می‌کنند. شاید فکر کنید این رفتار خیلی بی ادبانه است اما خوب این یکی از ویژگی های اخلاقی آن‌ها است و دست خودشان نیست.

وسواس بیش از حد نسبت به ورزش

ورزش برای افزایش تستوسترون در مردان ۱۲ کار عجیب مردان که برای زنان قابل درک نیست

زنان هرگز حساسیت و وسواس بیش از حد مردان به ورزش را درک نمی‌کنند. آنقدر که مردان از ورزش کردن و رفتن به باشگاه هیجان زده می‌شوند از هیچ چیز دیگر هیجان‌زده نمی‌شوند.

حتی آن‌ها به برنامه های ورزشی به خصوص فوتبال هم به همان اندازه علاقه دارند.

تصور کنید مردان آخر هفته ها یا زمانی که آب و هوا خوب نیست ساعت ها پای تلویزیون فوقبال می‌بینند بدون این که احساس خستگی کنند و این کار زنان را عاصی می‌کند.

اغلب با دوستان و عزیزانشان صحبت نمی‌کنند

با این که زنان به طور منظم جویای احوال کسانی هستند که به آن‌ها اهمیت می‌دهند و دوست‌شان دارند، مردان اینطور نیستند. مردان نیازی به تعامل زیاد نمی‌بینند، زیرا فکر می‌کنند عزیزانشان از علاقه آن‌ها به خود خبر دارند.

زمان زیادی برای پاسخ دادن به پیام‌های متنی صرف می‌کنند

مردان همیشه بلافاصله به پیام ها پاسخ نمی دهند. آن‌ها پیام را می‌بینند، مدت زیادی در رسانه های اجتماعی صرف می‌کنند اما به پیام شما پاسخ نمی‌دهند. حتی زمانی که به پیام پاسخ می‌دهند، آنقدر پیام کوتاه است که فرصتی برای ادامه صحبت وجود ندارد.

به همین دلیل زنان فکر می‌کنند که مردشان علاقه‌ای به صحبت با آن‌ها ندارند یا راغب به ادامه رابطه نیست.

مردان شماره تلفن می پرسند و سپس هرگز تماس نمی گیرند

رفتارهای مخرب در رابطه زناشویی ۱۲ کار عجیب مردان که برای زنان قابل درک نیست

احتمالاً از خود پرسیده‌اید که چرا یک مرد شماره تلفن‌تان را می‌گیرد اما هرگز به شما زنگ نمی‌زند. دلایل زیادی وجود دارد که مانع تماس یک مرد می‌شود، مثلا:

  • نگران رد شدن یا طرد شدن
  • نمی‌داند چه بگوید
  • خیلی صبر می‌کند و بعد فکر می‌کند برای تماس گرفتن خیلی دیر شده است
  • نظرش عوض می‌شود
  • فکر نمی‌کند که شما منتظر تماسش هستید
  • پیام فرستادن را ترجیح می‌دهد

اگر زنی از شما می‌خواهد با او تماس بگیرید و شماره می‌دهد، پس تماس بگیرید. زنان برای شناختن یک مرد ترجیح می‌دهند تلفنی با او صحبت کنند نه با پیامک. با این حال مردان ظاهرا نگران تماس های تلفنی هستند، به همین دلیل از پیام برای صحبت با زن مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند.

مردان فکر می‌کنند ظاهر جذاب زنان را به سمت آن‌ها می‌کشاند

مردان فکر می‌کنند اگر ظاهر شیک و جذاب داشتند باشند، زنان نمی‌توانند دست رد به سینه شان بزنند اما خوب این درست نیست، بلکه به جز جذابیت چیزهای دیگر هم وجود دارد که به جذب یک زن کمک می‌کند مثلا محبت و مهربانی. مطمئن باشید مهربانی یک مرد بیشتر به دل یک زن می‌نشیند.

از نام‌های مستعار احمقانه برای دوستان‌شان استفاده می‌کنند

داشتن دوست صمیمی در محیط کار ایجاد شادی و نشاط در محیط کار ۱۲ کار عجیب مردان که برای زنان قابل درک نیست

گذاشتن نام مستعار روی یک دوست فوق العاده است، اما مردان اغلب دوستان خود را با نام هایی صدا می‌زنند که اصلا منطقی نیست. آن‌ها حتی بدون این که به فکر حرف دیگران باشند، دوستانشان در میان جمع هم با همین نام‌ها صدا می‌زنند.

چنین اسامی هیچ  همخوانی با نام اصلی شان ندارد. حتی این اسم را روی تلفنشان هم ذخیره می‌کنند، که چنین رفتاری برای خانم ها اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

مردان دوست دارند به همه چیز رقابتی نگاه کنند

اغلب به نظر می‌رسد که مردان عاشق رقابت هستند و می‌خواهند به همه چیز رقابتی نگاه کنند. حتی آن‌ها در انجام فعالیت‌های روزانه شان هم رقابتی عمل می‌کنند. مهم نیست مسابقه و جایزه‌ای در کار نباشد، همین که برنده شوند، کافی است.

مردان از شکست بیزارند، به همین دلیل همه سعی‌شان را می‌کنند تا برنده شوند.

قسم می‌خورند که رانندگی‌شان بهتر از زنان است

مردان همیشه فکر می‌کنند یا نه بهتر است بگوییم قسم می‌خورند که رانندگی‌شان بهتر از زنان است. با این حال احتمال تصادف مردان خیلی بیشتر از زنان است. با وجود این اطلاعات، آن‌ها همچنان قسم می‌خورند که رانندگی‌شان بهتر از زنان است.

وقتی بیمارند طوری رفتار می‌کنند که انگار در حال مرگ هستند

همیشه شنیده اید که مردان در برابر بیماری بی طاقت و بی تحمل هستند. وضعیت آن‌ها از زنی با همان بیماری حتی وخیم تر هم به نظر می‌رسد و طوری رفتار می‌کنند که انگار در حال مرگ هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 137

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان