جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

تست دقت و توجه: اشتباه تصویر را در 7 ثانیه تشخیص دهید!

تست دقت و توجه: اشتباه تصویر را در 7 ثانیه تشخیص دهید!
خواندن 3 دقیقه
3.2
(18)

تست دقت و توجه! تنها افرادی که از دقت و توجه بالایی برخوردارند می توانند این آزمون را موفقانه حل کنند. در این تست سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه موجود در تصویر را تشخیص دهید. اما آیا می توانید اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

اگر از حل بازی های سرگرم کننده و پازل ها لذت می برید، پس این تست دقت و توجه برای شما ساخته شده است. بازی های فکری به شما این امکان را می دهند که از جنبه خلاق ذهن خود استفاده کنید و کاری کنید که مغز شما متفاوت عمل کند. برای رسیدن به پاسخ، باید خارج از چارچوب معمول فکری خود بیندیشید و پازل را کمی متفاوت تحلیل کنید.

تست دقت و توجه: اشتباه تصویر چیست؟

اشتباه تصویر چیست؟

در تصویر بالا سه ساعت مچی که زمان یکسانی را نشان می دهند، وجود دارد. با این حال، اشتباهی در تصویر وجود دارد و شما باید آن را تشخیص دهید. قبل از پاسخ دادن به سوال با دقت به تصویر نگاه کنید. زیرا پیدا کردن پاسخ ساده کاری دشوار است. اما به یاد داشته باشید پاسخ این تست دقت و توجه در پایین صفحه گذاشته شده است.

7 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

زمان شما به پایان رسیده است. در این پازل، شما باید اشتباهی را که در یکی از ساعت های مچی وجود دارد را شناسایی می کردید. در ابتدا ممکن است فکر کنید همه چیز در تصویر درست است. اما پس از چند لحظه، شاید متوجه اشتباه شده باشید. به هر حال، اشتباه در اولین ساعت مچی (از سمت چپ تصویر) است.

پاسخ تست دقت و توجه: اشتباه این است که اعداد 12 و 6  جابجا شده است. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شما بود. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن ضریب هوشی شما است.

پاسخ تست

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست دقت و توجه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان