جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
63 بازدید

تست هوش تصویری مرگ: چه کسی میمیرد؟ آیا 7 ثانیه برای حل این معما کافی است؟

تست هوش تصویری مرگ:  چه کسی میمیرد؟ آیا 7 ثانیه برای حل این معما کافی است؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(68)

آیا می‌توانید به معمای تست هوش تصویری مرگ تنها در 7 ثانیه پاسخ دهید؟ معمای تصویری چه کسی می‌میرد از شما می‌خواهد تا با کمی فکر کردن بفهمید که از بین این 4 نفر چه کسی خواهد مرد.

انواع تست هوش و معماهای تصویری وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا توانایی های شناختی‌تان را تقویت کنید. هدف حل تست هوش تصویری مرگ نیز همین است. اگر می‌خواهید قدرت ذهنی و تجزیه و تحلیل تان را بسنحید حتما این معما را حل کنید.

تست هوش تصویری مرگ

تست هوش تصویری مرگ

بیایید به تصویر نگاه کنیم، تا به جزئیات آن پی ببرید. سوال این است چه کسی میمیرد؟ حالا شما به تصویر نگاه کنید و جزئیات آن را از نظر بگذرانید تا به پاسخ برسید. در این تصویر 4 نفر حضور دارند. داستان از این قرار است؛ یک دزد وارد فروشگاه شده است و یک اسلحه به دست دارد. او اسلحه‌اش را به سمت حسابدار نشانه رفته و از او می‌خواهد تا تمام پول داخل صندق را به او بدهد. زن صندق دار هر دو دستش را بالا گرفته و با ترس به دزد خیره شده است.

آن طرف تر یک پیرزن ایستاده و دستش را روی قلبش گرفته است. آن طور که معلوم است مشکلی قلبی دارد و از ترس و وحشت به مرز سکته رسیده است. حالا نه تنها جان زن صندق دار در خطر است، بلکه جان پیرزن نیز در خطر است.

پشت سر دزد که صورتش را پوشانده یک نظافتچی شجاع قرار دارد که می‌خواهد با استفاده از تی دزد را بزند. با این حال یکی از این چهار نفر خواهند مرد و شما باید بگویید چه کسی می‌میرد؟

الف: زن صندوق دار

ب: پیرزن

ج: دزد

کدام یک جواب درست است؟

همانطور که گفتیم برای حل معمای تست هوش تصویری مرگ شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

بیایید شروع کنیم!

زمان شما از حالا شروع شد!

7

6

تست هوش تصویری مرگ

5

4

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده!

3

2

تست هوش تصویری مرگ

1

زمان به پایان رسید!

پاسخ درست برای تست هوش تصویری مرگ

آیا موفق شدید حدس بزنید جان چه کسی در خطر است و ممکن است بمیرد؟ اگر بله، پس بهتر است صبر کنید و جوابتان را با جواب تست مقایسه کنید تا بفهمید درست پاسخ داده اید یا خیر، اما اگر هنوز موفق نشده اید حدس بزنید، بیایید باهم به تصویر زیر نگاه کنیم تا جواب درست را بفهمیم.

تست هوش تصویری مرگ

بله همانطور که مشاهده می‌کنید، نظافتچی تی را بالا برده و میخواهد دزد را بزند، اگر او با تی به سر دزد ضربه بزند، مطمئنا گلوله به سمت زن صندق دار شلیک شده و درست به قلبش اثابت خواهد کرد و به احتمال زیاد خواهد مرد. در حالی که پیرزن فقط قلبش درد گرفته و اگر زودتر به بیمارستان منتقل شود، زنده می‌ماند.

پس کسی که می‌میرد، زن صندق دار است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش تصویری مرگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 68

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان