جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.3
(49)

طاهرا بهار ۲۰۲۴ پر است از انیمه و این برای طرفداران انیمه خبر خوبی است! در این نوشتار فهرست بهترین انیمه های بهار ۲۰۲۴ را خواهید دید.  البته بد نیست بدانید که این فهرست گزیده ای از انیمه هاست و قطعا انیمه های امسال به همین موارد محدود نمی شود.

بهترین انیمه های بهار ۲۰۲۴

فهرست زیر انیمه هایی هستند که باید منتظرشان بمانید و لذت ببرید. برای مان بنویسید منتظر کدام یک هستید و کدام انیمه برای تان جذاب تر است!

۱. سرزمین شنی

یکی از موردانتظارترین انیمه های جدید بهار ۲۰۲۴ Sand Land: The Series است که توسط آکیرا توریاما افسانه ای ساخته شده است – باشد که روحش در آرامش باشد.

۲. انیمه برو! برو! رنجر بازنده!

آیا به Power Rangers یا سری Super Sentai علاقه دارید؟ اگر اینطور است، پس این انیمه جدید ممکن است برای شما در فصل بهار عالی باشد! برو! برو! رنجر بازنده! یکی از هیولاهای سطح پایین به نام D را دنبال می کند و هر هفته به نگهبانان جهان، نگهبانان اژدها می بازد. او از باخت پیاپی خسته می شود و بالاخره تغییر اوضاع را به عهده خود می گیرد.

۳. بهترین انیمه های بهار ۲۰۲۴: انیمه باد شکن

به نظر می رسد، دیگر انیمه بهار ۲۰۲۴ در فصل بهار امسال پخش می‌شود، مملو از مشت باشد. هاروکا دانش آموزی را دنبال می کند که تصمیم می گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند قوی تر شود. CloverWorks، استودیو سازنده Spy x Family و Bocchi the Rock!، در حال تولید این انیمه است، بنابراین انتظار داریم که شاهد تصاویری شگفت انگیز و اکشن باشیم. ما مشتاقانه منتظریم تا در مورد هاروکا بیشتر بدانیم و بفهمیم که چرا او در مورد هدف منحصر به فرد خود اینقدر سرسخت است.

۴. کونوسوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت انگیز! فصل 3

انیمه کونوسوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت انگیز! با فصل 3 بازگشته است. از آخرین باری که کازوما و گروه را در فصل 2 دیدیم، چند سالی می گذرد و طرفداران فیلم مشتاق چیزهای بیشتری هستند. درایو، استودیویی که روی فصل 2 To Your Eternity و اسپین آف KonoSuba کار می کرد، برای فصل جدید بازگشته است. اگر طرفدار این انیمه هستید می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید!

۵. متصدی بار، لیوان خدا

بارمن: لیوان خدا به دنبال ریو است، یک متصدی بار شگفت انگیز که نوشیدنی های عالی را برای هرکسی که وارد بار می شود درست می کند. Liber، استودیویی که روی سریال رام کام The Ice Guy and His Cool Female Coleague کار کرده است، این انیمه را هم تولید کرده است. تاکنون، Bartender: Glass of God حال و هوای آرامش‌بخشی داشته است.

۶. کمپ آرام فصل 3

دوستان کمپینگ مورد علاقه ما برگشتند! Laid-Back Camp یا کمپ آرام امسال با فصل 3 بازمی گردد. این سریال رین و دوستانش را دنبال می کند که با هم ماجراجویی های کمپینگ بیشتری را آغاز می کنند. استودیو 8 بیت که با Blue Lock و That Time I Got Reincarnated as a Slime شناخته می شود، در این فصل کنترل یکی از بهترین انیمه های بهار ۲۰۲۴ را از C-Station خواهد گرفت. اگر در این فصل بهار به دنبال برشی از یک زندگی ساده هستید، Laid Back Camp یک انتخاب عالی است. این مجموعه هم اکنون در Crunchyroll در دسترس است.

۷. عروسی دریایی نمی تواند شب ها شنا کند

عروسی دریایی نمی تواند شب ها شنا کند، یک سریال درام اورجینال جدید از استودیوی پشت سر Oshi no Ko است. این انیمه که در بهار امسال نمایش داده می شود، به دنبال ماهیرو، دانش آموزی است که اعتماد به نفس و اشتیاق خود را به هنر از دست می دهد تا اینکه با یک غریبه مرموز آشنا می شود. این دو بر سر سختی‌ها و آزمایش‌ها به هم می‌پیوندند و تصمیم می‌گیرند اوضاع را تغییر دهند.

۸. انیمه شیطان کش

انیمه پرطرفدار شیطان کش بازگشته است! آخرین باری که تانجیرو و دوستانش را دیدیم، آنها در کنار یک افشاگری تکان دهنده، بر یک نبرد دشوار دیگر غلبه کردند. اکنون به نظر می رسد که آرامش قبل از طوفان وجود دارد، زیرا تانجیرو و بقیه Demon Slayer Corps برای آزمایشات پیش رو آماده می شوند.

۹. آکادمی قهرمان من

صحبت از انیمه های بهار امسال که شود،. باید بگوییم که آکادمی قهرمان من با فصل 7 بازگشته است. میدوریا و دوستان به تازگی احتمالاً مهم ترین نبردی را که تا به حال با آن روبرو بوده اند پشت سر گذاشته اند. با ایمان دوباره و پشتیبانی بالقوه متحدان، به نظر می رسد این فصل در حال شکل گیری است تا یک نمایش پر اکشن را شاهد باشیم.

۱۰. انیمه کایجو شماره ۸

در نهایت، یکی دیگر از سریال های مورد انتظار سال: کایجو شماره ۸. این سریال کافکا را به تصویر می کشد، مردی که رویای کشتن کایجو را دارد. رویای او تماماً مرده بود تا اینکه یک اتفاق تکان دهنده باعث شد که او قدرت های ماوراء طبیعی به دست آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 49

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان