جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
101 بازدید

فقط باهوش ها می توانند تشخیص دهند کدام یک عروسک نیست؟

فقط باهوش ها می توانند تشخیص دهند کدام یک عروسک نیست؟
خواندن 4 دقیقه
3.7
(104)

آزمون شناسایی دختر واقعی: آیا می توانید دختر واقعی را در میان عروسک های خیمه شب بازی تشخیص دهید؟ این تست هوش تصویری برای محک زدن ضریب هوشی شما طراحی شده است. با انجام چنین تست هایی می توانید ظرفیت های فکری، هوشی و استدلال منطقی خود را بهبود ببخشید.

طبق تحقیقات، مشخص شده افراد مسنی که به طور منظم پازل ها و معماها را حل می کنند، مغز قدرتمندتری دارند. هر چه بیشتر این بازی های فکری را انجام دهید، عملکرد مغز شما بهتر می شود. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه آزمون شناسایی دختر واقعی را برای شما آماده کرده تا با انجام آن مغز خود را محک بزنید.

آزمون شناسایی دختر واقعی

کدام دختر یک عروسک خیمه شب بازی نیست؟ تصویر زیر را مشاهده کنید و به این سوال پاسخ دهید!

انسان را تشخیص دهید

در تصویر بالا سه دختر در یک کارگاه عروسک خیمه شب بازی وجود دارد. دو تای آنها عروسک هستند و فقط یکی از آنها یک انسان واقعی است. این معمای تصویری شما را به چالش می کشد تا انسان واقعی را در میان عروسک ها تشخیص دهید.

برای رسیدن به جواب باید تصویر را با دقت بررسی کنید. به هر حال، پاسخ ازمون شناسایی دختر واقعی در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دختر واقعی

پاسخ آزمون شناسایی دختر واقعی، دختر وسطی است. او یک انسان است. اگر دقت کنید در بدن عروسک سمت راست طناب های متصل است، یعنی او انسان نیست. عروسک سمت چپ نیز بی حرکت روی زمین افتاده و از حالت بدن او معلوم می شود که انسان نیست. اما اگر به دختر وسطی نگاه کنید او به خوبی تعادل بدنش را روی صندق حفظ کرده است. اگر او یک عروسک می بود، از آنجایی که هیچ طنابی به بدنش متصل نیست پس باید روی زمین می افتاد. بنابراین دختر وسطی یک انسان واقعی است.

جواب آزمون

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دختر واقعی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید بازی های فکری

نتایج یک مطالعه نشان می دهد که انجام بازی های فکری می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد. این نشان می دهد که فعالیت های تحریک کننده ذهنی ممکن است به تاخیر در شروع علائم کمک کنند، اما به تنهایی نمی توانند از زوال عقل جلوگیری کنند. معماهای ذهنی ممکن است به عنوان بخشی از یک برنامه جامع پیشگیری از زوال عقل در نظر گرفته شوند که شامل ورزش و تغذیه سالم نیز می شود.

بازی های فکری و پازل برای افزایش هوش

مغز ما منحصربه‌فردترین مغز در قلمرو حیوانات است و دلیل اینکه انسان‌ها گونه‌های غالب روی کره زمین هستند. شما باید ذهن خود را همیشه فعال نگه دارید.

آسان نیست، اما لازم است. حل بازی های فکری، بازی های کلمه ای و سایر پازل ها راهی عالی برای تیز نگه داشتن ذهن و در عین حال سرگرمی است. احساس رقابت و احساس پیروزی پس از حل یک بازی فکری نتیجه تزریق دوپامین در جریان خون شماست. هورمون احساس خوبی به شما می دهد.

حل منظم بازی های فکری همچنین تمرکز، هوش و مهارت های مشاهده شما را افزایش می دهد. امروز، ما یکی از این چالش های بازی فکری ویروسی را برای شما داریم. اما مراقب باشید، شما باید از تمام قسمت های مغز خود برای حل آن استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 104

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان