جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

معمای تشخیص دروغگو؛ حق با کیست؟ بیمار یا پرستار؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای تشخیص دروغگو؛ حق با کیست؟ بیمار یا پرستار؟
خواندن 3 دقیقه
4.1
(70)

معمای تشخیص دروغگو؛ اگر فکر می کنید شخص باهوشی هستید پس این تست هوش تصویری را حل کنید. بیماری ادعا می کند که پرستار در چایش سم ریخته. اما پرستار ادعای او را رد می کند. آیا می توانید حقیقت این ماجرا را برملا کنید؟ چه کسی دروغ می گوید؟

آیا می دانید چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ به این سوال، راه های زیادی وجود دارد. کافی است به یکی از آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چقدر باهوش و به روز هستیم. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام معماها و بازی های فکری است. زیرا هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام معمای تشخیص دروغگو دعوت می کند. این معمای دو دقیقه ای را حل کنید تا از ضریب هوشی خود آگاه شوید.

معمای تشخیص دروغگو

به تصویر زیر نگاه و دروغگو را شناسایی کنید:

دروغگو کیست؟

در تصویر بالا شما می توانید یک بیمار و همراهش را با پرستاری در یک اتاق بیمارستان مشاهده کنید. بیمار ادعا می کند که پرستار در چای او سم ریخته است. اما پرستار در حالی که از حرف های او عصبانی شده ادعای او را رد می کند و می گوید او «دروغگو» است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا با کمک مهارت های هوشی عالی خود قضیه و تصویر را بررسی کرده و معمای تشخیص دروغگو را حل کنید.

نکته کلیدی در این معما دقت و توجه است. اگر حواس تان را جمع کنید، پاسخ را خیلی ساده بدست خواهید آورد. به هر حال، پاسخ معمای تشخیص دروغگو در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. زمانی که پاسخ را می‌یابیم، در بدن ما هرمون های آدرنالین و دوپامین ترشح می شود. آدرنالین باعث می شود بدن ما آرام و راحت شود. دوپامین نیز احساس خوشی و خوبی را در بدن ما پخش می کند. به هر حال، آیا موفق شدید دروغگو را شناسایی کنید؟ اکنون زمان آن است تا پاسخ را برای شما فاش کنیم.

پاسخ معما

پاسخ معمای تشخیص دروغگو: اگر به تصویر و جزئیات دقت کرده باشید، حتما متوجه شده اید که حق با پرستار است. چون در اتاق اصلا چای وجود ندارد. پرستار قرض بیمار را درون لیوان آب ریخته تا او بخورد. بیمار حتما توهم زده!

پاسخ معمای دروغگو

بازی های فکری و معماها مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار. اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 70

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان