جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

فقط باهوش ها می توانند بگویند اشتباه تصویر چیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
فقط باهوش ها می توانند بگویند اشتباه تصویر چیست؟
خواندن 3 دقیقه
4.1
(56)

آزمون شناخت اشتباه درمانگاه: آیا می توانید تشخیص دهید چه چیزی در این درمانگاه اشتباه است؟ این آزمون برای ارزیابی میزان توجه و دقت شما است. تصویر یک درمانگاه را نشان می دهد که در آن چند بیمار و یک پرستار وجود دارد. به هر حال، نکته اشتباهی در تصویر وجود دارد که شما باید آن را تشخیص دهید.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها و بازی های فکری نیست. محققان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. حل چنین تست های مانند آزمون شناخت اشتباه درمانگاه، می تواند ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت کند، سرعت عملکرد مغز و چشم ها را بهبود بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشد.

آزمون شناخت اشتباه درمانگاه

تصویر زیر را مشاهده کنید و به این سوال پاسخ دهید: «نکته اشتباه در درمانگاه چیست؟».

اشتباه اتاق چیست؟

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده کرده می توانید چهار بیمار و یک پرستار در یک درمانگاه حضور دارند. بیمارها همه از ناحیه دست یا پا آسیب دیده اند و روی تخت دراز کشیده اند. خوب به هر حال همانطور که قبلا گفتیم چیزی در تصویر اشتباه است؟ اگر می خواهید قدرت بینایی چشمان و دقت و توجه خود را بیازمایید آزمون شناخت اشتباه درمانگاه را حل کنید.

فراموش نکنید شما تنها 8 ثانیه زمان دارید تا این آزمون را حل کنید! بنابراین قبل اینکه شروع کنید خوب حواس تان را جمع کنید، چون 8 ثانیه در یک چشم به هم زدن تمام می شود!

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

8 ثانیه شما تمام شد.

پاسخ آزمون

آیا موفق شدید آزمون شناخت اشتباه درمانگاه را در مدت زمان تعیین شده حل کنید؟ اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. به هر حال، اکنون زمان آن رسیده است که پاسخ را برای شما فاش کنیم.

اشتباه درمانگاه: اگر دقت کنید از بینی مردی که لباس نارنجی به تن دارد خون آبی می ریزد. همه می دانیم که خون ما انسان ها سرخ رنگ است. اگر فورا متوجه این نکته شدید پس قطعا دقت و توجه عالیی دارید.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه درمانگاه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه درمانگاه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 56

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سهراب شهریار
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان