جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(1)

ممکن است بدانید که بیش از 2000 نوع میوه در سراسر جهان وجود دارد و به احتمال زیاد ما خیلی از آنها را نه دیده ایم و نه طعم‌شان را چشیده ایم. همچنین خیلی خوراکی‌های دیگر نیز در دسترس ما وجود دارند که هرچند آنها را مصرف می‌کنیم اما توجه زیادی به آنها نداریم. در این مطلب می خواهیم به شما اطلاعات بیشتری در مورد خوراکی های مورد علاقه تان بدهیم که ممکن است تا کنون هرگز جای نخوانده و نشنیده باشید. این ترفندهای جالب آشپزی به شما کمک می کند تا در هنر آشپزی بدرخشید.

کوکی‌های‌تان خوب از آب درنمی‌آیند؟

طرز تهیه کوکی کاکائویی ترفندهای جالب آشپزی

اکثر افراد برای پخت کوکی‌ به مشکل بر می‌خورند! آنها بیش از حد آرد استفاده می کنند یا مقدار خیلی کمی آرد برای پخت کوکی به کار می‌برند. اما یکی از اشتباهات مهم افراد هنگام پختن کوکی این است که خمیر را قبل از پخت سرد نمی‌کنند، به همین دلیل کوکی های خوبی از آب در نمی آیند.

نحوه انتخاب بهترین هندوانه

ترفندهای جالب آشپزی

هندوانه های رسیده معمولا دارای یک لکه هستند که رنگش با بقیه قسمت های هندوانه فرق می کند. با این لکه می‌توانید بفهمید که هندوانه از کدام طرف روی زمین قرار داشته است. این لکه باید به رنگ زرد مایل به کرم باشد نه رنگ سفید یا کمی زرد. همچنین قسمت ساقه هندوانه باید خیلی خشک شده باشد و رنگ آن زرد یا قهوه ای تیره باشد.

روش صحیح برش لیمو

ترفندهای جالب آشپزی

راه های غلط و درست زیادی برای برش لیمو وجود دارد که احتمالا از آنها استفاده می‌کنید. یکی از راه های صحیح بریدن لیمو، تقسیم آن به 3 قسمت است. بنابراین، به جای انجام برش کلاسیک از وسط لیمو، سعی کنید آن را به 3 تکه برش دهید. با این روش می توانید آب لیموی بیشتری بگیرید.

نحوه اندازه گیری آب برنج هنگام پخت با انگشت

ترفندهای جالب آشپزی

هنگام پخت برنج میزان آب آن را با استفاده از انگشتتان اندازه بگیرید. برای این روش، تنها چیزی که نیاز دارید بند انگشت یکی از انگشتان دستتان است. به سادگی برنج را به طور معمول آبکشی کنید، سپس روی آن آب بریزید تا جایی که به یک بند انگشت‌تان برسد. با این کار می دانید که آب کافی برای جوشاندن برنج درون قابلمه ریخته اید.

چگونه باید گوشت را بپزید

ترفندهای جالب آشپزی

راه‌های مختلفی برای پختن گوشت وجود دارد. فراموش نکنید، شما باید قبل از رفتن به رستوران و سفارش دادن یک غذا بدانید که ترجیح می دهید گوشت چگونه پخته شود. روش سنتی فرانسوی می گوید، گوشت سرد را برای مدت کوتاهی روی آتش با شعله های بلند قرار دهید، سپس شعله را به مرور کم کنید تا به آرامی پخته شود.

آب گوشت را قبل از پختن کامل خشک کنید

چه بخواهید مرغ سوخاری بپزید یا ماهی سرخ شده آماده کنید، خشک کردن آب گوشت باعث می شود بعد از پخت ترد و طلایی شود. همچنین با این ترفند گوشت به ماهیتابه نیز نمی چسبد. گوشت را با دستمال کاغذی کامل خشک کنید و چند ساعت قبل از پختن یگذارید خنک شوند.

تشخیص شیرین ترین سیب

ترفندهای جالب آشپزی

بسته به این که کجای این کره خاکی زندگی می کنید، انواع سیب‌ها را دیده‌اید. برخی سیب‌ها شیرین و خیلی آب دار هستند، در حالی که برخی دیگر کاملا ترش هستند. حتما می‌دانید که اکثر مردم سیب ترش دوست ندارند. اگر شما نیز جزء این گروه از افراد هستید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید تا از شیرین بودن سیب مطمئن شوید. به تصویر نگاه کنید تا بتوانید سیب های شیرین را از سیب های ترش جدا کنید.

پیاز انواع مختلفی دارد

نگهداری پیاز در زمستان ترفندهای جالب آشپزی

انواع مختلفی از پیاز وجود دارد و برخی از محبوب‌ترین آن ها پیازچه، پیاز بهاره، پیاز سفید، پیاز زرد، پیاز قرمز و موسیر هستند. همه پیازها طعم خاص خود را دارند و به طرق مختلف در آشپزی و پخت و پز استفاده می شوند.

شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان