جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

صفر تا صد نرم و مزه دار کردن گوشت برای داشتن یک کباب خوشمزه

چگونگی نرم و مزه دار کردن گوشت
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

آخر هفته هست و می خواهیم یک دورهمی کوچک خانوادگی داشته باشیم. در دورهمی قبلی مقداری گوشت کباب کرده بودیم، اما کباب ما خیلی سفت و بدطعم شده بود. می خواهیم از خیر کباب بگذریم. اما می دانیم داشتن یک دورهمی شاد، نیازمند یک غذای خوشمزه و خوب هست. به خصوص کباب تکه، خوشمزه و نرم می تواند، خیلی بهتر حالمان را خوب کند. بخش پخت و پز خبرنامه امروز باشماست تا فوت و فن و چگونگی نرم و مزه دار کردن گوشت را به شما آموزش دهد. با ما باشید.

چگونگی نرم کردن و مزه دار کردن گوشت در خانه

چگونه گوشت سفت را نرم کنیم؟ برای نرم شدن گوشت چکار کنیم؟ چه موادی برای ماریناد استفاده می شود؟ نرم کردن غذاهای گوشتی قبل از کباب کردن آنها طعم گوشت را بسیار افزایش می دهد. به خصوص گوشت هایی مانند استیک و ریبی باید قبل از پختن ترش شوند. وقتی گوشت سفت نرم می شود، راحت تر پخته می شود و قوام نرمی پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بیف استروگانف روسی به سبک رستورانی

ترفندهای چگونگی نرم و مزه دار کردن گوشت

در واقع هنگام خرید گوشت باید گوشتی با نسبت چربی متعادل و گوشت جوان بخرید. گوشت های کهنه سخت هستند.

هنگام خرید گوشت گاو، باید به چربی آن توجه کنید. چربی باید هم سفید باشد و هم در لمس سفت باشد. هر چه گوساله بزرگتر باشد، رنگ چربی آن زردتر می شود.

می توانید گوشت را با آب ماست مزه دار کنید چون آب ماست اسیدی است باعث نرم شدن گوشت می شود.

حداقل 4 ساعت استراحت دادن گوشت در یخچال بعد از اضافه کردن مواد طعم دهنده به آن، طعم آن را افزایش می دهد و پخت آن را آسان می کند.

چگونگی نرم و مزه دار کردن گوشت

برای طعم دهی به گوشت می توانید از پیاز و سیر، ادویه، آویشن تازه و برگ بو، ماست و روغن زیتون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه اسکندر کباب خوشمزه ترین و معروف ترین غذای ترکیه

دستورالعمل اصلی

در اینجا یک دستور ماریناد وجود دارد که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید: مقداری پیاز (مثلاً 3 پیاز متوسط ​​به ازای هر 1 کیلوگرم گوشت) را رنده کنید و سپس آن را در یک پارچه قرار دهید و آب آن را در یک کاسه بگیرید. آویشن و برگ بو را همراه با مقداری روغن زیتون در همان کاسه بریزید. گوشت را در این مخلوط فرو کنید و بگذارید 24 ساعت بماند. متوجه خواهید شد که گوشت شما لطیف و لذیذ خواهد بود.

برای افزودن طعمی متفاوت به گوشت هایی مانند استیک و خرد شده، آنها را قبل از پخت در مخلوطی از 1 فنجان شیر، 1 فنجان آب پیاز و 1 فنجان روغن زیتون مرین کنید. روی آن را با فویل آلومینیومی بپوشانید و به مدت 3-4 ساعت در یخچال قرار دهید.

اگر تکه گوشتی که می‌خواهید بپزید سفت است، بهتر است از قبل آن را با سرکه و روغن زیتون بمالید و بگذارید یک شب و حداقل برای چند ساعت بماند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه گوشت سوخاری ترد و خوشمزه در کمتر از ۲۰ دقیقه!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان