جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی خوش عطر و مزه كه نظيرش را نخورده ايد!

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی خوش عطر و مزه كه نظيرش را نخورده ايد!
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

ناگت مرغ به عنوان یک غذای محبوب در رستوران های فست فود سرو می شود. این غذای خوشمزه، تکه های بدون استخوان گوشت مرغ هستند که در آرد سوخاری غلتانده شده و سپس سرخ می شود. در بخش دستور پخت و آشپزی خبرنامه می توانید طرز تهیه ناگت مرغ خانگی را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ خانگی

½ فنجان آرد

1 قاشق چایخوری پودر سیر

نمک کوشر و فلفل سیاه آسیاب شده

2 سینه مرغ بدون پوست و استخوان، به قطعات 2.5 یا 3 سانتی متری برش شده

1 فنجان آرد سوخاری آماده

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1 فنجان روغن نباتی

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی

دستورالعمل:

  • آرد را داخل یک کیسه پلاستیکی بریزید، روی آب پودر سیر، نمک و فلفل سیاه نیز اضافه کنید. سپس تکه های مرغ از قبل برش شده را داخل پلاستیک قرار دهید. حالا دهانه پلاستیک را ببندید و خوب تکان دهید تا همه تکه های مرغ داخل پلاستیک با آرد مخلوط شوند.
  • این بار نوبت آرد سوخاری است. آرد سوخاری را داخل بشقاب ریخته و به آن نمک و فلفل بزنید.
  • تخم مرغ و 1 قاشق غذاخوری آب را در یک کاسه متوسط با همزن بزنید. سپس یک تکه مرغ را از آرد خارج کرده، در مخلوط تخم مرغ و سپس آرد سوخاری آغشته کنید و به آرامی فشار دهید تا همه تکه های مرغ به آرد سوخاری آغشته شوند. همین کار را با تکه های باقی مانده مرغ نیز انجام دهید و کنار بگذارید.
  • حالا روغن را درون ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. تکه های مرغ را درون تابه قرار دهید و صبر کنید تا هر طرف کاملا طلایی و پخته شوند. پختن ناگ مرغ 8 دقیقه طول می کشد.
  • از یک کاردک برای انتقال ناگ های مرغ به بشقاب استفاده کنید. اما قبل از آن روی بشقاب دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافه آن را بگیرد.
  • سپس در حالی که داغ است روی آن نمک بریزید و سرو کنید. می توانید سس نیز کنار آن قرار دهید.

شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان