جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
175 بازدید

آزمون بینایی تشخیص صفر: آیا می توانید در 11 ثانیه صفر را پیدا کنید؟

آزمون بینایی تشخیص صفر
خواندن 6 دقیقه
3.4
(121)

آزمون بینایی تشخیص صفر: در این پازل تصویری ذهن ، سعی کنید صفر پنهان شده در بین O ها را شناسایی کنید. فقط افرادی که ضریب هوشی بالا و چشمان عقابی دارند می توانند صفر را در 11 ثانیه تشخیص دهند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از تصاویر چشمان شما را فریب می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، این جادوی توهمات نوری است. توهمات نوری تصاویری عجیب و جذابی هستند که در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. یک توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد و… باشد. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر مانند آزمون بینایی تشخیص صفر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. همچنین آن‌ها ورزش سالمی برای مغز ما نیز محسوب می شوند.

آزمون بینایی تشخیص صفر؛ صفر را پیدا کنید!

صفر را پیدا کنید

در تصویر فوق ، شما باید 0 (صفر) پنهان را در میان O ها  را تشخیص دهید. اشخاص تیزبین و باهوش می توانند آزمون بینایی تشخیص صفر را در طی 11 ثانیه شناسایی کند. شما باید قبل از پاسخ دادن به این سؤال ، باید تصویر را با دقت بررسی کنید زیرا پیدا کردن جواب کاری دشوار است. اما به یاد داشته باشید جواب این معما در آخر مطلب قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی

در آزمون بینایی تشخیص صفر ، شما باید 0 مخفی شده در میان O ها را پیدا می کردید. در تصویر مجموعا 8 ردیف و 12 ستون پر از حرف O وجود دارد. برای یافتن صفر در طی 11 ثانیه ، باید به سرعت در تمام ردیف ها و ستون ها نگاه کنید.

پاسخ آزمون بینایی تشخیص صفر؛ صفر در ستون یازدهم ریف دوم قرار دارد. برای راحت تر شدن کار به تصویر زیر دقت کنید:

صفر پنهان در تصویر

آزمون بینایی تشخیص صفر آزمایش سختی از مهارت های هوش و مشاهده شما است. برای حل معما در زمان مقرر ، نیاز به تفکر جانبی دارد. با این حال ، اگر در چند ثانیه جواب را فهمیدید ، احساس رضایت خواهید کرد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی تشخیص سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا می دانید؟

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم بازی های فکری و معماهای چون آزمون بینایی تشخیص صفر را حل کنید.

تست ها و آزمون های بیشتر:

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 121

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان