جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
95 بازدید

آزمون پیدا کردن گربه: آیا می توانید گربه مخفی شده در باغ وحش را در 15 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون پیدا کردن گربه: آیا می توانید گربه مخفی شده در باغ وحش را در 15 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 6 دقیقه
4
(36)

آزمون پیدا کردن گربه؛ افرادی که بینایی خوبی دارند می توانند این چالش بینایی را در طول 15 ثانیه حل کنند. چالش این است تا گربه پنهان شده در باغ وحش را پیدا کنید.

توهمات نوری خصوصا از نوع تست های بینایی، بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال کارشناسان می گویند در آزمون پیدا کردن گربه فقط افراد تیزبین می توانند گربه مخفی شده در باغ وحش را در طول 15 ثانیه پیدا کنند. اکنون با انجام این تست بینایی چشمان خود را محک بزنید.

آزمون پیدا کردن گربه؛ گربه را پیدا کنید!

آزمون پیدا کردن گربه

آیا می توانید گربه پنهان شده در باغ وحش را پیدا کنید؟ تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری با نام «آزمون پیدا کردن گربه» برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر می توانیم باغ وحش بزرگی را ببینیم که در آن حیوانات مختلفی وجود دارد. جایی در این باغ وحش گربه ای پنهان شده است. آزمون پیدا کردن گربه بینندگان را به چالش می کشد تا گربه مخفی شده در تصویر را پیدا کنند. ادعا شده است که تنها 2 درصد از مردم می توانند گربه پنهان را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید جز 2 درصد برتر خواهید بود؟ شانست را امتحان کن!

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

آیا گربه را پیدا کردید؟

.

.

سرنخ آزمون پیدا کردن گربه؛ گربه در سمت راست تصویر مخفی شده است

.

.

برای رسیدن به پاسخ آزمون پیدا کردن گربه، عجله کنید!

آزمون پیدا کردن گربه

.

.

زمان شما به پایان رسید. آیا گربه پنهان شده را در 15 ثانیه پیدا کردید؟

جواب

آزمون پیدا کردن گربه: اگر تشخیص گربه مخفی شده برای‌تان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، حیوانات مختلفی را در داخل باغ وحش مشاهده خواهید کرد. یک گورخر، یک سگ، پنگوئن، زرافه و یک طوطی در داخل باغ وحش هستند. مردم در باغ وحش قدم می زنند و به حیوانات نگاه می کنند. آزمون پیدا کردن گربه در باغ وحش می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است.

خوب به هر حال، برای سهولت شما، ما گربه را در تصویر مشخص کرده ایم:

آزمون پیدا کردن گربه

پاسخ آزمون پیدا کردن گربه؛ گربه در محلی که گورخر ایستاده پنهان شده است. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند گربه پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند، سر خود را بخارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار مانند آزمون پیدا کردن گربه تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید گربه را در طول 15 ثانیه پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون پیدا کردن گربه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان