جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
181 بازدید

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدام پسر احمق ترین است؟

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدام پسر احمق ترین است؟
خواندن 6 دقیقه
3.6
(51)

در آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: چه کسی احمق تر از بقیه هست؟ فقط یک نابغه می تواند این معما را در طول 15 ثانیه حل کند. آیا می توانید احمق ترین پسر در تصویر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر یک معمای ذهنی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما بر اساس تصمیمی است که می گیرید. در این نوع از تست های هوش باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. معماهای تصویری با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به پازل ها، یک معمای ساده را جالب تر می کنند. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل چشمان شما قرار دارد. بنابراین، ما امروز آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر را برای شما آماده کرده ایم که در آن باید احمق ترین پسر را از بین چهار پسری که روی شاخه های درخت نشسته اند را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

این معما به عنوان یک بازی فکری برای تست سطح هوش شما ساخته شده است. در تصویر آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر چهار پسر را می بینید که روی شاخه های درخت نشسته اند. پازل شما را به چالش می کشد که “چه کسی احمق تر از بقیه است؟” شما باید در طول 15 ثانیه بر اساس اعمال شان تصمیم بگیرید که در بین چهار پسر احمق ترین کدام است.

لازم است قبل از پاسخ دادن به این معما به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اما به یاد داشته باشید، جواب آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر در پایان صفحه است. بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

احمق ترین پسر کیست؟

جواب معما

با نگاهی به اعمال چهار پسر که روی شاخه های درخت نشسته اند، متوجه می شوید که همه آن‌ها احمق هستند. با این حال، یکی از آن‌ها خیلی حیلی احمق است. بنابراین، بیایید ببینیم احمق ترین پسر  کیست: (احمق ترین به کمتر)

احمق ترین پسر:  پسری کلاه قرمز که شاخه ای را که روی آن نشسته می برد، احمق ترین در بین چهار پسر است.

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر؛ دوم: پسر که موهای بلوند دارد دومین پسر احمق است. زیرا در حالی که فرد پهلویش دارد شاخه که او روی آن نشسته را می برد، بیخیال است.

سوم:  پسری که تی شرت قرمز دارد سومین فرد احمق در تصویر است.

باهوش ترین پسر تصویر: پسری که پیراهن سبز بر تن دارد باهوش ترین پسر تصویر است.

بنابراین، پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر پسر کلاه قرمز است که در حال بریدن شاخه درختی است که خودش روی آن نشسته است.

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

این معما فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح ضریب هوشی شما است. پس به ما بگویید، آیا موفق شدید احمق ترین پسر را شناسایی کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 51

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان