جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
44 بازدید

آزمون تشخیص چپ دست: در طول 15 ثانیه فرد چپ دست را تشخیص بدهید؟

آزمون تشخیص چپ دست: در طول 15 ثانیه فرد چپ دست را تشخیص بدهید؟
خواندن 6 دقیقه
2.5
(44)

در آزمون تشخیص چپ دست از شما می خواهیم، از بین این افراد، فرد چپ دست را تشیخص دهید. این بازی فکری شما را وادار می کند تا بیشتر فکر کنید و ذهن خود را به چالش بکشید. بازی های فکری به آزمایش سطح هوش شما بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مشکل می گیرید کمک می کند. این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای تشخیص میزان ضریب هوشی شماست. در حین حل این معماهای فکری، باید مسئله را بررسی کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید.

خوب آزمون تشخیص چپ دست هم یک بازی فکری است که قدرت ذهنی شما را به چالش می کشد و هم یک بازی سرگرم کننده است که می توانید برای فرار از دغدغه ها به حل آن بپردازید.

آزمون تشخیص چپ دست

آزمون تشخیص چپ دست

حالا به تصویر نگاه کنید و از بین این 5 نفر فرد چپ دست را تشخیص دهید.

همانطور که در تصویر می بینید، 5 نفر داخل تصویر هر کدام، مشغول کاری هستند. یکی در حال آشپزی، دیگری در حال نظافت، آن یکی در حال عکاسی است. آن مرد بالایی نیز در حال تایپ چیزی است و آن خانم نیز در حال سرو قهوه است.

برای آزمون تشخیص چپ دست به تصویر دقت کنید و با استفاده از مهارت جزئی نگری کسی که چپ دست است را تشخیص دهید. 15 ثانیه فرصت دارید تا او را شناسایی کنید. هرچند ما پاسخ را پایین صفحه به اشتراک گذاشته ایم اما برای یافتن جواب، تقلب نکنید. ابتدا تلاش کنید خودتان با قدرت و مهارت ذهنی و تیزبینی جواب را به دست آورید، اگر نتوانستید ما به شما کمک می کنیم.

15 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

عجله کنید

.

سرنخ آزمون تشخیص چپ دست

حتما می دانید که فرد چپ دست بیشتر کارهایش را با دست چپ انجام می دهد و این کافی است تا خیلی زود به جواب درست برسید.

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون

خوب به آن هایی که پاسخ را در طول 15 ثانیه پیدا کرده اند، تبریک می گوییم، شما قدرت ذهنی فوق العاده ای دارید. اما کسانی که نتوانسته اند به جواب درست دست پیدا کنند، آخر صفحه را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم، فرد چپ دست همه کارهایش را به دست چپ انجام می دهد.

آزمون تشخیص چپ دست جواب

به هر کدام از این 5 نفر در آزمون تشخیص چپ دست نگاه کنید:

  • سرآشپز گوجه را با دست راست خورد می کند، پس او چپ دست نیست.
  • فردی که در حال تایپ کردن است با دو دست کار می کند، بنابراین مشخص نیست که آیا چپ دست است یا راست دست.
  • مردی که در حال جارو کردن است نیز با دو دست کارش را انجام می دهد.
  • دختر عکاس نیز با دو دست در حال عکاسی است اما دکمه کلیک را با انگشت دست راست فشار می دهد.
  • پیشخدمتی که در حال بردن قهوه است از دست راست خود برای انتقال آن استفاده می کند. اما برای سرو قهوه از دست چپ استفاده کرده است. بنابراین جواب درست دختر پیش خدمت است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص دست چپ برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 44

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان