جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
118 بازدید

فقط تیزبین ترین ها می توانند تست بینایی یافتن ماهی در 9 ثانیه حل کنند! شما چطور؟

فقط تیزبین ترین ها می توانند تست بینایی یافتن ماهی در 9 ثانیه حل کنند! شما چطور؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(36)

تست بینایی یافتن ماهی: اگر بتوانید در این توهم نوری ماهی های پنهان شده در دریا در طول 9 ثانیه تشخیص دهید، مغزی تیز و بینایی عالی دارید. جدای از این، با انجام این تست بینایی 2 دقیقه ای شما می توانید سرگرم شوید و به مغز خود استراحت کوتاهی دهید تا لحظه ای از شر اخبار منفی روزانه آرام گیرد.

توهمات نوری تصاویری هستند که ادراک شما را به چالش می کشند و مهارت های بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. کارشناسان معتقدند این چالش ها مانند تست بینایی یافتن ماهی، راهی عالی برای بهبود مهارت های بینایی و توجه و بالا بردن ضریب هوشی انسان است. آیا آماده اید تا مهارت های بصری خود را آزمایش کنید؟

تست بینایی یافتن ماهی

تست بینایی یافتن ماهی

در تصویر بالا شما می توانید منظره ای زیبایی از دریا را بینید که مملو از حیوانات دریایی مانند حلزون، اسب دریایی، ستاره دریایی و اختاپوس است. اما آیا چیزی را از قلم جا گذاشته اید؟ همانطور که از عنوان (تست بینایی یافتن ماهی) پیداست، جایی در این تصویر زیبا یک ماهی به خوبی مخفی شده است. اگر می خواهید بینایی خود را بیازمایید، شما 9 ثانیه فرصت دارید تا ماهی را پیدا کنید. آیا می توانید ماهی مخفی در دریا را در طول 9 ثانیه تشخیص دهید؟

.

.

کسانی که می توانند ماهی را در 9 ثانیه پیدا کنند مهارت های بینایی بسیار خوبی دارند و در فعالیت های روزمره خود بسیار جزئی گرا هستند. چالش های توهم نوری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های بصری و هوش یک فرد است. اما این تنها راه برای انجام این کار نیست زیرا چندین روش دیگر برای یافتن هوش یک فرد وجود دارد.

.

.

آیا ماهی را دیدی؟

.

.

عجله کنید، تقریبا نیمی از زمان تمام شده است.

.

.

ساعت به سرعت تیک تاک می کند.

تست بینایی یافتن ماهی

.

.

تست بینایی یافتن ماهی یک چالش دشوار است و ماهی در نگاه اول قابل مشاهده نیست. با بزرگنمایی عکس، تمام نواحی تصویر را با دقت مشاهده کنید.

.

.

آیا هنوز ماهی را پیدا نکرده اید؟

.

.

زمان به پایان رسیده است.

تست بینایی یافتن ماهی: به کسانی که ماهی را پیدا کرده اند تبریک می‌گویم، همانطور که در بالا گفته شد شما مهارت‌های بینایی عالی دارید که به شما کمک می‌کند ماهی را سریع‌تر از دیگران تشخیص دهید.

آیا کنجکاو هستید بدانید ماهی در کجای دریا پنهان شده است؟ جواب تست بینایی یافتن ماهی در بخش زیر قرار دارد.

پاسخ تست بینایی

ماهی در سمت چپ بخش پایینی تصویر دیده می شود، ماهی کوچکی است که رنگ نارنجی دارد. به تصویر زیر دقت کنید:

تست بینایی یافتن ماهی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از تست بینایی یافتن ماهی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان