جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
37 بازدید

تست تشخیص تفاوت تصاویر: آیا می توانید 8 تفاوت را در طول 23 ثانیه پیدا کنید؟

تست تشخیص تفاوت تصاویر: آیا می توانید 8 تفاوت را در طول 23 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 6 دقیقه
4.1
(25)

شما را به چالش آسان تست تشخیص تفاوت تصاویر دعوت می کنیم. چالشی که آن قدر در این مدت حل کردید که ماهر شده باشید. اما فکر می کنید می توانید از پسش بربیایید؟ اگر بتوانید 8 تفاوت بین دو مرد داخل تصویر را در طول 23 ثانیه پیدا کنید یعنی چشمان به تیزبینی چشمان عقاب دارید.

یکی از بهترین آزمون‌های مهارت‌های بینایی، آزمون پیدا کردن تفاوت ها در دو تصویر است. شما باید در دو تصویر که ظاهرا خیلی شبیه هم هستند، تفاوت ها را پیدا کنید. این تست ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با مهارت تیزبینی و قدرت ذهنی خود به آن جواب دهید.

با این حال تست تشخیص تفاوت تصاویر روی است که به تقویت تمرکز شما کمک می کند. اگر فرد جزئی نگری باشید، یافتن تفاوت ها آن قدر ها هم سخت نیست. در غیر آن صورت کمی به مشکل می خورید. خوب بیایید به سراغ حل تست تشخیص تفاوت تصاویر برویم.

تست تشخیص تفاوت تصاویر

تست تشخیص تفاوت تصاویر

همانطور که گفتیم برای یافتن 8 تفاوت موجود در تصویر، تنها 23 ثانیه فرصت دارید و باید با تمام دقت به دو تصویر با حواس جمع نگاه کنید تا آن ها را پیدا کنید.

حتما برای حل این تست هیجان زده اید، از نظر علمی نیز پازل ها با ترشح دوپامین خلق و خوی شما را بهبود بخشیده و حس هیجان را در شما بیدار می کند.

هیجان به چالش کشیدن خود و احساس پیروزی پس از حل موفقیت آمیز آن، هوش فرد را افزایش می دهد و روحیه فرد را بالا می برد. پازل ها، بازی های فکری و تست های تشخیص تفاوت نه تنها باعث باهوش تر شدن شما می شود، بلکه به تمرکز و تیزبینی شما نیز کمک می کند.

به یاد داشته باشید که این تمرین ذهنی هیجان انگیز برای ایجاد لحظات شاد شما تهیه شده است.

بیایید شروع کنیم!

باز هم می گوییم؛ هر دو تصویر تقریبا یکسان هستند. شما باید در طول 23 ثانیه، هشت تفاوت را در تصویر دوم پیدا کنید. اگر این کار را انجام دهید، اگر موفق شوید، ثابت می کنید که مهارت بینایی فوق العاده بالایی دارید.

تست تشخیص تفاوت تصاویر

.

.

بیایید جزئیات تصویر را از نظر بگذرانیم؛ در تصویر دو شعبده باز وجود دارند. در هر دو تصویر شعبده بازها در حال بیرون آوردن خرگوش ها از کلاه ها هستند. اما خوب آنچه شما در این تصویر باید به دنبال آن بگردید، 8 تفاوت بین دو مرد شعبده است. امیدواریم موفق شوید.

تیک تاک

تیک تاک

.

.

تست تشخیص تفاوت تصاویر زیاد هم سخت نیست، کافی است بیشتر به تصویر دقت کنید!

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ تست تشخیص تفاوت ها

آیا موفق شدید در طول 23 ثانیه 8 تفاوت را پیدا کنید؟ یا هنوز در حال گشتن هستید؟ چند تفاوت را تشخیص داده اید؟ امیدوارم هر هشت تفاوت را پیدا کرده باشید. اما اگر موفق نشده اید نیز ناراحت نباشید، می توانید تصویر زیر را مشاهده کنید.

تست بینایی تفاوت تصاویر

حالا متوجه شده اید که پیدا کردن تفاوت های دو تصویر آسان بود؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تست تشخیص تفاوت تصاویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان