جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

بر اساس تحقیقات جدید انگور بر کاهش وزن تاثیر فوق العاده‌ای دارد. همانطور که می‌دانید تلاش برای کاهش وزن فرایند طولانی و به شدت سخت دارد که گاهی افراد نمی‌توانند به طور منظم از آن پیروی کنند. برای کاهش وزن باید یک رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم داشت. در این نوشتار خواهیم دید که لاغری با انگور امکان پذیر است یا خیر!

آیا انگور می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

انگور کالری کمی دارد، اما حاوی قندهای طبیعی است که بدون زیاده روی در مصرف کالری، قند مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کند. یک فنجان انگور قرمز یا سبز تقریباً 100 کالری دارد. از طرفی این میوه سرشار از فیبر است که به هضم بهتر غذاها کمک کرده و مدت بیشتری احساس سیری خواهید داشت. این میوه ولع غذایی را کنترل و اشتهای کاذب را سرکوب می‌کند. انگور به دلیل ترکیب چگالی کم کالری و فیبر در رژیم های غذایی کاهش وزن استفاده می‌شود. از طرفی محتوای آنتی اکسیدانی انگور می‌تواند به کاهش خطر بیماری قلبی و فشار خون بالا نیز کمک کند. با این حال، بهترین رویکرد برای کاهش وزن پایدار، همیشه حفظ یک رژیم غذایی متعادل است که از میوه ها، سبزیجات و غذاهای سالم تشکیل شده باشد. فراموش نکنید تاثیر مصرف غذا با ورزش منظم کلید رسیدن به وزن ایده‌آل است.

لاغری با انگور

اکنون که می‌دانید لاغری با انگور چقدر می‌تواند ساده و آسان باشد حتما این میوه خوشمزه را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید.

چگونه پس از بارداری وزن خود را کاهش دهیم؟

محتوای آب بالایی دارد

هیدراته ماندن بدن برای سلامتی ضروری است. هیدراتاسیون همچنین می‌تواند با افزایش احساس سیری باعث کاهش وزن شود. زیرا انگور حدود 82 درصد آب دارد. به همین دلیل است که خوردن انگور آبدار نه تنها خوش طعم و خوشمزه است بلکه یک میان وعده ایده‌آل نیز در نظر گرفته می‌شود. این غذای آبرسان باعث می‌شود خیلی زود لاغر شوید.

کالری کمی دارد

انگور یک ماده غذایی کم کالری است که آن را به یک مکمل عالی در برنامه غذایی کاهش وزن تبدیل می‌کند. بعلاوه، شیرینی طبیعی موجود در آن باعث می‌شود شکر و قند کمتری در طول روز مصرف کنید.

برای این که کالری دریافتی روزانه‌تان را کاهش دهید، حتما انگور را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید. شما می‌توانید از انگور به عنوان میان وعده یا در وعده صبحانه استفاده کنید.

فواید شگفت انگیز زنیان رومی برای کاهش وزن

انگور جایگزینی عالی برای میان وعده‌تان است

بر اساس یک بررسی در سال 2022، فروکتوز و پکتین، قندهای طبیعی موجود در انگور که مانند مضرات قندهای افزوده در بسیاری از تنقلات هستند، هیچ ضررری بر بدن ندارند. به همین دلیل باید حتما انگور را به میان وعده‌هایتان اضافه کنید.

بر اساس گفته متخصصان تغذیه اگرچه یک فنجان انگور حاوی حدود 15 گرم شکر است، اما قند آن با یک فنجان بستنی برابری نمی‌کند. ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر موجود در انگور باعث می‌شود مدت طولانی تری احساس سیری کنید و پرخوری نکنید.

چطور قهوه سبز را برای لاغری مصرف کنیم؟

انگور حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به چربی سوزی کمک می کنند

انگور سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی از جمله رسوراترول است که به چربی سوزی کمک می‌کند. هرچند برای درک تاثیر انگور بر لاغری و کاهش وزن نیاز به تحقیقات بیشتری است اما وجود آنتی اکسیدان‌ها خود فواید بی‌نظیری بر سلامت بدن دارد. آنتی اکسیدان رسوراترول تاثیر فوق العاده‌ای بر کاهش وزن در افراد چاق دارد. زیرا به مبارزه با رادیکال‌های آزاد مضر کمک کرده و بدن را سم زدایی می‌کند. همچنین با جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مزمن، سلامت قلب را نیز تقویت می‌کند.

5 نوشیدنی گرم زمستانی که وزن تان را فورا کاهش می‌دهند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان