جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

قهوه سبز بر خلاف قهوه معمولی که در پروسه برشته شدن ترکیبات مفید مانند اسید کلروژنیک را تا حدی از دست می‌دهد، حاوی مقدار زیاد اسید کلروژنیک است. بر اساس مطالعات و تحقیقات جدید این ترکیب به کاهش وزن و تسریع چربی سوزی بدن کمک می‌کند. در این نوشتار به نحوه مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن پرداخته ایم.

از طرفی قهوه سبز حاوی کافئین کمتری است. بنابراین اگر نمی‌توانید به دلیل غلظت بالای کافئین، قهوه سیاه مصرف کنید، قهوه سبز بهترین جایگزین است.

نحوه مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن

نحوه مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن

مؤلفه اصلی در دانه‌های قهوه سبز اسید کلروژنیک، نوعی پلی فنول با خاصیت آنتی اکسیدانی است. تصور بر این است که اسید کلروژنیک بر متابولیسم و جذب گلوکز تأثیر می‌گذارد، و به طور بالقوه به کاهش وزن کمک می‌کند. در حالی که دانه‌های قهوه سبز حاوی کافئین هستند، اما مقدار آن مانند قهوه بو داده و سیاه زیاد نیست. به همین دلیل افرادی که سعی در کاهش مصرف کافئین دارند، می‌توانند به راحتی از این نوع قهوه به منظور کاهش وزن خود استفاده کنند.

نحوه دم کردن قهوه سبز

دم کردن قهوه سبز در خانه بهتر است خرید قهوه آماده است. برای دم کردن قهوه سبز مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دانه‌های قهوه سبز را با مخلوط کن به صورت درشت خرد کنید.
  • برای هر فنجان آب از یک قاشق غذاخوری قهوه سبز استفاده کنید.
  • از یک قهوه ساز برای دم کردن قهوه استفاده کنید.
  • قهوه آماده است.

به منظور مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن ابتدا از مقدار کم شروع کنید و به تدریج مقدار آن را افزایش دهید. قهوه سبز در مقایسه با قهوه سنتی طعم ملایم‌تری دارد و حتی با افزودن یک شیرین کننده طبیعی خوش طعم‌تر نیز شود.

طرز تهیه اسموتی قهوه سبز برای کاهش وزن

طرز تهیه اسموتی قهوه سبز برای کاهش وزن

همچنین می‌توانید اسموتی قهوه سبز را امتحان کنید. با مخلوط کردن عصاره قهوه سبز یا قهوه سبز دم کرده با مواد تشکیل دهنده اسموتی، سریع تر لاغر خواهید شد.

برای تهیه اسموتی قهوه سبز، دستورالعمل زیرا را دنبال کنید:

  • مقداری اسفناج یا کلم را با یک عدد موز، مقداری ماست یونانی با هم مخلوط کنید.
  • سپس چند تکه یخ به مخلوط اسموتی اضافه کنید و هم بزنید. در نهایت اسموتی را بنوشید.

روش دیگر برای مصرف قهوه سبز برای لاغری

قهوه با کیفیت بخرید و روزانه یک لیوان بنوشید و آن را به رژیم کاهش وزن خود اضافه کنید. زیرا قهوه سبز حاوی مقدار کافی اسید کلروژنیک است که به تسریع چربی سوزی بدن کمک می‌کند. یکی از روش‌های عالی برای کاهش وزن با مصرف قهوه سبز، خوردن مکمل‌های عصاره قهوه سبز است. این مکمل‌ها به طور معمول حاوی دوز زیاد اسید کلروژنیک هستند.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه سبز

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه سبز

نوشیدن قهوه سبز قبل از غذا تاثیر بهتری بر کاهش وزن دارد. بر اساس مطالعات انجام شده اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز بر جذب گلوکز تأثیر می‌گذارد‌، به تنظیم سطح قند خون کمک می‌کند و فرایند سوخت و ساز چربی را تسریع می‌بخشد. با این حال هنگام مصرف قهوه سبز حتما به واکنش بدن خود توجه کنید تا دچار عوارض جانبی نشوید.

در صورت داشتن بیماری های زمینه‌ای قهوه سبز مصرف نکنید

در حالی که مصرف قهوه سبز به طور کلی بی‌خطر است اما ممکن است برای برخی با عوارضی مانند ناراحتی دستگاه گوارش، بی‌خوابی و افزایش ضربان قلب همراه باشد. به خصوص اگر به کافئین حساسیت داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان