جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

5 نوشیدنی گرم زمستانی که وزن تان را فورا کاهش می‌دهند

5 نوشیدنی گرم زمستانی که وزن تان را فورا کاهش می‌دهند
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

اگر می‌خواهید در فصل زمستان سریع تر وزن کم کنید و تا عید به وزن ایده آل خود برسید می‌توانید نوشیدنی های گرم زمستانی را امتحان کنید. این دمنوش های گیاهی برای کاهش وزن در فصل سرما فوق العاده اند و به شما کمک می‌کنند در طول سرما به طور شگفت انگیزی لاغر شوید. اگر به دنبال راهی ساده برای کاهش وزن هستید، پس حتما این نوشیدنی ها را امتحان کنید.

آب گرم با لیمو و عسل

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است و به افزایش متابولیسم کمک می‌کند. وجود این ماده مغذی در جریان خون، به طور مستقیم بر چربی سوزی چه در طول ورزش یا در حالت استراحت، تاثیر می‌گذارد. عسل نیز یک شیرین کننده طبیعی است که باعث تولید آنتی اکسیدان‌های ضروری برای بدن می‌شود. این نوشیدنی نه تنها یک چربی سوز فوق العاده است، بلکه به افزایش انرژی نیز کمک می‌کند. همچنین این نوشیدنی یک سم زدای عالی به حساب می‌آید.

طرز تهیه: آب گرم را با آب نصف لیموترش و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و بنوشید.

چای دارچین

یک فنجان چای داغ دارچین به افزایش متابولیسم، تنظیم سطح قند خون و کنترل هوس غذایی شما کمک می‌کند. در واقع دارچین طبع گرم دارد و به بهبود عملکرد انسولین نیز کمک می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید وزن کم کنید، حتما چای دارچین را به رژیم غذایی زمستانی‌تان اضافه کنید.

طرز تهیه:

  • برای شروع ابتدا آب بجوشانید.
  • سپس وقتی آب جوش آمد، چوب دارچین را درون آن بریزید و 10 دقیقه دیگر به جوشاندن دارچین ادامه دهید تا رنگ چای تغییر کند.
  • وقتی رنگ آب به قهوه ای روشن تغییر کرد، شعله را خاموش کنید و چند دقیقه صبر کنید.
  • سپس چای را درون قوری یا لیوان بریزید و با مقداری عسل و آبلیمو بنوشید.
  • همچنین می‌توانید از ادویه‌هایی مانند زنجبیل، فلفل، هل و نعناع هم استفاده کنید تا معجون کاهش وزن شما تاثیر بیشتری داشته باشد.

شیر و زردچوبه

زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است. ترکیب شیر و زردچوبه علاوه بر این که یک نوشیدنی گرم زمستانی مفید برای کاهش وزن است، یک ترکیب ضد سرطانی نیز است. این نوشیدنی به درمان سرفه، رفع مشکلات تنفسی، التهاب بدن، دفع سموم، پاکسازی کبد، تقویت دستگاه گوارش و رفع بی‌خوابی کمک می‌کند.

از طرفی حتما می‌دانید که زردچوبه سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و فرایند هضم غذا را سریع‌تر می‌کند. نوشیدن این ترکیب باعث شکستن چربی های خوراکی می‌شود و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند. با نوشیدن شیر و زردچوبه می‌توانید متابولیسم بدن را افزایش دهید و خیلی سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید لاغر شوید. همچنین فلفل سیاه در ترکیب شیر و زردچوبه جذب کورکومین، ترکیب فعال زردچوبه را نیز افزایش می‌دهد. برای اثربخشی بیشتر، بهتر است این مخلوط را قبل از خواب بنوشید.

طرز تهیه: پودر زردچوبه را با شیر گرم مخلوط کنید. سپس مقداری فلفل سیاه و عسل هم به ترکیب اضافه کنید و بنوشید.

چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان‌ها و کاتچین‌هاست که با افزایش متابولیسم مرتبط است و به کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین این نوشیدنی گرم زمستان کالری خیلی کمی دارد، به همین دلیل خیلی زود به وزن ایده آل‌تان دست پیدا خواهید کرد. چای سبز نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند بلکه بر سلامت قلب و عروق و تقویت ایمنی بدن نیز تاثیر می‌گذارد.

طرز تهیه:

آبی که برای چای سبز استفاده می‌کنید نباید خیلی داغ یا خیلی سرد باشد. دمای 70 الی 80 برای چای سبز عالی است. برگ های چای سبز را درون آب بریزید و 2 تا 3 دقیقه زمان بدهید تا عطر و طعم چای شما آزاد شود یا دم بکشد. پس از دم کشیدن چای می‌توانید آن را بنوشید.

نوشیدنی گرم زمستانی برای کاهش وزن، چای زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است. همچنین این چای به عنوان یک دمنوش گیاهی به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده، باعث می‌شود سریع تر وزن کم کنید. بنابراین برای افزایش چربی سوزی حتما در طول روز دو فنجان چای زنجبیل بنوشید. این گیاه همچنین هضم غذا را آسان می‌کند. از طرفی چای زنجبیل هم خاصیت ادرارآور و گرما زدایی دارد و هم می‌تواند به تسکین علائم گوارشی مانند حالت تهوع و استفراغ کمک کند.

مواد لازم برای تهیه چای زنجبیل:

1  تکه زنجبیل تازه به اندازه (2 سانتی متر)

200  میلی لیتر آب

  • برای تهیه چای زنجبیل می‌توانید زنجبیل را رنده کرده و داخل آب بریزید و حدود 8 تا 10 دقیقه بجوشانید. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و درب آن را ببندید و صبر کنید تا خنک شود. حالا چای را از صافی رد کنید و بنوشید.

اگر از این چای روزی سه بار بنوشید، خیلی سریع لاغر می‌شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان