جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
2.8
(11)

ناتوانی در انجام کار مورد نظر در رختخواب می‌تواند بسیار استرس زا باشد و از آنجایی که صمیمی بودن با شریک زندگی و داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش می‌تواند تاثیر مثبتی بر جنبه‌های مختلف زندگی‌تان داشته باشد، باید علت را شناسایی کنید تا بتوانید راه حل را هم پیدا کنید. با این حال ما در این نوشتار یک راه جانبی کمک کننده هم برای‌تان داریم. استفاده از مواد غذایی بهبود دهنده رابطه جنسی! اگر شما با جستجوی این سوال که قبل از رابطه چه بخوریم به مقاله ما رسیده‌اید، جای درستی آمده‌اید! بیایید با هم نگاهی به غذاهای مفید برای قبل از رابطه بیندازیم. با خبرنامه همراه باشید!

چگونه در رختخواب دوام بیشتری بیاوریم؟

صرف نظر از مشکلی که تجربه می‌کنید، هنوز یک پرتو امید وجود دارد: راه‌های طبیعی برای بیشتر دوام آوردن در رختخواب!‌ این مواد غذایی ممکن است به حل تمام مشکلات اتاق خواب شما کمک کنند. بنابراین قبل از مراجعه به پزشک این موارد را امتحان کنید.

صدف

صدف مملو از روی یا زینک است که به بدن در تولید تستوسترون کمک می‌کند. تستوسترون هورمونی است که نقش زیادی در بهبود خلق و خو و میل جنسی شما دارد. روی همچنین ممکن است به مردان کمک کند تا اسپرم بیشتری تولید کنند و حتی می‌تواند به حرکت بهتر اسپرم کمک کند. طرفدار صدف نیستید؟ سایر غذاهای حاوی روی مانند گوشت گاو، گوشت خوک، غلات غنی شده، دانه کدو تنبل، بادام هندی و ماست را مصرف کنید.

قبل از رابطه چه بخوریم؟ انار!

انار - قبل از رابطه چی بخوریم

در طول تاریخ، این میوه به عنوان نمادی از باروری و تقویت کننده قوای جنسی شناخته شده است. در سال‌های اخیر و به کمک مطالعات نیز معلوم شده است که قدیمی‌ها دلایلی برای استفاده از انار برای تقویت توان جنسی داشته اند. متخصصان می‌گویند که نوشیدن آب انار می‌تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، جریان خون را بهبود بخشد و سطح تستوسترون را بالا ببرد. اینها همه چیزهایی هستند که می‌توانند گرمای اتاق خواب را افزایش دهند.

شکلات

جای تعجب نیست که شکلات و روابط رمانتیک دست در دست هم هستند. این خوراکی شیرین با ترشح سروتونین، هورمونی که احساس شادی و تندرستی را ایجاد می‌کند، مرتبط است. تقویت خلق و خوی به کمک شکلات می‌تواند میل جنسی را نیز افزایش دهد. این ماده خوراکی پرطرفدار همچنین دارای مقدار زیادی فنیل اتیلامین است، یک ماده شیمیایی در مغز که با شهوت و عشق ارتباط دارد.

اسفناج

این گیاه معمولا طرفداران زیادی ندارد. اما می‌تواند میل جنسی شما را به روش‌های مختلف افزایش دهد. اسفناج با آن برگ‌های سبز تیره سرشار از منیزیم است، ماده معدنی که می‌تواند تستوسترون را افزایش دهد. این گیاه مغذی همچنین دارای آهن است که می‌تواند به افزایش میل جنسی، برانگیختگی، ارگاسم و رضایت جنسی به خصوص در زنان کمک کند.

هندوانه

هندوانه

قبل از رابطه چه بخوریم؟ هندوانه! بله هندوانه هم برای بهبود رابطه مفید است. این میوه آبدار مقدار زیادی اسید آمینه به نام سیترولین دارد. بدن شما این اسید آمینه را به آرژنین تبدیل می‌کند، اسید آمینه دیگری که به آرامش رگ‌های خونی کمک می‌کند. این روند می‌تواند باعث پمپاژ خون در اندام‌های جنسی شود به همان روشی که ویاگرا برای درمان اختلال نعوظ عمل می‌کند.

آووکادو

این میوه سبز با آن طعم خامه‌ای که دارد سرشار از چربی‌ها و فیبرهای مفید برای قلب است که می‌تواند انرژی ماندگاری را در اتاق خواب‌تان به ارمغان بیاورد. آووکادو همچنین ویتامین B6 دارد که به گفته متخصصان می‌تواند در کاهش علائم PMS مانند خستگی، نفخ، و گیجی نقش مثبتی داشته باشد. همه اینها ممکن است کمک کند تا زنان راحت تر وارد حالت رمانتیک شوند.

قبل از رابطه چه بخوریم؟ توت فرنگی

توت فرنگی چه در شکلات آغشته شده باشد و چه با خامه زده شده همراه شود، مورد علاقه عاشقان است. این میوه خوشمزه سرشار از ویتامین C است، که ممکن است به افزایش میل جنسی، افزایش جریان خون و کاهش استرس و اضطراب کمک کند. توت فرنگی همچنین به بدن کمک می‌کند تا مقدار بیشتری اکسی توسین ترشح کند. اکسی توسین به دلیل ارتباطی که با برانگیختگی جنسی و ارگاسم دارد به هورمون “عشق” معروف است.

قهوه یا چای

قهوه یا چای - قبل از رابطه چی بخوریم

این نوشیدنی‌ها مقداری کافئین به بدن می‌رسانند که سیستم عصبی شما را تقویت می‌کند. این تاثیر چای یا قهوه ممکن است به مردان کمک کند تا در اتاق خواب بهتر عمل کنند. کافئین می‌تواند احتمال اختلال نعوظ را نیز کاهش دهد. قهوه و چای همچنین آنتی اکسیدان‌هایی به بدن می‌دهند که می‌توانند به سلامت کلی کمک شایانی کنند. با این حال، آن را نزدیک به زمان خواب ننوشید زیرا می‌تواند خواب را به هم بزند.

ماکا

گیاه ماکا که بومی کوه‌های پرو است و قرن‌هاست که برای تقویت باروری استفاده می‌شود. امروزه تحقیقات نشان می‌دهند که ریشه این گیاه می‌تواند میل جنسی را بهبود بخشد. فیتونوترینت‌های موجود در گیاه ممکن است تعداد اسپرم و عملکرد جنسی را نیز افزایش دهند. ریشه ماکا اغلب به صورت پودر فروخته می‌شود. این ماده طعم آجیلی دارد. می‌توانید آن را به ماست، اسموتی‌ها، سالادها، سوپ‌ها یا کیک و کلوچه اضافه کنید.

ماهی‌های چرب

ماهی‌هایی مانند سالمون، ساردین و ماهی خال مخالی دارای مقدار زیادی امگا 3 هستند. این چربی‌های سالم التهاب را در بدن کاهش می‌دهند، اثری که می‌تواند به بهبود سلامت جنسی کمک کند. اگر طرفدار غذاهای دریایی نیستید، می‌توانید امگا 3 را از تخم کتان، دانه چیا و گردو نیز دریافت کنید.

آجیل

آجیل و دانه‌ها سرشار از آرژنین هستند، اسید آمینه ای که به تولید اکسید نیتریک کمک می‌کند. یک مطالعه کوچک روی 17 مرد مبتلا به اختلال نعوظ نشان داد که خوردن 100 گرم پسته به مدت سه هفته باعث بهبود جریان خون در اندام‌های جنسی می‌شود.

یک مزیت دیگر پسته این بود که به طور متوسط سطح کلسترول را نیز بهبود بخشید. بهبود سطح کلسترول از آن رو اهمیت دارد که ارتباط بسیار قوی بین اختلال نعوظ و ابتلا به بیماری قلبی وجود دارد که احتمالاً به دلیل اختلال در جریان خون است. بهبود سطح کلسترول تنها یکی از راه‌های بهبود سلامت قلب است.

چغندر

چغندر

چغندر یکی از بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی است زیرا از بالاترین منابع نیترات طبیعی محسوب می‌شود. بدن نیترات‌ها را به اکسید نیتریک که باعث بهبود جریان و گردش خون می‌شود، تبدیل می‌کند.

اگر طرفدار چغندر نیستید، آب چغندر مصرف کنید که فواید جنسی مشابه دارد. طبق یک مطالعه، نوشیدن آب چغندر متابولیسم اکسید نیتریک را در مردان و زنان افزایش می‌دهد.

سیر

اگرچه ممکن است نخواهید درست قبل از رابطه جنسی سیر بخورید (بوی تندی دارد و می‌تواند در نفس تان بماند!)، گنجاندن منظم سیر در برنامه غذایی تان می‌تواند به بهبود گردش خون و جریان خون کمک کند.

بر اساس یک مطالعه، سیر جریان خون را در بافت‌های بدن مانند ماهیچه‌های ساق پا بهبود می‌بخشد. بهبود جریان خون به اندام‌ها ممکن است به بهبود اختلال نعوظ و اختلالات مرتبط مانند انزال زودرس، که می‌تواند نتیجه اختلال نعوظ باشد، منجر شود.

هنگامی که جریان خون بهبود یابد، استقامت جنسی هم افزایش خواهد یافت. این روند می‌تواند منجر به رابطه جنسی بهتر و بهبود عملکرد جنسی شود.

میوه خشک شده

میوه خشک سرشار از پتاسیم است. پتاسیم به شل شدن عروق خونی و کاهش فشار خون کمک می‌کند.

فشار خون بالا بین مردان شایع است و می‌تواند عامل اختلال نعوظ باشد. تخمین زده می‌شود که 50 درصد از مردان 18 سال و بالاتر فشار خون بالا دارند.

خوردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند میوه‌های خشک در کنار سایر عادات سبک زندگی می‌تواند به شما در مدیریت فشار خون کمک کند.

سایر غذاهای غنی از پتاسیم عبارتند از:

  • لوبیا و عدس
  • موز
  • آووکادو
  • سیب زمینی
  • طالبی
  • پرتقال‌ها

میوه خشک شده - قبل از رابطه چی بخوریم

  • بادام هندی و بادام
  • گوجه فرنگی
  • ماست
  • کدو حلوایی

کدام مواد خوراکی برای رابطه جنسی مضر هستند؟

به همان اندازه که مهم است قبل از رابطه چه بخوریم اهمیت زیادی هم دارد که از برخی مواد خوراکی پرهیز کنیم:

الکل

مصرف زیاد نوشیدنی‌های حاوی الکل می‌تواند اثرات منفی بر سلامت جنسی و عملکرد شما در رختخواب داشته باشد‌. چنین تاثیری به این دلیل است که الکل تستوسترون را کاهش می‌دهد و سیستم عصبی را تضعیف می‌کند. به علاوه این ماده بر گردش خون و حساسیت اعصاب نیز تأثیر منفی می‌گذارد. بنابراین ممکن است برانگیختگی برای شما سخت‌تر شود. نوشیدن بیش از حد الکل همچنین می‌تواند باعث کم آبی بدن شود و  خستگی، سردرد و خشکی واژن را به همراه داشته باشد.

چربی‌های اشباع

غذاهای سرشار از چربی‌های اشباع، مانند گوشت گاو چرب و کره، می‌توانند به مرور زمان به گردش خون آسیب بزنند. این روند هم ممکن است جریان خون به اندام‌های جنسی شما را کُند کند. در کوتاه مدت، یک رژیم غذایی حاوی گوشت زیاد نیز ممکن است مانعی برای داشتن یک رابطه عالی باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان