جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.6
(26)

مغز ما برای علمکرد بهتر به ورزش نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن مغز هم باید ورزش کند تا قوی بماند. برای همین ما فکر کردیم آزمون تست هوش تصویری که حاوی معماهای جذابی است می‌تواند به شما در حفظ عملکرد بهتر مغزتان کمک کند. اگر می‌خواهید ضریب هوشی تان را بسنجید یا قدرت تمرکزتان را بالا ببرید، بهترین گزینه حل تست های هوش و معماها و پازل های تصویری است. اینگونه هم سرگرم می‌شوید و هم به تقویت عملکرد مغزتان کمک می‌کنید.

بیایید با هم آزمون تست هوش تصویری را حل کنیم:

فقیر کیست؟

آزمون تست هوش تصویری

هر دوی این زنان مجرد هستند اما یکی از آن‌ها سال‌ها است که درآمد زیادی ندارد و برای پرداخت بدهی های بانکش زیاد نمی‌تواند پول خرج کند. حالا شما حدس بزنید کدام یک زنی فقیر است؟

کدام غار امن است؟

آزمون تست هوش تصویری

مردی در حال کاوش و تحقیق در قطب جنوب بود که طوفانی شدید شروع شد. او موفق شد دو غار را پیدا کند که بتواند در یکی از آن‌ها پناه بگیرد، اما متوجه شد که رفتن به درون هر دو غار خطرناک است، زیرا در یکی از غارها خرس قطبی گرسنه قرار دارد و غار دومی هم پر از زباله‌های رادیواکتیو است. حالا او باید کدام غار را انتخاب کند تا از طوفان در امان بماند؟

آزمون تست هوش تصویری؛ خروجی امن کجاست؟

آزمون تست هوش تصویری

یک شاهزاده خانم در یک برج حبس شده است. سپس متوجه می‌شود که باید از در چهارم فرار کند، اما پس از جستجو فقط 3 در می‌بیند، چگونه باید درب شماره 4 را پیدا کند؟

کدام آسانسور ایمن تر است؟

آزمون تست هوش تصویری

امیر پیامی دریافت کرد مبنی بر حضور یک قاتل زنجیره‌ای در ساختمان محل زندگیش، به همین دلیل تصمیم گرفت زود ساختمان را ترک کند. در حین این که منتظر رسیدن آسانسور بود، درب هر دو باز شده و دو مرد درون آن ها ظاهر شد، مردها مشکوک به نظر می‌رسیدند، اما امیر باید زودتر از ساختمان خارج شود، به نظر شما کمک آسانسور را انتاب کند؟

مشکل تصویر چیست؟

آزمون تست هوش تصویری

پاسخ معماهای تصویری امروز

1

   

2

3

4

5

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تست هوش تصویری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 26

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان