جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

پازل دقت: 5 تفاوت این دو تصویر را در 15 ثانیه تشخیص دهید!

پازل دقت: 5 تفاوت این دو تصویر را در 15 ثانیه تشخیص دهید!
خواندن 2 دقیقه
3.5
(31)

پازل دقت: آیا می توانید در عرض 15 ثانیه 5 تفاوت این دو عکس را تشخیص دهید؟ این پازل تصویری را انجام دهید و میزان دقت و ضریب هوشی خود را محک بزنید.

آیا احساس می کنید به یک استراحت کوتاه و میان وقفه کاری نیاز دارید؟ پس این پازل دقت که امروز آماده کرده ایم را امتحان کنید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. این گونه تست های هوش به شما کمک می کند تا خستگی ذهن خود را بدر کنید.

پازل دقت: تفاوت های این دو تصویر را پیدا کنید!

5 تفاوت این دو تصویر را پیدا کنید

در بالا شما می توانید دو تصویر تقریبا یکسان از یک کارگر را ببینید. اما همانطور که گفتیم 5 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در طول 15 ثانیه تشخیص دهید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

هدف از این پازل دقت بهبود مهارت های بینایی و ذهنی شما است. مطالعات نشان می دهد که حل چنین آزمون هایی باعث تمرکز و حافظه کوتاه می شود.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید همه تفاوت ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم، این نشانه دقت بینایی شما است.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

جواب پازل دقت

این چالش را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی آن را در سریع ترین زمان حل می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این پازل دقت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 31

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان