جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
93 بازدید

معمای شیر و سگ: در 8 ثانیه بگویید کدام سگ اول شیر را می نوشد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای شیر و سگ: در 8 ثانیه بگویید کدام سگ اول شیر را می نوشد؟
خواندن 2 دقیقه
3
(142)

معمای شیر و سگ: تست های هوش تصویری می توانند عملکرد مغز شما را بهبود بخشند. امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام یک معمای سرگرم کننده به چالش می کشد. حل کردن این آزمون کاری دشوار است و نیازمند به دقت و ضریب هوشی بالایی است. تصویر معمای شیر و سگ را با دقت بررسی کنید و بگویید اول کدام سگ شیر را می نوشد؟

دانشمندان می گویند پازل های پیچیده مغز شما را وادار می کند که مانند یک نابغه فکر کنید. برای حل این بازی ها محدودیت سنی وجود ندارد. از کودکان تا بزرگسالان، همه می توانند این تست های هوش را انجام دهند. تنها با گذاشتن 15 تا 20 دقیقه در روز برای حل معماهای تصویری، می توانید ضریب هوشی خود را محک بزنید.

معمای شیر و سگ

کدام سگ اول شیر را می نوشد

این پازل منطق و مهارت های استدلال شما را آزمایش می کند. در تصویر بالا شما می توانید چهار سگ را ببینید که منتظر شیر هستند. تمام جزئیات را با دقت بررسی کنید و بگویید کدام سگ اول شیر را می نوشد؟

به هر حال، فراموش نکنید که برای حل معمای شیر و سگ تنها 8 ثانیه زمان دارید که از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

جواب

اگر به تصویر دقت کنید متوجه می شوید که تمام لوله ها به جز لوله ای که به سگ دوم ختم می شود در نقطه ای مسدود شده اند. بنابراین، ابتدا سگ شماره 2 شیر را می نوشد.

جواب معمای شیر و سگ

این تست هوش تصویری را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید و سرگرم شوید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شیر و سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 142

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان