جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8407 بازدید

دلیل خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر این بازیگر ترک بوده + عکس

دلیل خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر این بازیگر ترک بوده + عکس
خواندن 2 دقیقه
3.3
(82)

شباهت جالبِ پارسا پیروزفر به مرت رمضان دمیر حسابی خبرساز شده است و البته پایین همین مطلب می توانید عکس آنها را تماشا کنید و برای‌مان بنویسید که چقدر با این شباهت موافق هستید! و البته ظاهرا این شباهت دلیل خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر بوده است!‌ نام پارسا پیروزفر بازیگر جذاب سینما و تلویزیون ایران، این روزها با بازی در نقش مولانای فیلم مست عشق همراه با شهاب حسینی و هانده ارچل بیش از پیش سر زبان ها افتاده است. عکسی از دوران جوانی پارسا پیروزفر منتشر شده که در آن شباهت زیاد او به مرت رمضان دمیر بازیگر نقش فرید سریال چشم چران عمارت مورد توجه قرار گرفته است. همین هم باعث به وجود اومدن برخی حواشی شده است.

ظاهرا برای سیران پارتنر فرید در سریال ترکی چشم چران عمارت یه رقیب عشقی خلق می‌کنند که نقش دختر عموی فرید را بازی کند. در این دوره که این خبر منتشر شده بود هانده ارچل موهایش را قرمز رنگ کرده و شباهتش به زن عموی فرید در این سریال زیاد شد. ولی این خبر تایید نشد و هانده ارچل هیچ نقشی در سریال چشم چران عمارت به دست نیاورد.

حالا از آن زمان تا الان که خبر خواستگاری بیرون درز کرده است، گفته می شود که هانده چون از مرت دمیر خوشش می آمده و  چون مرت با پارتنر سریالیش در واقعیت هم رابطه دارد،  بعد از بازی در مست عشق متوجه شباهت پارسا پیروزفر به مرت شده و تصمیم گرفته آقای پیروزفر را جای مرت قرار بدهد. البته که ما این خبر را نه تایید و نه رد می کنیم. با شنیدن این شکل اخبار آنچه بیش از هر چیزی به ذهن متبادر می‌شود این است که دنیای سلبریتی ها پر از حرف و حدیث است و بندگان خدا لحظه ای آرامش از این حرف‌ها ندارند. البته که شهرت دردسر هم دارد. عکس را در پایین ببینید:

شباهت پارسا پیروزفر و مرت

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 82

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان