جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1434 بازدید

آزمون شناسایی زن ثروتمند: کدامیک از این 2 خانم پولدارتر است؟

آزمون شناسایی زن ثروتمند: کدامیک از این 2 خانم پولدارتر است؟
خواندن 3 دقیقه
3.8
(148)

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه با تست دیگری در کنار شماست. تست ها در کنار اینکه تاثیر مثبت روی مغز دارند می تواند هیجان اندکی اما زیبایی به قلب مان وارد کنند و حتی ما را تا حدی وارد دنیای بچگی کنند. آزمون شناسایی زن ثروتمند، تصویر را بررسی کنید و به این سوال پاسخ دهید: کدام خانم پولدارتر است؟ بازی های فکری معمولا مهارت های شما مانند خلاقیت و قدرت بینایی را به جای فرمول های ریاضی و منطق آزمایش می‌کند. و در نتیجه حل کردن آنها باعث تقویت ارتباط بین سلول های مغز، افزایش عملکرد ذهنی و کمک به مشکلات حافظه کوتاه مدت می شود.

حرف بس است! حالا وارد عمل شوید و این بازی فکری را حل کنید.

آزمون شناسایی زن ثروتمند

در تصویر آزمون شناسایی زن ثروتمند شما با دو خانم مواجه خواهید شد که در یک رستوران از خود سلفی گرفته اند. با توجه به ظاهر، هر دو پولدار به نظر می رسند، اما یکی از آنها ثروتمندتر است! اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا با کمک مهارت های ذهنی و بینایی خود تشخیص دهید کدام زن ثروتمندتر است.

کدام زن پولدار است؟

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند.

.

.

.

.

.

.

جواب

شاید فکر کنید خانم مو قرمز پولدارتر است چون لباس های برند پوشیده است. اما اینطور نیست، اگر دقت کنید روی میز خانم مو آبی کلید ماشین فراری است. بنابراین جواب آزمون شناسایی زن ثروتمند خانم مو آبی است.

زن ثروتمند

فواید تست های هوش

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهند. دانشمندان می گویند آزمون ها و بازی های فکری یکی از ساده ترین شیوه ها برای آزمایش و محک زدن مغز است. زیرا برای حل آن‌ها شما باید خارج از چهارچوب فکری خود عمل کنید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق تر و در هر شرایطی آماده باشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن ثروتمند لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 148

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان