جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(3)

عناوین شغلی عجیب و غریب روز به روز رایج تر می‌شوند زیرا شرکت‌ها، کارمندان و عوامل استخدام به طور فزاینده ای به دنبال برجسته کردن آگهی‌های شغلی و برندهای شخصی خود در بازار دیجیتال هستند.

دهه 2010 دوران عجیبی برای بازار کار بوده است. شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای در تلاش بوده‌اند تا نیروی کاری را که به‌نظر می‌رسد کاملاً نمی‌توانند آن‌ها را کشف کنند، مورد حمایت قرار دهند و بسیاری از بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌ها تلاش کرده‌اند اصالت خود را به نمایش بگذارند.

نتیجه این تلاش، عناوین شغلی خلاقانه و عجیب و غریبی بوده است که به نظر نمی رسد کاری که در آن شغل انجام می‌شود را توصیف کند. این عناوین شغلی عجیب ممکن است در کارت ویزیت خنده دار به نظر برسند. برای ارائه نمونه کوچکی از این پدیده، ده مورد از این مشاغل را در این مطلب فهرست کرده ایم.

عناوین شغلی عجیب

این شما و این هم ۱۰ عنوان شغلی عجیب و غریب و حتی خنده دار:

قهرمان شادی

عناوین شغلی عجیب

به ارمغان آوردن شادی برای این دنیا رویای بسیاری از مردم است. خوشبختانه اکنون می‌توانید، البته اگر هدف شما ایجاد شادی از طریق ایمیل، برای مشتریانی است که با مشکل روبرو هستند. درست است، قهرمان شادی یک کارمند خدمات مشتریان است اما عنوان انتخاب شده بسیار مثبت‌تر به نظر می‌رسد.

جادوگر کلمه

چه زمانی یک نویسنده، نویسنده نیست؟ بله، وقتی که او یک جادوگر کلمه است! علی‌رغم این عنوان هیجان انگیز، این نویسنده، نوع خاصی نیست که واقعاً بتواند جادو کند (مگر اینکه شرکت خلاف آن را بیان کرده باشد). با این حال، اگر توانایی‌های ماوراء طبیعی دارید، حتماً آن را در رزومه خود بیاورید، زیرا ممکن است همان کارمندی باشید که شرکت به دنبال او بوده است.

بشارت دهنده مد

اگر مد دین شماست، این موقعیت شغلی در Tumblr ممکن است برای شما مناسب باشد. بشارت دهنده مد دقیقا چه کار می‌کند؟ او درست مانند هر ادیتور و نویسنده مد آنلاینی، با برندهای بزرگ، طراحان و وبلاگ نویسان همکاری می‌کنند تا بهترین محتوا را تهیه کند.

کارشناس تور کهکشانی

عناوین شغلی عجیب

هرچند این عنوان شغلی عجیب به نظر می‌رسد، اما در واقع 100٪ توصیفی از شغل پیشنهادی است. به این دلیل که یک موقعیت شغلی است که توسط  Virgin Galactic شرکت نوپای گردشگری فضایی ارائه شده است. نقش یک کارشناس تور کهکشانی این است که مردم را در فرآیند سفر به فضا هدایت کند.

پیامبر دیجیتال

نه، وظیفه شما این نیست که مردم را به سرزمین شیر و عسل دیجیتال هدایت کنید یا 10 فرمان دیجیتالی را ارائه دهید. عنوان شغلی پیامبر دیجیتال اولین بار توسط مدیر سابق AOL دیوید شینگ استفاده شد. این عنوان شغلی عجیب چه مفهومی دارد؟ اساساً، این یک موقعیت شغلی بود که بر جستجوی فرصت‌های تجاری جدید و برندسازی برای شرکت‌های فناوری تمرکز داشت.

مشکل ساز کل

این عنوان شغلی به شدت غیرمعمول اساساً همان عنوان مدیر عامل تغییر یافته است. بسیاری از بنیان‌گذاران و مدیران عامل شرکت‌های نوپای فناوری و سبک زندگی خود را اخلالگر می‌دانند و عنوان شغلی مشکل‌ساز کل نتیجه آن است.

تعمیرکار مادر

عناوین شغلی عجیب

اگرچه این عنوان شغلی عجیب به نظر می‌رسد، اما در واقع توصیف خوبی است از کاری که فرد استخدام شده باید انجام دهد. گفتنی است، افرادی که به دنبال تعمیرکار مادر هستند، در واقع به دنبال کسی نیستند که رابطه آنها با والدین را بهبود بخشد. آنها در عوض در جستجوی شخصی برای تعمیر ماتریکس ضبط گرامافون فلزی هستند که به عنوان “مادر” نیز شناخته می‌شود.

پادشاه/ملکه سختگیری

روابط عمومی می‌تواند یک بخش پرچالش باشد. پادشاه یا ملکه سختگیری در واقع یک عنوان نسبتاً باکلاس برای مدیر حسابداری در یک آژانس روابط عمومی است!

خدایگان دیجیتال

عناوین شغلی عجیب

اگر هدف شما حکومت بر کهکشان دیجیتالی است، به نظر می‌رسد که این کار برای شما باشد. با این حال، در حقیقت، خدایگان دیجیتال یک تغییر نام بزرگ برای مدیر وب سایت است.

کیمیاگر رویا

این عنوان شغلی همه چیز را دارد و در استفاده از کلمه “رویا” و “کیمیاگر” برای افزودن حس رمز و راز و جادو، واقعا کولاک کرده است. اما چه مفهومی دارد؟ اینکه کیمیاگر رویا دقیقا چه مفهومی دارد کمی مبهم است، با این حال، گاهی اوقات در صنعت بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود، که نشان می‌دهد به نوعی مدیریت حساب را شامل می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان