جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
293 بازدید

ترفیع می خوای؟ این ۵ مهارت برات از نون شب واجب تره!

خواندن 3 دقیقه
4.2
(11)

مهارت‌های نرم، مهارت‌های روانی-اجتماعی هستند که به شما کمک می‌کنند اخلاق کاری پیشرو و توشعه شغلی خود را پرورش دهید. این مهارت‌ها شایستگی‌های ضروری هستند که باعث افزایش موفقیت در محیط کار و پرورش فرهنگ کاری مثبت می‌شوند. یافته‌های تحقیقات اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که فقدان مهارت‌های نرم یکی از دلایل اصلی شکست شغلی است. استخدام کنندگان و مدیران در حال استخدام و ارتقاء افراد حرفه ای با مهارت های نرم افزاری هستند. مهارت های نرم مورد تقاضا شامل مهارت های رهبری، مهارت های ارتباطی، سازگاری و خلاقیت است. در اینجا ما پنج مهارت نرم را فهرست می کنیم که می تواند به شما کمک کند ارتقا پیدا کنید.

مهارت های حل مساله

مهارت های حل مسئله برای رسیدن به موقعیت های رهبری و مدیریتی حیاتی است. بدون ذهنیت راه حل محور، مدیریت یک تیم در یک سازمان تقریباً دشوار است. مهارت‌های حل مساله از یافتن راه‌حل‌ها برای مسائل پیچیده مرتبط با کار گرفته تا اجرا در چارچوب‌های زمانی، به شما کمک می‌کند تا شایستگی‌های اصلی را برای یک محیط کاری چالش‌برانگیز و در عین حال پویا توسعه دهید.

کار تیمی و همکاری

مشارکت فعال در تیم باعث ایجاد یک محیط کاری پویا و مترقی می شود. همکاری با همکارانتان در پروژه های متعدد، حضور، تعهد و مسئولیت پذیری شما را در محل کار مشخص می کند. این یکی از مهارت های نرم مهمی است که می تواند شما را در نردبان شغلی بالا ببرد.

انعطاف پذیری و رویکرد مبتنی بر یادگیری

سازگاری و طرز فکر رشد دو ویژگی مهمی هستند که هر فرد حرفه ای باید به عنوان بخشی از اخلاق کاری خود در میان سازمان تلقین کند. یک طرز فکر منعطف به شما این امکان را می دهد که یک حرفه ای با انگیزه باشید که علاقه مند به یادگیری آخرین پیشرفت ها و مجموعه مهارت هایی است که حداکثر بهره وری را به همراه دارد. موقعیت رهبری بیشتر به حرفه ای ها و افرادی پیشنهاد می شود که به یادگیری و پیشرفت مستمر علاقه نشان می دهند.

تاب آوری در کار

تاب آوری در کار یک مهارت نرم بسیار مهم است که در حال حاضر در جلسات آموزشی شرکتی در سطح جهانی آموزش داده می شود. ساعات کاری، شرایط کاری، فشار کاری، نقش های شغلی پویا، تطبیق پذیری، و ایجاد تعادل بین کار و زندگی می تواند مقابله با یک محیط کاری چالش برانگیز را دشوار کند. یک نگرش انعطاف پذیر برای مقابله با چالش ها و یک نگرش مثبت می تواند به دستیابی به اهداف کمک کند. نگرش هرگز تسلیم نشدن و طرز فکر مثبت، شما را برای پذیرش تغییرات در محل کار و رسیدن به موقعیت های مدیریتی مجهز می کند.

مهارت های رهبری

مهارت رهبری استعداد کلیدی است که می تواند به شما کمک کند به سرعت به ارتقاء برسید. نشان دادن مهارت‌های رهبری مستلزم توانایی تفویض وظایف، مدیریت پروژه‌های متعدد، الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه با الگوبرداری، مهارت‌های حل مسئله، و توانایی‌های چندمنظوره است. مهارت های تصمیم گیری و حل تعارض شانس شما را برای ترفیع افزایش می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان