جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
3.5
(10)

راه های عجیب پول درآوردن: برای دستیابی به رفاه مالی راه‌های مختلفی وجود دارد که افراد خلاق از آن‌ها استفاده می‌کنند. این افراد هیچ فرصتی را برای کسب درآمد از دست نمی‌دهند. هرچند گزینه‌های زیادی برای افزایش درآمد و پول وجود دارد اما مسئله مهم این است که برخی از این پیشنهادات خیلی عجیب و غریب به نظر می‌رسند به طوری که حتی نمی‌توانید آن‌ها را تصور کنید. اگر می‌خواهید با عجیب ترین راه های پول در آوردن آشنا شوید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

پول درآوردن با دوستی با دیگران

آیا می‌توانید تصور کنید که تنها با دوست شدن با یک نفر بتوانید کسب درآمد کنید؟ مثلا فقط برای تماشای یک فیلم، بازی تنیس و شاید حتی برای ساعاتی بیرون رفتن با یک نفر دوست شوید و برای این دوستی پول دریافت کنید؟

تا حال واژه همسر اجاره‌ای را شنیده اید؟ هرچند برخی افراد ممکن است این واژه را کاملاً ناپسند و سوء استفاده کامل از اصطلاح “همسر” بدانند، اما با مطالعه این متن مفهوم آن را خواهید دانست. این شیوه دوست یابی راهکاری برای کسانی است که نتوانسته اند فرد مورد نظرشان را پیدا کنند. همچنین ممکن است کسی را پیدا کنید که شما در منطقه‌ای جدید برای پول همراهی کنند.

برای مثال، ممکن است فردی برای چند روز به یک منطقه جدید سفر کند و از کسی بخواهد که با او همراه شود. یا ممکن است کسی بخواهد حرفه جدیدی بیاموزد و با پرداخت هزینه‌ها شما را هم با خود همراه کند.

راه های عجیب پول درآوردن؛ فروش بکارت

نمی‌توان انکار کرد که باکرگی یک دارایی ارزشمند است که در بسیاری از فرهنگ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. داشتن رابطه یا یک دختر باکره برای مردان افتخار بزرگی به نظر می‌رسد. همچنین برای خانم‌ها هم اهمیت زیادی دارد.

از طرف دیگر برخی از خانم ها دوست دارند باکرگی‌شان را حفظ کنند و سپس آن را به قیمت بالایی به فروش برسانند. اگر پس از داشتن رابطه حرف آن‌ها درست باشد، مبلغ بالایی به دست می‌آورند که زندگی‌شان را زیر و رو خواهد کرد.

در بعضی کشورها دختران دانشجو، فقط با داشتن یک شب رابطه با یک فرد غریبه می‌توانند وام‌های دانشجویی‌شان را بپردازند، یا یک سرمایه گذاری بزرگ انجام دهند. برخی از زنان با فروختن باکرگی‌شان 3 میلیون دلار هم به دست آورده اند.

انجام بازی های ویدئویی

انجام بازی های ویدئویی

کسب درآمد هنگام انجام بازی های ویدیویی قطعاً بزرگترین فانتزی برای هر فرد است. با این حال، یک رویا نیست. گزینه های زیادی برای کسب درآمد حین بازی های ویدیویی وجود دارد. این روش ها برای افزایش درآمد فوق العاده کاربردی و عالی هستند و حتی برخی افراد آن را منبع درآمد تمام وقت می‌دانند.

با آپلود کردن و اشتراک ویدیو در YouTube یا Twitch کسب درآمد کنید. با این حال، اگر مصمم هستید تا با بازی‌های ویدئویی کسب درآمد کنید، بهتر است فردی باشید که با بازی مشکلات آن را پیدا کنید، که مزد آن به طور متوسط بین 16000 دلار است. در مسابقات لیگ ورزش‌های الکترونیکی هم می‌توانید کسب درآمد کنید، اما باید آنقدر حرفه‌ای باشید که باختن در برنامه تان جا نداشته باشد.

فروش هوای تازه

شاید برای‌تان جالب باشد و با خودتان بگویید وقتی می‌توان در طبیعت و اطرافمان هوا و اکسیژن دریافت کنیم، چرا باید آن را بخریم؟ اما اینطور نیست؛ بسته به این که کجای این کره خاکی زندگی می‌کنید، این موضوع خیلی فرق می‌کند.

فروش اکسیژن یا هوای تازه بسته به ظرفیت قوطی، هزینه آن از 14 تا 20 دلار است. برخی از مناطق به قدری کثیف و آلوده هستند که یک سری افراد برای تنفس هوای تازه نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و در چنین شرایطی، به هزینه آن اهمیت نمی‌دهند.

فروش هوای تازه در مناطق بدون آلودگی یک گزینه مناسب برای کسانی است که در مکان‌های آلوده زندگی می‌کنند. افراد مبتکر در بریتانیا و کانادا می‌توانند فقط از فروش هوای کسب درآمد کنند. مشتریان در چین، هوای داخل ظرف را به عنوان یک دارایی و درمان برای ریه‌های که اغلب در معرض آلودگی هستند، می‌دانند.

تنفس دود، دود سمی کارخانه‌ها که محیط را آلوده می‌کنند سالانه بین 5.5 تا 7 میلیون نفر را می‌کشند. تلفات این هوای آلوده به ویژه در چین و هند نگران کننده است که تنها در این دو کشور منجر به مرگ سه میلیون نفر شده است.

هر فردی که نفس تنگی دارد به اقدامات شدیدی مانند استفاده از اکسیژن فیلتر شده روی می‌آورند. کسب و کار از طریق فروش هوای تازه به طور فزاینده ای در حال رشد است. آن‌ها هوای تازه روستا را فشرده و وارد بطری‌ها می‌کنند و سپس آن را به صورت دیجیتالی توزیع می‌کنند. ممکن است شوخی به نظر برسد، اما هدف ارائه هوای تازه به مردم در ازای پرداخت پول است.

راه های عجیب پول درآوردن؛ فروش شیر مادر

مادران از شیر خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. مطمئناً، همه مادران قادر به انجام این کار نیستند، اما حداقل نیمی از جمعیت مادران این کار را انجام می‌دهند. طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، اگر مادر نوزاد نتواند به درستی با شیر خودش نوزادش را تغذیه کند، شیر از یک زن سالم دیگر بهترین وعده غذایی برای نوزاد تازه متولد شده است.

به عنوان مثال Onlythebreast.com به شما امکان می‌دهد یک تبلیغ آنلاین بگذارید و منتظر پاسخ کسانی باشید که به شیر مادر نیاز دارند. به عنوان مثال، قوطی‌های 118.26 میلی لیتر شیر در حال حاضر به قیمت 15 دلار فروخته می‌شود.

اما از طرفی، افرادی که شیر مادر را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند، نگران صحی بودن آن هستند. زیرا خریداران نگران هستند که از چه کسی این شیر را خریداری می‌کنند و نگرانی آن‌ها نیز در مورد مادر شیرده است که ممکن است شیر آلوده به دارو یا عفونت داشته باشد. بنابراین هر چند خرید شیر مادر یک گزینه مناسب است اما بهتر است از زنی آن را خریداری کنید که از سلامتی کامل برخوردار باشد.

کسب درآمد با خوابیدن

بیماری عروق محیطی خوابیدن ساعت 10 شب

آیا می‌توانید تصور کنید که برای انجام هیچ کاری جز خوابیدن به شما پول بدهند؟ چه ایده فوق العاده‌ای خواهد بود که تنها با خواب کسب درآمد کنید. بدیهی است که ایده عجیب و غریب برای کسب درآمد به حساب می‌آید، اما خوب این منبع درآمدی برای کسانی است که تخت‌ها را تبلیغ می‌کنند.

به تسترهای تخت این فرصت داده می‌شود تا انواع تخت‌ها را که همگی لوکس هستند امتحان کنند و سپس بر اساس تجربه‌شان در مورد کیفیت و کمیت آن صحبت کنند. آزمایش راحتی و کیفیت تشک و ملحفه‌ها برای یک شرکت بسته بندی در طول فرآیند تولید یک محصول جدید یکی از وظایف تستر‌های حرفه‌ای تخت است.

وظایف تسترهای تخت‌خواب شامل دراز کشیدن و استراحت روی یک تشک و همچنین نوشتن دیدگاه و نظر در مورد راحتی و سایر ویژگی‌های آن است. همچنین باید روکش‌ها، بالش‌ها و سایر لوازم خواب را هم امتحان کنند. هر تستر مکلف است تا راحتی تخت‌های اتاق‌های هتل و سایر عوامل مؤثر بر خواب با کیفیت و راحت را ارزیابی کند. با آزمایش آن‌ها می‌توانید کیفیت آن‌ها را ارزیابی کرده و پول در بیاورید.

کسب درآمد با چشیدن غذا

باور می‌کنید که حتی با چشیدن غذا هم می‌توانید کسب درآمد کنید؟ بر خلاف کسب درآمد با خوابیدن، به احتمال زیاد برای انجام این کار استخدام می‌شوید. پس از پختن یک غذا یا تولید یک محصول جدید، از شما خواسته می‌شود که طعم آن را بچشید.

شاید یک کار گروهی ساده باشد یا هم یک نظرسنجی برای ارزیابی محصول، به هر حال شما می‌توانید از این طریق پول دربیاورید. بین هر نمونه غذا یک پاک کننده دهن مانند کراکر و نوشیدنی به تسترها پیشنهاد می‌شود تا برای چشیدن طعم غذای بعدی آماده شوند.

آزمون‌ها معمولاً یک یا دو ساعت طول می‌‌کشند، اما گاهی ساعات بیشتری هم طول خواهد کشید. هرچند نمی‌توانید این مورد را به عنوان یک شغل در نظر بگیرید. اما با این فرصت سرگرم کننده می‌توانید با شرکت در نظرسنجی یا یک مصاحبه گروهی، چیزی از 20 تا 80 دلار به دست آورید.

راه های عجیب پول درآوردن؛ فروش اسپرم و تخمک

فروش اسپرم

صادقانه بگویم، اگر پسر هستید، این یک راه عجیب اما موثر برای کسب درآمد است. همچنین می‌توان آن را به عنوان یک برنامه تفریحی هم طبقه بندی کرد. اما فراموش نکنید که شما نباید سابقه بیماری‌های مقاربتی یا سابقه بیماری ارثی و خانوادگی داشته باشید.

همچنین ممکن است تحت آزمایش‌های پزشکی مانند آزمایش HIV قرار بگیرید. توجه داشته باشید که اگر کیفیت اسپرم به اندازه کافی خوب نباشد، نمی‌توانید آن را بفروشید. در حالی که HFEA می‌گوید که نمی‌توان بابت اهدای اسپرم پول دریافت کرد، اما ممکن است به ازای هر سهم 50 دلار پول به دست آورید.

از طرفی اهدای تخمک عمل خیلی خطرناک‌تری است که شاید چندان خوشایند شما هم نباشد. اهدا کننده تخمک باید بین 18 تا 36 سال سن داشته باشد. همچنین قبل از اهداء اسپرم و تخمک‌ها غربالگری می‌شوند تا خطر نقص‌های ارثی و بیماری های مقاربتی از بین برود.

پس از آزمایش اگر فرد برای اهدای خون مناسب باشد، با تخمک یا اسپرم زن یا مردی که با ناباروری دست و پنجه نرم می‌‌کنند، جفت می‌شوند. پس از آن، داروهای باروری به فرد داده می‌شود تا در خانه مصرف کنند، که باعث می‌شود تخمدان‌ها تعداد زیادی تخمک تولید کنند.

با همه این ها HFEA محدودیت 800 دلاری برای اهدای تخمک تعیین کرده است. اعتقاد بر این است که این امر به مردم انگیزه می‌دهد که تخمک یا اسپرم‌شان را از سر نوع دوستی به فردی اهدا کنند نه از سر نیاز مالی.

فروش مدفوع انسان

اگرچه ممکن است جالب به نظر برسد، اما مدفوع یک فرد ممکن است جان یک نفر دیگر را نجات دهد. همه افراد مبتلا به کلستریدیوم دیفیسیل هستند، یک عفونت باکتریایی مداوم و کشنده که هر ساله باعث مرگ 15000 نفر در ایالات متحده می‌شود.

ممکن است از اهدای مدفوع یک فرد دیگر برای درمان این بیماری استفاده شود. باکتری‌های خوب از مدفوع فرد سالم به روده بیمار تزریق می‌شود – که به حذف کلستریدیوم دیفیسیل از روده فرد بیمار کمک می‌کند. در سال 2015، یک محقق موسسه فناوری ماساچوست (MIT) با فروش مدفوع‌اش حدود 1000 دلار به دست آورد.

با این حال، همه واجد شرایط اهدای مدفوع نیستند. برای پاکسازی همه عوامل بیماری زا باید یک معاینه بهداشتی جامع انجام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان